۴۶۱۸۲۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

نجات جوان آملی از خودکشی

صبح یک شنبه ۲۶ دی ماه، یک جوان آملی در پشت بام بیمارستان امام رضا این شهرستان قصد انجام خودکشی را داشت که با کمک نیروهای آتش نشانی نجات یافت.

خبرگزاری ایسنا: صبح یک شنبه ۲۶ دی ماه، یک جوان آملی در پشت بام بیمارستان امام رضا این شهرستان قصد انجام خودکشی را داشت که با کمک نیروهای آتش نشانی نجات یافت.
در حادثه اقدام به خودکشی یک جوان آملی، ابتدا توان نداشتن در پرداخت هزینه های بیمارستانی در بیمارستان امام رضا(ع) آمل دلیل خودکشی اعلام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل درباره اقدام به خودکشی یک جوان در بیمارستان امام رضا(ع) آمل عنوان کرد: در پاسخ به خبر های منتشره درباره خودکشی در بیمارستان امام رضا (ع) به علت عدم توان در پرداخت هزینه باید بگوییم از ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۳، تمامی بیمارستان های دولتی از قبیل بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل و دیگر بیمارستان های شهرستان کاهش پرداخت مردم بابت بستری در بیمارستان ها از ۳۰ درصد به ۶ درصد را در دستور کار قرار دادند و این موضوع تحقق یافته است.

حمزه قاسمی عنوان کرد: بیمارانی که با فرم ارجاع پزشک خانواده بستری شوند سه درصد پرداخت می کنند و اگر بیماری به یک درمانگاه خصوصی برای یک بیماری کوچک مانند سرماخوردگی مراجعه کند هزینه آن از چند روز بستری بیشتر است.

وی درباره جوانی که قصد انجام خودکشی را داشت تصریح کرد: بیمار جوان ۲۶ساله به دلیل ضایعه عفونی پا در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شد و در مرحله نمونه برداری از محل زخم و تشخیص بیماری scc(نوعی از سرطان بدخیم پوست) بود که در این حین از فرصت استفاده کرده و از ساختمان نیمه کاره اورژانس خود را به شیروانی ساختمان فوق رسانده بود. به محض اطلاع نگهبانی و با تماس سازمان آتش نشانی و با کمک گرفتن از متخصص اعصاب وروان و روان شناس، وی نجات یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا شفاش بده بدجور دلم سوخت

    • بدون نام

      وای..یک لحظه خودتون رو جای اون بذارید ببینید اندیشه او چه بوده در اون لحظه...گناه دارن مردم....طرح بیمه سلامت برا چه کسانی هسته..ما که نفهمیدیم طرح نظام سلامتی شامل چه کسانی شد

    • بدون نام

      امروز در اصفهان هم جوانی قصد خود کشی داشته که نجاتش دادند! در خبر های امروز اومده بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج