۴۶۱۱۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیروزی پرگل آرسنال در روز گل به خودی ها

آرسنال موفق شد با نتیجه ای مقتدرانه و با ۴ گل از سد سوانسی گذر کند.

ورزش سه: بازی در شرایطی آغاز شد که بعد از وقفه ای کوتاه در لیگ برتر، مسابقات از سر گرفته شد و آرسنال برای جا نماندن از کورس قهرمانی، به ۳ امتیاز دیدار برابر سوانسی نیاز داشت.
در دقایق ابتدایی، دو تیم مشغول به محک زدن یگدیگر بودند و اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد. در دقیق ۱۰، اولین موقعیت جدی روی دروازه آرسنال ایجاد شد که ضربه یورنته با عکس العمل خوب پتر چک دفع شد.
دقایقی بعد، اشتباهات متوالی گابریل و شکوردان مصطفی باعث شد تا سیگوردسن در موقعیت خوبی قرار بگیرد اما ضربه او نیز ره به جایی نبرد تا بازی با همان نتیجه بدون گل دنبال شود.
آرسنال در ۳۰ دقیقه ابتدایی حتی یک شوت به سمت دروازه سوانسی نزد و بازی ضعیفی در خانه حریف به نمایش گذاشت. اما بر خلاف جریان بازی، این توپچی ها بودند که در دقیقه ۳۸ به گل رسیدند.
پیروزی پرگل آرسنال در روز گل به خودی ها

مسوت اوزیل ارسال دقیقی از سمت چپ داشت اماضضربه سر الکسیس سانچز به مدافعان سوانسی برخورد کرد. در ریباند توپ در مقابل ژیرو قرار گرفت و این مهاجم فرانسوی نیز با ضربه ای دقیق از درون شش قدم گل اول بازی را به ثمر رساند تا بازی با برتری یک گله آرسنال در نیمه اول به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم، این سوانسی بود که برای جبران گل خورده حملاتی را طرح ریزی کرد که البته هیچ کدام منجر به ایجاد خطری جدی روی دروازه پتر چک نشد.
اما باز هم آرسنال موفق شد در دقیقه ۵۴ به گل دوم برسد. اشتباهات متوالی مدافعان و فابیانسکی سنگربان سوانسی باعث شد تا ضربه ایوبی بعد از برخورد با کورک وارد دروازه شود و برتری توپچی ها به دو گل برسد.
پیروزی پرگل آرسنال در روز گل به خودی ها

در ادامه، دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما در کمال تعجب، باز هم آرسنال در دقیقه ۶۴ با یک گل به خودی دیگر دروازه سوانسی را باز کرد. روی ارسال اوزیل برای ایوبی، این بار کیل نوتون دروازه تیم خود را باز کرد برتری آرسنال به ۳ گل برسد.
پیروزی پرگل آرسنال در روز گل به خودی ها

در ادامه و با به ثمر رساندن ۳ گل، توپچی ها بر جریان بازی سوار بودند و مالکیت توپ و میدان را در دست داشتند. این برتری در نهایت به گل چهارم منتج شد. این بار روی همکاری رمسی و چمبرلین، الکسیس سانچز شیلیایی موفق شد گلزنی کند تا برتری توپجی ها ۴ گله شود و وی نیز چهاردهمین گل خود را در لیگ برتر فصل جاری به ثمر برساند.

پیروزی پرگل آرسنال در روز گل به خودی ها

در دقایقی باقیمانده، سوانسی برای جبران شکست پرگل تلاش زیادی کرد که به نتیجه نرسید. در اواخر بازی هم ژاکا موقعیت خوبی داشت که فابیانسکی مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال در برابر سوانسی با 4 گل به برتری برسد و تیره روزی های سوانسی ادامه پیدا کند.

در 5 دیدار دیگر امشب لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

برنلی یک - ساوتهمپتون صفر
هال‌سیتی ۳ - بورنموث یک
ساندرلند یک - استوک‌سیتی ۳
واتفورد صفر - میدلزبورو صفر
وستهام ۳ - کریستال پالاس صفر

در آخرین بازی امشب لیگ برتر از ساعت 21 چلسی در خانه لسترسیتی به مصاف شاگردان رانیری می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج