۴۶۳۰۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اپل مقابل درخواست کاربرانش کوتاه آمد

براساس اطلاعاتی که «مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kou) از سازمان KGI منتشر کرده، مدل جدید مک‌بوک پرو با ۳۲ گیگابایت رم در سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد. البته گفته شده که این میزان رم تنها در مدل ۱۵ اینچی قرار می‌گیرد و مدل ۱۳ اینچی با این مقدار رم راهی بازار نمی‌شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: بهترین مدل مک‌پرو با ۱۶ گیگابایت رم راهی بازار شده بود و این موضوع انتقاد بسیاری از کاربران را بر انگیخت. خیلی‌ها می‌گفتند که اپل باید یک مدل با ۳۲ گیگابایت رم هم از این محصول در اختیار کاربران قرار می‌داد؛ اما مسئولان اپل گفتند که استفاده از رم بیشتر مصرف باتری را افزایش میداد؛ اما به نظر می‌رسد که اپل بالاخره تصمیم گرفته یک مدل با ۳۲ گیگابایت رم از مک‌بوک پرو راهی بازار کند.

اپل مقابل درخواست کاربرانش کوتاه آمد

براساس اطلاعاتی که «مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kou) از سازمان KGI منتشر کرده، مدل جدید مک‌بوک پرو با ۳۲ گیگابایت رم در سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد. البته گفته شده که این میزان رم تنها در مدل ۱۵ اینچی قرار می‌گیرد و مدل ۱۳ اینچی با این مقدار رم راهی بازار نمی‌شود. این احتمال هم وجود دارد که روی مک‌بوک پرو جدید از پردازنده‌ی Kaby Lake اینتل استفاده شود.

گفته شده که مدل‌های جدید با قیمت مناسب‌تری هم راهی بازار می‌شوند چون تنها در یک مدل ۱۵ اینچی در اختیار کاربران می‌گیرند. هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه‌ی این محصول منتشر نشده؛ اما شاید در بهار یا تابستان شاهد عرضه‌ی آن باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج