۴۶۳۷۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش پورموسوی به صحبت‌های منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید که تیمش در بدترین حالت در دیدار با استقلال تهران باید یک امتیاز می‌گرفت.

خبرگزاری تسنیم: سیداکبر پورموسوی با تقدیر از کادرفنی‌اش که در مدت زمان حضورش در کلاس‌های مربیگری تیم را آماده دیدار با استقلال تهران کردند در خصوص پیروزی در این دیدار گفت: آماده‌سازی خوبی در نیم فصل داشتیم و با بچه‌ها هم قسم شدیم که وضعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم و خوشحالم در روزی که مستحق برد بودیم، توانستیم پیروز میدان باشیم. بازی با استقلال سخت و حساس بود و مطمئن هستم سه امتیاز این دیدار در آینده هم به سود ما خواهد بود. باید از محمد طیبی تشکر کنم که بسیار خوب برای ما بازی کرد و دیگر بازیکنان که پس از اخراج او فشار زیادی تحمل کردند، اما تلاش کردند تا برنده باشیم.

وی در خصوص اینکه تیمش اوایل بازی یک گل زد که آفساید اعلام شد و آیا ترس این را نداشت که بازیکنانش روحیه خود را با این اشتباه داور از دست بدهند، اظهار داشت: اگر دقت کرده باشید، پس از این اشتباه کسی به شکل سخت به داور اعتراض نکرد. در این فصل در چهار پنج بازی چوب اشتباه داوری را خورده‌ایم، اما نوع برخورد داور خیلی روی بازیکنان تأثیرگذار است. چند وقت پیش انتقادی از داوران داشتم و این انتقاد در خصوص برخورد داوران بود. به طوری که با من که اولین سال سرمربیگری‌ام است، برخوردهای تند می‌شد، اما با دیگر مربیان چنین برخوردی صورت نمی‌گرفت. با بازیکنان ما هم برخورد داوران تند بود، اما پیام حیدری در این بازی برخورد تندی با ما و بازیکنان نداشت. پس از گلی هم که به اشتباه مردود اعلام شد، نوع برخوردی که با بازیکنان داشت باعث شد آرامش در بازی حاکم شود و بازیکنان ما بازی خودشان را انجام دادند.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به قدرت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در این هفته‌ها خوب بازی کرده و آنها تیم قدرتمند و باتجربه نفت تهران را شکست دادند. با بردی که هفته گذشته کسب کرده بودند، با انرژی و با انگیزه به مصاف ما آمده بودند و علیرضا منصوریان هم که جزو مربیان خوب است روی نیمکت این تیم حضور دارد. با این حال ما خودمان را مقابل استقلال بازنده نمی‌دانستیم و حتی پس از شکست مقابل تراکتورسازی در رختکن به بچه‌ها گفتم، اگر فکر می‌کنید این باخت آخر دنیاست و دیگر برنده نمی‌شوید، بهتر است به تهران نیایید. به بازیکنانم گفتم به تراکتورسازی باختیم، اما می‌توانیم در آزادی استقلال را شکست دهیم و با روحیه به این بازی آمدیم. قبل از بازی هم گفته بودم که حداقل امتیاز را از این بازی می‌خواهیم و به سه امتیاز نیز نگاه داریم که خوشبختانه شرایطی پیش آمد تا برنده شویم.

پورموسوی در واکنش به این مسئله که علیرضا منصوریان اعلام کرده تیمش راحت می‌توانسته استقلال خوزستان را شکست بدهد و استقلال روی اشتباه بازیکنانش شکست خورده است، گفت: در ورزشگاه تماشاگر نبود، اما در جایگاه ویژه و خبرنگاران ۲۰۰ نفر حضور داشتند و خیلی‌ها نیز از تلویزیون بازی را می‌دیدند. همه دیدند که ما ابتدای بازی دو موقعیت صددرصد گل را خراب کردیم و یک گل سالم هم زدیم که مردود اعلام شد. در نیمه دوم نیز به جز دو گلی که زدیم، فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. استقلال هم موقعیت داشت که به آنها تبریک می‌گویم و نمی‌خواهم بگویم حریف موقعیتی نداشت، اما شرایط ما بهتر بود. اگر آن موقعیت‌های ابتدای بازی را گل کرده بودیم، کارمان در ادامه راحت‌تر بود. فقط حیف که بازی تماشاگر نداشت و اگر آنها بودند به جذابیت‌های بازی اضافه می‌شد.

وی در خصوص اینکه آیا با این حرف منصوریان موافق است و صحبت‌های سرمربی استقلال به نوعی بود که پیروزی استقلال خوزستان را شانسی و با اشتباه بازیکنان خودش دانسته، گفت: اصلاً این موضوع را قبول ندارم و به نظرم در بدترین حالت هم می‌توانستیم از استقلال حداقل امتیاز را بگیریم. اگر توپ نانگ و آرش افشین در اول بازی خراب نمی‌شد و گل سالم ما را مردود نمی‌گرفتند، شرایط بهتری برای پیروزی داشتیم. اگر این اتفاقات رخ داده بود، استقلالی‌ها استرس بیشتری می‌گرفتند، فشار بیشتری می‌آوردند و ما از فضای پشت مدافعان آنها بیشتر استفاده می‌کردیم. با این حال از سه امتیاز راضی هستیم و این برد را هم به مردم خوزستان، استاندار و مهدی رحیم زهیوی تقدیم می‌کنیم. او با اینکه از تیم جدا شده، اما هنوز دلش با ماست و بعد از بازی در رختکن تماس گرفت و به بچه‌ها تبریک گفت.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: یک مسئله هم پس از بازی مطرح شد و از من سؤال کردند چون مشکلات مالی‌تان حل شده بازیکنان خوب بازی کردند و موفق به شکست استقلال شدند که باید بگویم اینطور نیست. مشکلات مالی ما به طور کامل حل نشده و این بار هم فقط یک میلیارد به تیم آمد که این پول بین ۴۲ نفر تقسیم شده است. بچه‌های ما در نیم فصل هفت هشت پیشنهاد داشتند که ماندند و در این بازی هم نشان دادند با قلب‌شان برای استقلال خوزستان بازی کردند. تصمیم‌ بازیکنان استقلال خوزستان با وجود تمام مشکلات ماندن در تیم بود تا برای مردم خوب خوزستان که در بین این همه مشکلات تنها دلخوشی‌شان فوتبال است، بازی کنند. امیدوارم بدشانسی‌های ما هم به پایان رسیده باشد و اشتباهات داوری هم مانع موفقیت‌ها ما نشود. اشتباه داوری جزیی از فوتبال است، اما امیدوارم داوران در این هفته‌های حساس دقت بیشتری کنند چون تیم ما به طور عادی مشکلات زیادی سد راهش دارد که اگر با مسائل داوری هم ضربه بخورد، کارش سخت‌تر می‌شود.

پورموسوی درباره دیدار هفته آینده تیمش با سپاهان گفت: هر بازی حساسیت بالای خودش را دارد. به دنبال این هستیم جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم و اگر تیم حمایت شود به این هدف که با بچه‌ها در میان گذاشتیم، می‌رسیم. مسئولان بدانند ما استقلال ایران هستیم و یک ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم که امیدوارم از تیم ما حمایت شود. ما هم تلاش می‌کنیم در لیگ شرایط بهتری پیدا کنیم تا با شرایط روحی خوبی به آسیا برویم. در بازی با سپاهان هم تمام تلاش‌مان کسب پیروزی در خانه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج