۴۶۳۶۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حامد حدادی : می ترسم حرفی بزنم حاشیه شود

کاپیتان تیم ملی بسکتبال اقدام باورمن برای فسخ قرارداد با این تیم را عجیب و قریب خواند و گفت: می ترسم حرفی بزنم که حاشیه شود.

خبرگزاری مهر: حامد حدادی که این روزها با تیم سیچوان در لیگ باشگاهی بسکتبال چین فعالیت دارد، در مورد آخرین وضعیت تیمش در مرحله گروهی این رقابت ها گفت: ۱۰ بازی دیگر در پیش داریم و اگر از این تعداد بازی صاحب هفت برد شویم می توانیم به مرحله پلی آف مسابقات صعود کنیم. تا به این مرحله از رقابت ها عملکرد متوسط رو به خوب داشتیم و فعلا یکی از شانس های صعود هستیم اما حتما باید در هفت دیدار از ۱۰ دیدار آینده پیروز شویم.

وی با بیان اینکه سیچوآن بازی های سنگینی در پیش دارد، خاطرنشان کرد: به خاطر شرایط سفری و راه دور، تا حدی زیادی مسابقات سنگین است اما امیدوارم که بتوانیم راهی مرحله پلی آف شویم.

حدادی که هفته گذشته با ۵۰ امتیاز ستاره تیم سیچوآن در لیگ چین شد، در مورد دیدار حساس امروز تیمش تصریح کرد: قطعا حریف با قدرت می آید تا با ما بجنگدد. این تیم به خون ما تشنه است. بازی سختی است به خصوص اینکه در خانه حریف باید به میدان برویم. در کل اینکه سعی می کنم همچنان مهره خوبی برای تیمم باشم و امتیاز آور باشم.

این بازیکن ۲ متر و ۱۸ سانتی متری بسکتبال ایران که در رویدادهای اخیر بازوبند کاپیتانی تیم ملی بسکتبال را نیز در دست داشت، در ادامه گفتگو با رادیو ورزش گفت: البته من خیلی در جریان نیستم، نمی دانم دلیل باورمن برای این قدام چه بود، من چه حرفی باید بزنم، می ترسم حرفی بزنم که حاشی شود! اما در کل کارش عجیب و قریب بود. امیدوارم تیم ملی در غرب آسیا بتواند موفق ظاهر شود.

حامد حدادی که اولین لژیونر بسکتبال ایران است، گفت: اینکه یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته، اتفاقی خوب است. امیدوارم به جوان ها میدان داده شود و تیم ملی بتواند در غرب آسیا خوب ظاهر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج