۴۶۲۷۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وضعیت بحرانی در تیم بسکتبال شهرداری اراک

تیم بسکتبال شهرداری اراک این روزها با بحران مالی مواجه شده و بازیکنان این تیم نسبت به این وضعیت گلایه و اعتراض دارند.

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال شهرداری اراک که از ابتدای فصل به عنوان یکی از مدعیان خودش را مطرح کرده و بازیکنان داخلی و خارجی خوبی را در اختیار دارد اما در یکی دو هفته گذشته با بحران‌هایی مواجه شده است. قول مسئولان این باشگاه برای پرداخت مطالبات هنوز به نتیجه نرسیده و همین موضوع صدای اعتراض بازیکنان را درآورده است.

در حالی که 4 ماه از لیگ برتر بسکتبال می‌گذرد اما بازیکنان و کادر فنی این تیم مبلغی را دریافت نکرده‌اند و این موضوع باعث شده تا نگرانی‌ها برای آینده این تیم مدعی از سوی هواداران بیشتر شود.

در بازی روز دوشنبه در هفته پانزدهم لیگ برتر شهرداری اراک میزبان شهرداری کاشان بود در حالی که همه انتظار داشتند اراکی‌ها این بازی خانگی را با برد پشت‌سر بگذارند اما با ۲۰ امتیاز اختلاف به میهمان خود واگذار کردند و دلیل آن هم تنها یک اتفاق بود.

اینکه بازیکنان اصلی این تیم انگیزه‌ای برای بازی نداشتند و به احترام هواداران و سرمربی این تیم دقایقی را در میدان حاضر شدند.

مسئولان باشگاه شهرداری اراک پیش از این عنوان کرده بودند مشکلی برای پرداخت قراردادها وجود ندارد اما چیزی که مشخص است اینکه بازیکنان از عدم پرداخت‌ها گلایه دارند و نتیجه این بدقولی‌ها در بازی با شهرداری کاشان کاملاً خودش را نشان داد.

مشخص نیست چرا مسئولان این باشگاه وقتی از وضعیت بودجه‌ای خود مطلع بوده‌اند تیمی در حد حضور در فینال بسته‌اند حالا این مشکلات برای‌شان به وجود آمده است. حتی قول‌هایی برای اعطای زمین به ازای قراردادها به بازیکنان مطرح شده بود که این کار چندان نمی‌تواند راهگشا باشد چون اکثر بازیکنان غیربومی هستند و نمی‌توانند آنجا صاحب زمین یا مسکن شوند و حتی این موضوع در قرارداد آنها قید نشده است.

شهرداری اراک علاوه بر بسکتبال در والیبال هم تیم‌داری کرده است و همین افزایش هزینه‌ها می‌تواند هر دو تیم بسکتبال و والیبال را از مسیر خود دور کند.

تصمیم‌گیرندگان ورزش شهرداری اراک باید در تیم‌داری خود به فکر هواداران هم باشند که با شور و اشتیاق زیادی در بازی‌ها به سالن می‌آیند و زمانی که تیم‌شان اینطور در خانه با 20 امتیاز اختلاف مغلوب می‌شود افسرده و ناراحت به خانه‌هایشان بازمی‌گردند.

تا پایان فصل هنوز راه زیادی مانده و باید دید وضعیت فعلی تیم بسکتبال شهرداری اراک به چه شکل خواهد بود آیا بازیکنان در هفته آینده هم در میدان حاضر می‌شوند یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

به نظر می‌رسد مسئولان شهرداری اراک باید هرچه زود تیم‌شان را از این وضعیت خارج کنند تا همچنان به یکی از مدعیان در جدول رده‌بندی باقی بماند.

شهرداری اراک در حالی به این وضعیت دچار شده که دیگر تیم هم‌نامش در گرگان هم چنین وضعیتی مالی را تجربه می‌کند و نشان می‌دهد که شرایط تیم‌های شهردارها زیاد جالب به نظر نمی‌رسد.

شهرداری اراک در هفته شانزدهم روز پنج‌شنبه 30 دی‌ماه در تهران باید به مصاف دانشگاه آزاد برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج