جاباما
۴۶۴۴۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

این اپلیکیشن ها را از گوشی خود پاک کنید

اپلیکیشن های مختلفی برای گوشی های موبایل عرضه شده و برخی از آنها آنقدر معروف شده اند که اکثر کاربران بدون آنکه دلیلش را بدانند، بلافاصله به نصب کردن آنها می پردازند. اما امروز می خواهیم شما را با اپلیکیشن هایی آشنا کنیم که حذف کردن شان از گوشی های اندرویدی تاثیر مثبتی بر عملکرد دستگاه تان خواهد داشت.

وب سایت تک شات: امروزه کمتر کسی را پیدا می کنید که از گوشی های هوشمند استفاده نکند. همچنین، اپلیکیشن های مختلفی برای این گوشی ها عرضه شده و برخی از آنها آنقدر معروف شده اند که اکثر کاربران بدون آنکه دلیلش را بدانند، بلافاصله به نصب کردن آنها می پردازند. اما امروز می خواهیم شما را با اپلیکیشن هایی آشنا کنیم که حذف کردن شان از گوشی های اندرویدی تاثیر مثبتی بر عملکرد دستگاه تان خواهد داشت.
این اپلیکیشن ها را از گوشی خود پاک کنید

کاهش عمر باتری، استفاده زیاد از اینترنت و یا پر کردن حافظه داخلی گوشی تان از جمله پیامدهای استفاده از چنین اپ هایی است. گاهی تعداد اپ های موبایل مان آنقدر زیاد می شود که کنترل شان از دست خارج می شود. اما این چند اپ را همین الان از گوشی خود پاک کنید:

اپلیکیشن هایی که ادعا می کنند حافظه رم گوشی را خالی می کنند

اپ هایی که به طور پس زمینه اجرا می شوند، حتی اگر در حالت استندبای باشند هم رم و باتری زیادی مصرف می کنند. ایده اپ هایی که ادعا می کنند می توانند حافظه داخلی گوشی را خالی کنند این است که برنامه های پس زمینه را می بندند. اما این باعث تشدید مشکل می شود. اپ هایی که در پس زمینه اجرا می شوند، با هر بار بسته شدن دوباره باز می شوند و باتری و حافظه را اشغال می کنند. تکرار مداوم این فرایند می تواند باعث ناپایداری گوشی شود. به علاوه، خود سیستم عامل اندروید می داند که چه زمانی اپ ها را باز و بسته کند.

اپلیکیشن های پاکسازی مثل Clean Master

اپلیکیشن های پاکسازی وعده بهبود عملکرد کلی گوشی را می دهند. هرچند درست است که اپ های پاک شده همچنان کمی اطلاعات را روی گوشی به جا می گذارند، اما نیازی نیست که یک پاک کننده جانبی نصب کنید. کافی است به مسیر Settings، Storage رفته و گزینه cached data را انتخاب کنید. حال با دکمه Clear cached data می توانید اطلاعات بی مصرف را از گوشی پاک کنید.

اپلیکیشن های آنتی ویروس

سیستم عامل اندروید و فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور در کنار هم می توانند شما را از نصب آنتی ویروس بی نیاز کنند. برای پیشگیری از سرقت هم Android Device Manager بدون اپ های جانبی به خوبی کار می کند. آلوده بودن اپ ها نیز ابتدا در گوگل پلی استور بررسی می شود. تنها هنگامی نیاز به آنتی ویروس دارید که منبع دریافت اپلیکیشن های جدید، جایی غیر از گوگل پلی باشد.

اپلیکیشن های کاهش مصرف باتری

معضل تمام شدن زودهنگام باتری گوشی های هوشمند همچنان پابرجاست و هیچ برنامه جانبی نمی تواند در این زمینه معجزه کند. برای دیرتر تمام شدن باتری، باید میزان مصرف باتری از سوی سیستم عامل و برنامه ها کاهش یابد و به این منظور، باید گوشی خود را روت کنید تا بتوانید در مصرف انرژی اندروید تغییری ایجاد کنید. در غیر این صورت، بهتر است این اپ های کاهش مصرف باتری را از دستگاه خود پاک کنید.

اپلیکیشن های پیش فرض گوشی

پس از خرید یک گوشی اندرویدی جدید ،با تعداد زیادی اپلیکیشن مواجه می شوید که از قبل روی گوشی نصب است. بهتر است تک تک اپلیکیشن هایی که برای شما کاربردی ندارند را از دستگاه خود پاک کنید. به عنوان یک توصیه اصلی، بهتر است فقط اپ هایی را روی دستگاه داشته باشید که واقعا از آنها استفاده می کنید. در غیر این صورت با مشکلاتی اعم از پر شدن حافظه و خالی شدن باتری روبرو خواهید شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج