۴۶۲۸۳۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ کی‌روش چیلی، کی‌روش زغالی، کی‌روش پرچرب!

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در روزنامه شهروند نوشت:

کارلوس کی‌روش این روزها تبدیل شده به زبل‌خان. این‌جا، اون‌جا، همه‌جا... می‌زنی کانال یک خودش نشسته بیانیه می‌خواند. درشبکه چهار، میزگردی برای بررسی فن بیانیه‌نویسی او و تأثیر چرچیل بر ادبیات کی‌روش درحال اجراست. درشبکه سه، گوینده اخبار ورزشی جدیدترین بیانیه کی‌روش را می‌خواند. خلاصه کافیه دستت را دراز کنی تا یک بیانیه از کی‌روش را شکار کنی.

توییت رضای کفِ بازار: موضوع بیانیه‌های کی‌روش هم مثل نرخ ارز و طلاست. هرساعت باید استعلام کنی، ببینی تغییری تو آخرین بیانیه‌اش به وجود نیامده باشه.

پرسش فلسفی قرن: خانم من دارم میرم دست به آب. به نظرت تو این فاصله کی‌روش باز علیه برانکو بیانیه میده یا دیگه ساعت سه‌ونیم صبح یکی خاموشش کرده

بیانیه بابابرقی درنقد کی‌روش: یکی به آقای کی‌روش بگه حداقل مراعات کنه و تو ساعت‌های پرمصرف بیانیه صادر نکنه.

خواهش یک طرفدار محیط‌زیست، فوتبال و غیره: میشه بهش طرح زوج و فرد را یاد بدن؟ حداقل نصف هفته تخت گاز نره

یک آریایی همیشه در دسترس و چابک با روحی جنگجو: پسر بدوی زنگ به گینس بزن بگو کی‌روش دیگه با این رفتار و کردارش برای ما مربی‌بشو نیست، لااقل دفتر دستک بیارن رکورد بیانیه‌زدنش را ثبت کنند

دونالد ترامپ پیش ازمراسم تحلیف ریاست‌جمهوری: هی پسر ببین میشه دو تا جو بایدن بدیم یه کی‌روش بگیریم؟ هرچند ولش کن. جاش سه تا ملکه زیبایی استخدام می‌کنیم که هم کیفی و هم کمی رشد کرده باشیم

تاج، رئیس فدراسیون فوتبال: ببم‌جان شما دودقیقه استعفا نده ببینم چی میگی و حرف حسابت چیه. ‌ای بابا تو این دودقیقه که استعفات را نمی‌نویسی، بیانیه هم ننویس. میشه کلا دودقیقه آروم باشی؟

برانکو ایوانکوویچ: بابا خر ما از کرّگی دم نداشت. اردوی بعدی تیم‌ملی من و کریم باقری را هم ببر. ببینم باز بیانیه میدی یا دیگه بی‌خیال میشی؟

سوال مطرح‌شده توسط یک رأی‌دهنده به لیست امید: کی‌روش از بعضی نماینده‌های مجلس بیشتر حرف نمی‌زنه؟

درتجمع حمایتی- اعتراضی جمع کثیری ازمردم جلوی فدراسیون فوتبال عنوان شد: ما از فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنیم، حالا که توان ندارند، جلوی کی‌روش را بگیرند از حسام نواب صفوی درخواست کنند. با توجه به توانایی بی‌همتا و بی‌نظیرشان در رتق‌وفتق کلیه امور جلوی بیانیه‌های کی‌روش را بگیرد. البته حضور ایشان دراین عرصه نباید نافی دیگر مسئولیت‌های خطیر ایشان باشد و جناب نواب صفوی با حفظ سمت این فداکاری را درحق ملت ایران روا دارند.

پیشنهاد آتش‌نشانی: با توجه به لزوم حفظ استانداردهای ایمنی پیشنهاد می‌شود از این پس هنگام صدور بیانیه‌های آتشین کی‌روش، منتقدان وی از لباس ضدآتش مخصوص آتش‌نشانان استفاده کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

یک دعوای روتین خانوادگی: خانم خانه: عسیسم باید تکلیفمون را با هم روشن کنیم. کی نصف شبی بهت پیام میده که هی پا میشی گوشی‌ات را چک می‌کنی؟/ همسر نامبرده: پیغام چیه ‌هانی؟ هر دو، سه‌ساعت بلند میشم بیانیه جدید کی‌روش را می‌خوانم. از بس به همه بند می‌کنه، می‌ترسم آخر تو یکی از بیانیه‌هاش پاشو بذاره تو زندگی ما.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واااااااااااااااااااای پوکیدم از خنده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • امیر

      روزنامه شهر وند و مقاله اش که بجز بدنبال اهداف مافیائی در فوتبال ایران است ... با تمسخر سرمربی تیم ملی در حقیقت تیم ملی یک ملت را به تمسخر گرفته اید
      ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج