جاباما
۴۶۱۷۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آخرین فرصت شرکت در جشنواره بانک محبوب من

در این جشنواره قرار است از دیدگاه مشتریان، بانک‌ها رتبه‌بندی شوند. با توجه به ارتباطاتی که سال‌هاست سایت بانکی با بانک‌ها داشته است، به نظر ما این جشنواره می‌تواند بهترین ابزار تصمیم‌گیری برای برنامه‌های بانک‌ها باشد.

مهندس محمودزاده: جشنواره «بانک محبوب من» بهترین ابزار شناخت نیازهای مشتریان است.
مهندس حمید محمودزاده، فعال حوزه وب و مدیر سایت بانکی، ضمن تشکر از تمامی شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفت: در این جشنواره قرار است از دیدگاه مشتریان، بانک‌ها رتبه‌بندی شوند. با توجه به ارتباطاتی که سال‌هاست سایت بانکی با بانک‌ها داشته است، به نظر ما این جشنواره می‌تواند بهترین ابزار تصمیم‌گیری برای برنامه‌های بانک‌ها باشد.

آخرین فرصت شرکت در جشنواره بانک محبوب من

مهندس محمودزاده درخصوص ضرورت برگزاری جشنواره « بانک محبوب من » اظهار داشت: سایت بانکی سال‌هاست که در حوزه بانکی فعالیت می‌کند و با بسیاری از بانک‌ها در زمینه‌های مختلف همکاری داشته است؛ از جمله طراحی وبسایت‌های بانک صادرات، کارآفرین، بانک صنعت و معدن، بانک توسعه صادرات، بانک ایران-ونزوئلا و بانک‌های دیگر. با توجه به این سابقه همکاری و با در نظرگرفتن این اصول اولیه نیازسنجی مشتریان، بهترین افرادی که می‌توانند درباره خدمات یک مجموعه قضاوت کنند، مشتریان آن مجموعه‌اند. مشتریان بانک‌ها می‌توانند از طریق این جشنواره صدای خودشان را به مسولان بانک‌ها برسانند.

وی سوالات نظرسنجی بسیار هوشمندانه خواند و افزود: سوالات این نظرسنجی را با کمک تعدادی از مشاوران اقتصادی و مسولان نظام بانکی طراحی کردیم. با اغلب بانک‌ها درباره این سوالات جلسه برگزار کردیم و برای هر کدام از بانک‌ها سوالات تخصصی طراحی کردیم.
مدیر سایت بانکی در پاسخ به سوال تاثیر جشنواره بر میزان خدمات‌دهی بانک‌ها به مردم، اظهار کرد: بانک‌های شرکت‌کننده در این جشنواره منبع وسیعی از اطلاعات را به دست می‌آورند؛ از اطلاعات فردی مثل سن و تحصیلات گرفته، تا نظرات شخصی مردم. تحلیل‌های این نظرسنجی به بانک‌ها کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت‌شان در هر یک از شهرستان‌ها بشناسند. مثلا در نظر بگیرید که یکی از بانک‌ها متوجه شود تبلیغات‌اش مناسب قشر تحصیل‌کرده نبوده است. این بانک می‌تواند با اطلاعات به دست آمده شیوه تبلیغاتش را تغییر دهد. یا اینکه بانکی متوجه می‌شود که خدمات بانکداری الکترونیکش آنطور که باید مورد استقبال قرار نگرفته است، در این حالت می‌تواند عارضه‌یابی کند و به دنبال راه‌حل باشد. یکی دیگر از مزایای این جشنواره، انتقال مستقیم نظرات مردم به مدیران بانک‌ها است. در یکی از سوالات این نظرسنجی، از مردم خواسته شده است تا هر پیام یا نظری دارند، بگویند. این پیام مستقیما و بدون هیچ کم و کاستی، به دست مدیرعامل بانک می‌رسد.

مهندس محمودزاده درباره مزایای شرکت در این نظرسنجی گفت: شاید تا به حال برای بسیاری از افراد پیش آمده باشد که از خدمات یا برخورد کارمندان بانکی دلگیر شده باشند. این جشنواره فرصت مناسبی است تا مردم بتوانند نظرشان را بدون هیچ سانسوری به گوش مسولان همان بانک برسانند. همچنین علاوه بر اینکه به همه شرکت‌کننده‌ها تخفیف ده درصدی خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل داده می‌شود، جوایز دیگری هم برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌ایم. این جوایز از طرف حامیان مالی جشنواره ( دیجی‌استایل ، نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری دیدار و نادیا پرواز ) به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کننده‌ها تقدیم می‌شود.

این فعال حوزه وب با اشاره به اینکه با توجه به دوره‌های پیشین، از خطاهای موجود در نظرسنجی تا حد بسیار زیادی کاسته شده است، گفت: این نظرسنجی در حال حاضر فقط اینترنتی برگزار می‌شود و همین باعث شده تا تعداد زیادی از مشتریان بانک‌ها نتوانند در نظرسنجی شرکت کنند. ما امیدواریم بتواینم در دوره‌های بعدی، از دسترسی‌های متعددی را برای مشتریان مهیا کنیم تا همه مشتریان بتوانند در آن حضور پیدا کنند.

وی ضمن تشکر از بانک‌هایی که با قرار دادن بنر جشنواره مردم را به حضور در جشنواره تشویق کردند، گفت: در این جشنواره به دنبال منافع مالی نبودیم. به همین به هیچ سازمان بانکی یا مرتبط با بانک اجازه ندادیم که حامی مالی شود. اما به خاطر سیاست‌های کلی بانک‌ها و بوروکراسی حاکم بر آنها، روند برگزاری جشنواره تا حدی کُند شد.

مهندس محمودزاده درباره برنامه‌های آتی جشنواره گفت: در حال حاضر در تلاشیم که نتایج این دوره از نظرسنجی و دوره‌های پیشین را در اینترنت در اختیار مردم قرار بدهیم. از طرفی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که نظرسنجی‌ها را فصلی و تخصصی‌تر برگزار کنیم.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج