۴۶۴۳۱۸
۱ نظر
۵۱۷۹
۱ نظر
۵۱۷۹
پ

عجیب‌ترین رسوم جهان برای جشن گرفتن بلوغ!

در نقاط مختلف جهان، رسیدن به سن بلوغ آیین ها و مراسم خاصی دارد. در برخی فرهنگ ها بدون برگزاری مراسم خاصی، فقط به تغییرات فیزیولوژیک در بدن کودکان توجه می شود. اما در برخی فرهنگ ها، مراسم عجیب و غریبی برای این موضوع به چشم می خورد.

پایگاه خبری العالم : در نقاط مختلف جهان، رسیدن به سن بلوغ آیین ها و مراسم خاصی دارد. در برخی فرهنگ ها بدون برگزاری مراسم خاصی، فقط به تغییرات فیزیولوژیک در بدن کودکان توجه می شود. اما در برخی فرهنگ ها، مراسم عجیب و غریبی برای این موضوع به چشم می خورد.

در ژاپن دختران وقتی که به سن بیست سالگی می رسند، با پوشیدن لباس سنتی ژاپن موسوم به "کیمونو" و استفاده از بهترین زیورآلات، رسیدن به سن بلوغ را جشن می گیرند.
در قبیله "کوسا" در افریقای جنوبی، پسران را پس از رسیدن به سن بلوغ بدون استفاده از داروی بی حس کننده، ختنه می کنند پس آنها را با اندکی آذوقه و وسایل ضروری به بیابان می فرستند. این پسرها پس از گذراندن دو ماه در بیابان می توانند به قبیله باز گردند.
در قبیله "هامار" پسرها با دویدن روی پشت یک گله گاو نشان می دهند که به سن بلوغ رسیده اند. آنها اگر در مدت آزمایش به زمین بیفتند حق ازدواج ندارند و از قبیله رانده می شوند.
در قبیله "ماسای" دختران را در آستانه سن بلوغ، ختنه می کنند؛ پسرها نیز باید برای ثابت کنند مرد شده اند، باید یک شیر را شکار کنند. البته به دلیل حفظ نسل شیرها از خطر انقراض این رسم، ممنوع شده است.

در این بین خطرناکترین رسم ها در جهان در کشور آفریقایی "وانواتو" اجرا می شود. در این کشور پسرها باید از بالای یک برج چوبی خود را پایین بیاندازند. تنها چیزی که در این حرکت می تواند او را از مرگ نجات طناب ساخته شده از شاخه است که به پای او بسته می شود.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
عجیب‌ترین رسوم جهان برای جشن گرفتن بلوغ!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دختراهارو ختنه میکنن!!!!!!خدایا شکرت که اونجا به دنیا نیومدم یهمشت احمقن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج