۴۶۴۳۴۹
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

هشدار پلیس در پی حادثه ریزش پلاسکو؛ شهروندان از تردد در محدوده مرکزی تهران خودداری کنند

جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: در حال حاضر بار ترافیکی سنگین را در طول خیابان نواب، انقلاب و سعدی به سمت تقاطع استانبول ـ جمهوری شاهد هستیم. وی افزود: خواهش ما از شهروندان این است که با توجه به اینکه امروز پنج‌شنبه است و طرح زوج و فرد نیز پایان می‌یابد، تا حد امکان از تردد به مرکز شهر به خصوص طول خیابان انقلاب و جمهوری خودداری کنند.

خبرگزاری فارس: سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده ناشی از آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو بیان کرد: در حال حاضر به دلیل فروریختن ساختمان پلاسکو و انسداد معابر اطراف، محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای اطراف این حادثه اعمال شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران در همین راستا اظهار کرد: به دلیل وقوع این حادثه، ترافیک در طول مسیر نواب، انقلاب و سعدی به سمت تقاطع استانبول و جمهوری در حال حاضر سنگین است.

عابدی در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی افزود: اکنون محدودیت ترافیکی از میدان جمهوری به سمت شرق و از سمت شرق، از میدان بهارستان تا تقاطع مخبرالدوله به سمت غرب اعمال شده است.

وی ادامه داد: همچنین این محدودیت از جنوب به شمال فردوسی نیز صورت گرفته است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران، مطرح کرد: خواهش ما از شهروندان این است که با توجه به اینکه امروز پنج‌شنبه است و طرح زوج و فرد نیز پایان می‌یابد، تا حد امکان از تردد به مرکز شهر به خصوص طول خیابان انقلاب و جمهوری خودداری کنند.

عابدی افزود: همچنین شهروندان تا حد امکان از تردد در مناطق ۶، ۱۱، ۱۲ خودداری کنند تا ما بتوانیم به سهولت خدمات‌رسانی را انجام دهیم و مشکلی نیز برای شهروندان به وجود نیاید.

عابدی در رابطه با اینکه این محدودیت ترافیکی تا کی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این محدودیت ترافیکی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت که در صورت رفع این محدودیت، متعاقباً خبر آن اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فروشنده

      چشم من الان ترکش میکنم

    • دلسوز

      اگر چندنفر ازمردمی که ازدهام کردن فیلم میگیرن راه امداد رسانی رو کند کردن دستگیر کنن یک ماه زندان دیگه کسی از این غلطا نمیکنه

    • محمد

      من گشنمه پلاسکو کیلو چند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج