۴۶۲۹۸۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ بزن اون شیفت‌دیلیت رِ!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

خبرگزاری‌ها واقعا روز به روز دارند برگ‌های زرین جدیدی را در تاریخ رسانه‌های مکتوب و مجازی رقم می‌زنند.از تغییر در مصاحبه‌ها گرفته تا حذف اطلاعات ذکرشده در اخبار، مانند موم در دستان پرتوان این بزرگواران است.به عنوان نمونه یک مسئولی اشاره کرده که دولت فلان قدر به بانک مرکزی بدهکار است. این خبر را تیتر می‌کنند اما آنجایی که آن مسئول توضیح داده که این بدهی‌ها از چه زمانی و بنا به چه دلایلی به وجود آمده‌اند در متن خبر مشاهده نمی‌شود.در نظر بگیرید تیتر خبر این است: «دولت ۷۰۰ میلیارد تومان به بانک مرکزی بدهکار است!» شما روی این خبر کلیک می‌کنید و وارد صفحه می‌شوید.
هیچ توضیحی نوشته نشده، نهایتا مدیر سایت نوشته: «دنبال توضیح هم می‌گردی؟ برو حقت رو از دولت بگیر داداش من!».تازه این خبر بخش «ادامه مطلب» هم دارد، اگر روی آن کلیک کنید، پیغامی روی صفحه با این عنوان می‌آید: «هموطن گرامی، این همه اصرار شما برای خواندن متن خبر واقعا شرم آور است!». خلاصه اینگونه به ما اطلاع رسانی می‌کنند.در عین حال مدیرمسئول یکی از روزنامه‌های دلواپس هم اعلام کرده: «آیا دولت از توافق هسته‌ای غیر از تورم، گرانی و بیکاری دستاورد دیگری هم داشته است؟»
این درحالی است که ما همه اینها را «نمره یک و درجه یک» در دولت سابق داشتیم، حداقل دولت یازدهم یک چیز جدیدتر می‌آورد، تورم داشتیم درجه یک، چهل و پنج درصد، نرخ بیکاری که واقعا ستودنی بود، گرانی که حرفش را نزنیم بهتر است، با اعضا و جوارح‌مان لمسش کردیم، آن وقت نتیجه برجام باید همین‌هایی باشد که خودمان بهترین آن را داشتیم؟ بنده از شما سوال می‌کنم! تازه دولت نتوانسته در برجام، رکورد و افزایش نقدینگی و تحریم و اینها را بیاورد که این واقعا بیانگر نقطه ضعف ماست.از دولت تقاضا می‌کنیم که دفعه بعد با دست ‌‌پرتر پیش ما بیاید. این موارد را حداقل ۱۰ سال است خودمان داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج