۴۶۳۴۰۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

نتایج تازه ترین نظرسنجی ها در آمریکا:

نامحبوب ترین رئیس جمهور آمریکا

بر اساس نتیجه نظرسنجی هایی که روز سه شنبه منتشر شد، دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب که در آخر هفته جاری کاخ سفید را تحویل خواهد گرفت، نامحبوب ترین رئیس جمهوری در تاریخ ده ها ساله اخیر آمریکا به شمار می رود.

خبرگزاری ایرنا: بر اساس نتیجه نظرسنجی هایی که روز سه شنبه منتشر شد، دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب که در آخر هفته جاری کاخ سفید را تحویل خواهد گرفت، نامحبوب ترین رئیس جمهوری در تاریخ ده ها ساله اخیر آمریکا به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، نتایج این نطرسنجی تأکیدی بر اختلاف نظر عمیق میان مردم آمریکا بوده و در حالی منتشر شده است که این بازرگان نیویورکی آماده اجرای مراسم تحلیف و به دست گرفتن زمام امور کاخ سفید می شود.

بر اساس نظرسنجی سی ان ان/ او آر سی، 40 درصد پاسخ دهندگان با نحوه فعالیت رئیس جمهوری منتخب در دوره انتقالی منتهی به مراسم آغاز به کار وی در روز جمعه، موافق هستند که این آمار بشدت پائین تر از هر رئیس جمهوری دیگر در تاریخ معاصر آمریکا به شمار می رود.

بر اساس نظرسنجی واشنگتن پست و ای بی سی نیوز، ترامپ به عنوان نامحبوب ترین رئیس جمهوری در دستکم ۴۰ سال اخیر، وارد کاخ سفید خواهد شد.

اما ترامپ بلافاصله با محکوم کردن نتایج این نظرسنجی ها، خاطر نشان کرد که اکثر نظرسنجی های پیشاپیش پیروزی وی در هشتم نوامبر (18 آبان ماه)، پیش بینی کرده بودند که هیلاری کلینتون رقیب دمکرات وی، پیروز خواهد شد.

وی در توئیتر نوشت: همان افرادی که نظرسنجی های جعلی انتخاباتی را برگزار می کردند که بشدت نادرست بود، اکنون نیز باره میزان محبوبیت من نظرسنجی می کنند که مانند نظرسنجی های قبلی، دستکاری شده است.

بر اساس نظرسنجی سی ان ان، میزان محبوبیت ترامپ بیش از 20 درصد کمتر از میزان محبوبیت سه رئیس جمهوری آخر پیش از وی و 44 درصد کمتر از باراک اوباما رئیس جمهوری کنونی، هنگام آماده شدن برای ورود به کاخ سفید در سال 2009 است.

سی ان ان افزود: میزان محبوبیت اوباما پیش از آغاز به کار ۸۴ درصد، بیل کلینتون در اواخر دسامبر ۱۹۹۲میلادی ۶۷ درصد و جرج دبلیو بوش در ژانویه ۲۰۰۱ در دوره انتقالی، ۶۱ درصد بود.

همچنین تنها 40 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی واشنگتن پست و ای بی سی گفته اند که احساس مطلوبی در باره رئیس جمهوری تازه دارند و 54 درصد گفته اند که در باره وی احساس نامطلوبی دارند.

به نوشته واشنگتن پست، به این ترتیب ترامپ نامحبوب ترین رئیس جمهوری تازه از دستکم دوره جیمی کارتر در سال ۱۹۷۷ به شمار می رود.

همچنین در نظرسنجی واشنگتن پست - ای بی سی، تنها 44 درصد پرسش شوندگان گفته اند که ترامپ را لایق مقام رئیس جمهوری می دانند و 52 درصد گفته اند که به نظر آنان، وی دارای شایستگی برای به عهده گرفتن این شغل نیست. همچنین 38 درصد نظرسنجی شوندگان در باره میزان اعتماد به اینکه ترامپ برای آینده آمریکا تصمیم های درستی خواهد گرفت، گفته اند که اطمینان زیاد یا مناسبی دارند و 61 درصد گفته اند که مقداری یا هیچ اعتمادی به تصمیم گیری های وی ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شاید از همه بهتر باشه با تقلب بی تقلب خدا اینجوری خواسته

    • وحید

      این نظرسنجی ها اصلا درست نیست وگرنه که بهش رأی نمیدادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج