جاباما
۴۶۱۴۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گوچی و جهانبخش در تیم منتخب هفته هلند

درخشش جالب توجه ملی پوشان ایرانی حاضر در لیگ هلند باعث شد تا برای اولین بار دو بازیکن ایرانی در جمع ۵ بازیکن برتر رقابت های اردیویسه قرار بگیرند.

ورزش سه: درست ۲۴ ساعت بعد از توفان جهانبخش برابر ایگلز نوبت به رضا قوچان نژاد رسید تا در ورزشگاه خانگی هیرنفین در کمتر از دو دقیقه دوبار گلزنی کند تا زمینه برتری تیمش و بازگشت به جایگاه چهارم لیگ هلند فراهم شود. درخششی که علاوه بر افزایش محبوبیت این مهاجم نزد طرفداران هیرنفین شد بلکه او را در جمع بهترین گلزنان فوتبال هلند قرار داد.

درخشش ایرانی های شاغل در هلند به اندازه ای چشمگیر بود که بیشتر سایت ها و رسانه های معتبر هلندی علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد را در بین ۵ بازیکن برتر هفته آغازین دور برگشت لیگ اردیویسه قرار دادند تا افتخار بزرگی نصیب لژیونرهای ایرانی حاضر در هلند شود.

با توجه به این که جهانبخش و گوچی در این هفته هر کدام با دو گل زده ستاره های اصلی تیم های آلکمار و هیرنفین بودند حضورشان در تیم منتخب هفته هلند قابل پیش بینی بود اما این که هر دو ایرانی در بین ۵ بازیکن برتر هفته از دید شبکه تلویزیونی FOX هلند قرار بگیرند کار بزرگی است که ممکن است تا پایان فصل دیگر رخ ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج