۴۶۲۶۰۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

سردار جزایری:

هیچ رابطه‌ای بین برجام و امور دفاعی کشور وجود ندارد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هیچ رابطه‌ای بین برجام و امور دفاعی کشور وجود ندارد و اصولا مسئله دفاع در مذاکرات هسته‌ای جایی نداشته است.

خبرگزای تسنیم: سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح پیرامون آخرین وضعیت سیستم‌های دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروهای مسلح در چارچوب تدابیر و دکترین‌های تعریف شده با بهره‌گیری از توان داخلی برنامه‌های دفاعی و ارتقاء امنیت برای کشور عزیزمان را به پیش می‌برند و در شرایط امروز وضع‌مان از همیشه بهتر است.

سردار جزایری گفت: در حالیکه حکومت‌های شرور، جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار می‌دهند ما چاره‌ای جز تقویت بنیه دفاعی خود نداریم و این امر مورد وثوق آحاد ملت و مسئولین است.

وی افزود: البته ممکن است فرد یا افرادی هم باشند که از روی جهل به موضوع و یا هر مسئله دیگری موافق تقویت بنیه دفاعی کشور از جمله ارتقا سیستم‌های موشکی نباشند که حساب آنها از ملت جداست.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: هیچ رابطه‌ای بین برجام و امور دفاعی کشور وجود ندارد و اصولا مسئله دفاع در مذاکرات هسته‌ای جایی نداشته است و مسئولین کشور و اعضای تیم مذاکره کننده به این مسئله توجه داشته و به طرف‌های مقابل در ۱+۵ نیز تفهیم شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستایش

      چی باعث شده ما همیشه در شرایط جنگ و دفاع و تهدید قرار داریم.در صورتی که اولویت اول اقتصاد هسته که از جنگ که چه ارز کنم از هرچیز دیگر مهمتره..اقتصاد تکنولوڙی یک صلاح قدرتمنده...اگر کشوری راه رو اشتباه بره دوباره باید برگرده از اول راه رو بده..ولی .....

    • بدون نام

      تعطیل شدن معاونت فضایی ریاست جمهوری با دستور آقای روحانی و تقلیل آن به معاونت وزارت فناوری ارتباطات در همین راستا بود؟!

    • پیمان شهبازیان

      وقتی قدرت دفاعی ضعیف باشه معنیش گردن خم کردن وحقارت اونم درمقابل دولتهایی که از انسانیت بویی نبردن .با گذشت یکسال از مذاکراتم گذشت و ثمراتشو دیدید اگه ما قدرت و موشک نداشتیم الان حال و روز عراق و افغانستان رو داشتیم .اگه کسی مخالف قدرت دفاعیه و مثل کبک سرشونو زیر برف کردن بدونن که خیانتکارن و خائن حق نفس کشیدن رو نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج