۴۶۴۶۳۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بابک: با انتقادهای مغرضانه به اشکانی جفا نکنیم

مدیر فنی تیم های پایه کشتی فرنگی با بیان اینکه اشکانی برای موفقیت به زمان و حمایت نیاز دارد گفت: نباید با انتقادهای مغرضانه، به او و کشتی ایران جفا کنیم.

خبرگزاری ایسنا: حسن بابک در حاشیه رقابتهای جام تختی با بیان اینکه اشکانی حداقل به دو سال زمان نیاز دارد تا بتواند تیمی خوب را ساخته و پرداخته کند گفت: علی اشکانی سالها از قهرمانان ملی کشتی بوده و در عرصه مربیگری هم توانسته با هدایت تیم نوجوانان به عنوان قهرمان جهان برسد. او یک سرمایه ملی و نیروی جوان در عرصه مربیگری است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

مدیر تیم های پایه کشتی فرنگی افزود: هیچ مربی بزرگی بدون کسب تجربه و داشتن زمان نمی تواند به جایگاه مناسبی برسد. باید به اشکانی هم به اندازه کافی زمان داده شود تا به جایگاه خوبی در مربیگری رده بزرگسالان برسد و به یک مربی بزرگ تبدیل شود.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی ایران ادامه داد: یک مربی ملی باید حداقل ۲ و حداکثر ۴ سال زمان برای فعالیت در اختیار داشته باشد و هیچگاه یک مربی نمی تواند بدون داشتن زمان مناسب و حمایت کافی موفق شود. مطمئنا اگر ما در این مدت کوتاه از علی اشکانی انتقاد کنیم و مدام او را مورد ارزیابی های مغرضانه قرار دهیم در حق او و در حق کشتی جفا کرده ایم.

بابک با اشاره به رقابتهای جام جهانی 2017 در ایران گفت: اشکانی در این مدت کوتاه نمی تواند معجزه کند و هیچگاه نباید از او کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی را طلب کرد. ضمن اینکه رقابتهای جام جهانی بیشتر شبیه یک تورنمنت است و نباید بیش از حد این میدان را بزرگ کرد.

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما موفقیت و کسب افتخار در بازیهای آسیایی و المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و در این راه باید از مسابقاتی همچون جام جهانی مثل دیدارهای تدارکاتی درجه یک و بین المللی استفاده کنیم تا ضمن کسب تجربه هر چه بیشتر جوانان با نقاط ضعف و قوت کشتی گیران جوان آشنا شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج