۴۶۱۶۷۵
۱۱ نظر
۵۰۱۹
۱۱ نظر
۵۰۱۹
پ

جیب بر BRT خاوران - آزادی را شناسایی کنید

با دستگیری متهم سابقه داری که اقدام به سرقت و جیب بری از مسافران اتوبوس های بی آر تی می کردپلیس از شهروندان درخواست کرد چنانچه از متهم شکایت دارند به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

مهر: با دستگیری متهم سابقه داری که اقدام به سرقت و جیب بری از مسافران اتوبوس های بی آر تی می کردپلیس از شهروندان درخواست کرد چنانچه از متهم شکایت دارند به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کنند.
ساعت ۱۰ صبح ۱۴ دی ماه سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با مراجعه به مأمورین کلانتری ۱۱۵ رازی به آنها اعلام کرد که یک سارق جیب بر، به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید شده و در حال فرار است.
جیب بر BRT خاوران - آزادی را شناسایی کنید

با راهنمایی این شخص، مأمورین کلانتری پس از متوقف کردن خودرو پراید مذکور اقدام به دستگیری سرنشین آن کردند ؛ همزمان چند تن از مسافرین اتوبوس بی آرتی خط خاوران - آزادی نیز به مأمورین کلانتری ۱۱۵ رازی مراجعه کرد و ضمن شناسایی سارق گفت: اموال آنها شامل گوشی تلفن همراه و محتویات کیف های دستی شان توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۱ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

راننده موتورسیکلت به عنوان شاهد صحنه فرار متهم، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در حال تردد با موتور بودم ؛ متوجه شدم عده ای از مسافرین اتوبوس BRT فردی را تعقیب می کنند؛ این شخص در حین فرار اقدام به رها کردن یک کیف دستی کرد تا شاید مردم او را تعقیب نکنند ؛ زمانیکه به من رسید از من خواست تا او را از آنجا دور کنم اما من که متوجه ی هویت او به عنوان سارق شده بودم ، دستش را گرفتم تا مانع فرارش شوم اما او پس از فرار از دست من ، سوار یک دستگاه خودرو پراید عبوری شد و پا به فرار گذاشت؛ به تعقیب پراید رفتم تا اینکه کمی جلوتر از ایستگاه چهار راه شاپور با مشاهده گشت پلیس ، موضوع را به مأمورین اطلاع داده و آنها نیز با تعقیب خودرو موفق به دستگیری سارق شدند.

با بررسی سوابق متهم حسن (۵۶ ساله) مشخص شد که او یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت به شیوه جیب بری است که از سال ۱۳۸۶ تاکنون ، بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

در بررسی پرونده سرقت های مشابه به شیوه جیب بری ، تعداد دیگری از شکات و مالباختگان که دقیقا به همین شیوه و شگرد (سرقت به شیوه جیب بری در اتوبوس های BRT) مورد سرقت اموال (محتویات کیف و گوشی تلفن همراه) قرار گرفته بودند، شناسایی و پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم و بویژه شناسایی شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده است.

وی افزود: از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تابرای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حر - انتهای خیابان ۱۲ فروردین مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عطا

      ایوالله به موتور سوار با وجدان.
      این موتور سوار مستحق دریافت جایزه است .هم ازسوی پلیس و هم از طرف مالباختگان.

    • بدون نام

      خدا بگم چیکارش کنه.دلم بحال خانوادش میسوزه چون آبروشون رفته از دست این پیرمرد بی حیا

    • ارش کاظمی

      ای ول به موتور سوار...کارت درست بوده..

    • بدون نام

      لطفا عکس جیب بر نفتی و ... هم منتشر کنید. البته به کمک موتور سوار.!

    • بدون نام

      خدایی شخصی که این سارقان را معرفی میکنه خدا خیرش بده اما ما که مال باخته ای چشم چار درست نداریم خداوکیلی، چی بگم الان دوسالی میشه که نتونستم برم درب کبابی و بوی کبابشون را فقط بو کنم که چش و چارم واشه اگر شد شاید اومدم و شکایت هم احتمالآ بکنم،

    • بدون نام

      لطفاً افرادی که اونجا میرن یک کیف جیبی چند لایه چرمی اصل هم از من به سرقت رفته و فکر کنم دو یا سه بلیط اتوبوس هم توش باشه و دو قطعه سکه دو ریالیسم سال 1354و یک قطعه عکس 3در 4از خودم از لطف شما ممنون هستم

    • بدون نام

      بدون نام ۱۷/۲۱توببخشش بدبخت رو دوسه تاسکه ویه عکس خخخخخخ

    • بدون نام

      لایییییک ۱۶/۵۶

    • بدون نام

      ایول داره به مولا راستی شما ایکه اظهارنظرمکند آیا خبراز زندگی این به قول اون آقا که نوشته پیرمردبیحیا اونپیرمردبااین سن سالش دلش نمیخوادذدزدی کنه .ولی فشارگشنگی فرزندش نمیتونه تحمل کنه راستی این دزدی ها با اون دزدهای نجومی به جز اینکه اونا دزدشون باکلاس ولی این بدبخت دزد ..دزد قتی هزارمیلیارد به 100 نفر باسود 4٪وام داده میشه بعد باکمال خونسردی وریس دادگستری میگه خوب فسط هاشون نمیدن چیکارشون کنم حالا اون پیرمردبدبخت اگه تو 56 ساله عمری که داشته جیب بری کرده باشه به اندازه یکی ازاون وام هانمیشه.این این پایه ازبنیاد کج است که پیرمرد 56 ساله به دلیل فقربدبختی بردس به همچینبی آبرویی بزنه..

    • بدون نام

      کاربر محترم 23:55 بعضیا دزدی تو ذاتشونه و به این کار زشت عادت میکنن.این همه فقیر دارن با آبرو زندگی میکنن دلیل نمیشه برن دزدی.اون پیرمرد باااااحیااااا هم بره حمالی کنه نون در بیاره اصلا از گشنگی بمیره ولی اینجوری شخصیتش زیر سوال نره.شاید جیب یکی بدبخت تر از خودشو هم زده باشه،این انصافه؟

    • بدون نام

      نه والا انصاف نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج