۴۶۳۴۴۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

از مربی هلندی حداکثر استفاده را خواهیم کرد

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: هنگامی که مربی هلندی تیم ملی بیلیارد به ایران آمد حداکثر استفاده را از او خواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم: هاشم اسکندری اظهار داشت: مربی هلندی مدنظر فدراسیون اوایل اسفندماه سال جاری به ایران می‎آید. طی مدت زمانی که او در ایران حضور دارد، برنامه‎های متعددی از جمله برگزاری کلاس‎های مربیگری و توجیهی برای وی درنظر گرفته‌ایم. روزی ۹ ساعت برای این مربی هلندی برنامه‎ ریخته‎ایم و به دنبال استفاده حداکثری از این فرد هستیم.

وی با اشاره به حرفه‎ای شدن سهیل واحدی و حسین وفایی، گفت: این دو ورزشکار دیگر نمی‎توانند در بخش آماتوری حضور داشته باشند اما جایگزین‎های بسیار خوبی برای آنها داریم. امروز تیم «ب» ما در حال درخشش و مدال‎آوری است. بازیکنان این تیم جایگزین‎های بسیار خوبی برای این دو هستند.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در خصوص شرایط مالی این فدراسیون، خاطرنشان کرد: شرایط مالی مانند همیشه است. به دلیل برنامه‎ها و رقابت‎های متعددی که داریم، هزینه‎هایمان زیاد است. همچنین بنا به شرایط اقتصادی کشور، فدراسیون اسپانسر و حامی مالی ندارد که همین موضوع مشکلات را زیادتر کرده است. البته این مربوطه به خیلی از فدراسیون‎ها است چرا که فدراسیون‎های مطرح هم با این مشکل روبه‎رو هستند.

اسکندری گفت: مسابقات بیلیارد غرب آسیا ماه آینده در اردن برگزار می‎شود. سال گذشته بنا به مشکلاتی، برای ورزشکاران ما روادید صادر نشد. امسال هم با این مشکل روبه‎رو و البته در حال رایزنی برای حل آن هستیم. اگر بتوانیم در رقابت‎های غرب آسیا شرکت کنیم، مطمئن باشید حتی یک مدال هم برای کشورهای دیگر نمی‎گذاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج