جاباما
۴۶۳۸۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۵۰ نماینده دمکرات تحلیف ترامپ را تحریم کردند

سی ان ان اعلام کرد، بیش از ۵۰ نماینده دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا می گویند با خودداری از حضور در مراسم سوگند یاد کردن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری بعدی آمریکا، آن را تحریم می کنند.

خبرگزاری ایرنا: سی ان ان اعلام کرد، بیش از ۵۰ نماینده دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا می گویند با خودداری از حضور در مراسم سوگند یاد کردن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری بعدی آمریکا، آن را تحریم می کنند.

شبکه تلویزیونی آمریکایی امروز (چهارشنبه) در گزارشی افزود: نمایندگان دمکرات در حالی دست به این تحریم می زنند، که پیشتر جان لوییز (John Lewis) نماینده دمکرات مجلس نمایندگان و نماد جنبش حقوق مدنی آمریکا گفته بود، دونالد ترامپ رئیس جمهوری مشروع آمریکا نیست.
'باربارا لی' (Barbara Lee) نماینده دمکرات از 'اوکلند' کالیفرنیا درباره تصمیم خود در تحریم مراسم سوگند ریاست جمهوری دونالد ترامپ گفت: ترامپ پیش از پیروزی در انتخابات، کارزار تفرقه افکنانه ای در آمریکا به راه انداخت که در آن مقام زن را پایین آورد و خواستار ممنوعیت ورود مسلمان به خاک آمریکا و دیوار کشیدن بین مرز مشترک با مکزیک شد.
وی افزود: امیدوار بودم این سخنان اکنون که تنها چند روز به ریاست جمهوری وی باقی مانده است، پایان پذیرد و ترامپ درمورد اینکه چگونه کشور را اداره خواهد کرد، بحث کند؛ اما متاسفانه او همچنان به این سخنان خود ادامه می دهد. من حاضر نیستم در مراسمی شرکت کنم و در آن جشن بگیرم که ترامپ این ارزش های را سرلوحه کار خود قرار داده است
.
'جودی چو' (Judy Chu) دیگر نماینده دمکرات مجلس نمایندگان از ایالت کالیفرنیا نیز در باره تحریم این مراسم به سی ان ان گفت: ترامپ تاکنون سخنان تفرقه افکنانه ای درباره زنان، مسلمانان گفته است اما حمله وی به جان لوییس که نماد حقوق مدنی در آمریکاست، مرا وا داشت تا بگویم دیگر بس است.
هر دو نماینده دمکرات به سی ان ان گفتند که ترامپ باید به ارزش های آمریکا احترام گذارد و موجب اتحاد و انسجام در این کشور شود و زمان آن فرا رسیده است تا کشور را درجهت مثبت به پیش برد.
این در حالیست که دونالد ترامپ در واکنش به این اقدام نمایندگان دمکرات مجلس نمایندگان گفته است اهمیتی به این تحریم ها نمی دهد.
ترامپ در آستانه ورود به کاخ سفید در مقایسه با سایر روسای جمهوری پیش از خود، پایینترین سطح از محبوبیت را دارد و تنها از ۴۰ درصد محبوبیت برخوردار است .
جان لوییز نماینده سیاه پوست ایالت جورجیا در مجلس آمریکا و یکی از رهبران برجسته جنبش حقوق مدنی این کشور جمعه گذشته در سخنان تندی علیه ترامپ بصراحت پیروزی او را در انتخابات غیر قانونی خواند و تاکید کرد که از نظر او ترامپ رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای آمریکا نیست.
قرار است دونالد ترامپ بیستم ژانویه (اول بهمن ماه) با ادای سوگند ریاست جمهوری، رسما به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا آغاز به کار کند.

وی که در جریان کارزار انتخاباتی خود بارها بحران آفرینی کرده بود، اکنون و پس از پیروزی در انتخابات هشتم ماه نوامبر (۱۸ آبان ماه) بگونه و درسطحی دیگر از جمله در نوشته های خود در شبکه اجتماعی توییتر و در مصاحبه های جنجال برانگیز این روند را پی می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج