۴۶۴۲۵۲
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

طنز؛ موضوع انشاء: فواید برجام را بنویسید

محمدرضا محمدی در روزنامه ایران نوشت:
اینک که قلم به دست می‌گیرم و ژرف می‌اندیشم بدین نتیجه می‌رسم که البته بر همگان و بویژه سخنگوی جبهه پایداری واضح و مبرهن است برجام هیچ فایده‌ای که نداشته بلکه بدترین سند تاریخ هم هست.
از روزی که برجام آمده ما یک تحریم درست و حسابی نداشته‌ایم و دریغ از یک قطعنامه خشک و خالی. من در این انشاء فقط به دو عیب برجام اشاره می‌کنم و همه آن‌ها را نمی‌گویم که سایر همکلاسی‌های عزیزم هم برای نوشتن انشاء، مطلب داشته باشند!

اولین عیب برجام این بود که باعث سونامی افسردگی در کشور شد و این مطلب را اتفاقاً خود وزیر بهداشت هم چندی پیش تأیید کرد. علت این افسردگی هم بدون تردید برجام است چون قبل از برجام کشور در حال تهدید بود ولی با برجام تهدید و خطرجنگ برطرف شد و مردم استرس‌شان مرتفع گردید و آرام شدند.
چون آرامش بر زندگی مردم تسری یافت در نتیجه بعد از برجام چاق شدند و چون چاق شدند سنگین گشتند و چون سنگین گشتند، حال و حوصله تحرک و این طرف و آن طرف رفتن را نداشته و درخانه مانده و افسردگی گرفتند.
افسردگی ناشی از چاقی ناشی از برجام همین‌طور زیاد و زیادتر شد تا بدل به سونامی گشت و این سونامی همزمان شد با سونامی آرای مردم امریکا به نفع ترامپ. امید که این دو سونامی نامبارک منجر به جر خوردن مبارک برجام شود.

عیب دوم برجام اما این بود که تحریم‌ها را بویژه در بخش دارو برداشت و بسیاری از بیماران که در معرض خطر بودند، از دام مرگ جسته و آرزوی وراث ایشان را در مرگ و میر و پس از آن تقسیم ماترک نقش برآب کردند و در نتیجه اموال همچنان در ید مورث ایشان ماند و از جابه‌جایی و تقسیم اموال خودداری شد و به تبع آن تحرک و رونق اقتصادی را هم از بین برد و ایجاد رکود کرد و این مسأله حتی مورد تأیید خود دولتمردان آقای روحانی هم هست که کشور دچار رکود شده است.

پس نتیجه می‌گیریم که برجام خیلی بد است و جا دارد هر چه زودتر مسئولان خودشان پاره‌اش کنند تا از سوی برخی مراجع ذی صلاح پاره نشوند. این بود انشای من...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج