جاباما
۴۶۳۷۹۳
۵۰۵۱
۵۰۵۱
پ

رپورتاژ آگهی

حراج زمستانی جی اوکس تا ۳۰% تخفیف در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

جی اوکس پیشنهاد هیجان انگیز و متفاوتی با حداکثر ۳۰ درصد تخفیف در حراج میان فصل خود دارد. اگر شما نیز به جادوی کفش‌های زیبا و شیک در ظاهر خود معتقدید، این فرصت استنثنایی را از دست ندهید و در دیجی استایل از جدیدترین طراحی‌های زمستانی جی اوکس ، تا ۳۰% ارزان‌تر خرید کنید.

حراج زمستانی جی اوکس تا ۳۰% تخفیف در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

دیجی کالامگ: جی اوکس پیشنهاد هیجان انگیز و متفاوتی با حداکثر 30 درصد تخفیف در حراج میان فصل خود دارد. اگر شما نیز به جادوی کفش‌های زیبا و شیک در ظاهر خود معتقدید، این فرصت استنثنایی را از دست ندهید و در دیجی استایل از جدیدترین طراحی‌های زمستانی جی اوکس ، تا 30% ارزان‌تر خرید کنید.

جی اوکس یک نام تجاری متفاوت در انواع مدل کفش است چراکه نه تنها به زیبایی و البته طراحی متفاوت کفش های خود اهمیت می‌دهد بلکه تلاش دارد هر آنچه که تولید می‌کند، از نیم بوت مردانه گرفته تا کفش مجلسی زنانه ، کفش بچگانه و نوزادی ، سلامتی و راحتی پاهای شما را نیز تامین کند.

با حدود 25 سال سابقه فعالیت در دنیای طراحی کفش ، جی اوکس از تکنولوژی هایی در تولید کفش‌های خود بهره می‌برد که به شما احساسی متفاوت از قدم زدن را می‌دهد، احساسی که پیش از آن تجربه نکرده‌اید.

هدف جی اوکس این است که نیم بوت یا کفش کتانی و روزمره‌ای که طراحی می‌کند، به اندازه یک کفش مجلسی زنانه پاشنه بلند ، زیبا و البته راحت باشد. تکنولوژی‌های جی اوکس باعث می‌شود هر کفشی که تولید می‌کند، علاوه بر قابلیت تنفس دارای دوام بالا هم باشد و البته از پاهای شما در مقابل ضربه‌ها و ناهمواری‌ها محافظت کند.

حراج زمستانی جی اوکس تا 30% تخفیف در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

قابلیت تنفس در کفش‌های جی اوکس باعث می‌شود حس نامطبوع عرق کردن پا داخل کفش را تجربه نکنید چراکه منفذه‌های طراحی شده و تکنولوژی این کفش به شما امکان خشک شدن عرق پا را می‌دهد، که این عمر برای سلامتی پاها نیز ضروری است.

از سوی دیگر در نیم بوت زنانه یا بوت مردانه یا هر کفش زمستانی دیگر و حتی کتانی‌های جی اوکس از تکنولوژی ضدآب بودن استفاده شده است که آن‌ها را برای هوای بارانی مناسب می‌کند.

همچنین طراحی زیره کفش‌های جی اوکس مهندسی ویژه‌ای دارد که لذت پابرهنه راه رفتن را به شما می‌دهد و در عین حال از پاها در برابر ضربات محافظت می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود در پیاده روی‌های طولانی یا زمانی که برای طولانی مدت کفش به پا دارید، پاهایتان دیرتر احساس خستگی کنند.

اگر شما هم از طرفداران کفش‌ چرم هستید و به دوام کفش‌هایتان اهمیت می‌دهید، باید بدانید که زیره بسیاری از کفش‌هایی که جی اوکس طراحی می‌کند به ویژه انواع مدل نیم بوت یا بوت از چرم تشکیل شده است که هم دوام آن‌ها را افزایش می‌دهد و هم ضد آب است.

همه این ویژگی‌ها در کنار طراحی متفاوتی که شما را از بقیه به راحتی متمایز می‌کند، باعث شده است جی اوکس از پرطرفدارترین نام‌های تجاری در دنیای مد و به ویژه کفش باشد.

اگر در نزدیکی یا در شهر خود نمایندگی جی اوکس ندارید یا نمی‌خواهید وقتتان را در ترافیک صرف رسیدن به یک نمایندگی کنید، می‌توانید به نمایندگی آنلاین جی اوکس در دیجی استایل سر بزنید.

پس برای خرید نیم بوت زنانه یا کفش مردانه و بوت و نیم بوت بچگانه ای که تا مدت‌ها کفش مورد علاقه تان خواهد بود فرصت را از دست ندهید و از حراج میان فصل جی اوکس تا ۳۰% تخفیف خرید کنید.

حراج زمستانی جی اوکس تا 30% تخفیف در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل ، این امکان را به شما می‌دهد که از هرجا که هستید در کوتاه‌ترین زمان و صرف کمترین هزینه نگاهی به جدیدترین محصولات پاییز و زمستان کفش GEOX بیاندازید و خرید اینترنتی کفش را از کفش بچگانه گرفته تا کفش کتانی مردانه تا ۳۰% ارزان‌تر تجربه کنید.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج