۴۶۴۶۹۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

شرایط امدادرسانی در پلاسکو بسیار سخت است

در حالی که ۲۴ ساعت از وقوع حادثه پلاسکو می‌گذرد، سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه شرایط امدادرسانی بسیار سخت و دشوار شده است، اعلام کرد: هنوز تعداد افرادی که در آوار گیر افتاده‌اند روشن نیست و تا کنون نیز حتی یک‌نفر هم رها سازی نشده است.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که ۲۴ ساعت از وقوع حادثه پلاسکو می‌گذرد، سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه شرایط امدادرسانی بسیار سخت و دشوار شده است، اعلام کرد: هنوز تعداد افرادی که در آوار گیر افتاده‌اند روشن نیست و تا کنون نیز حتی یک‌نفر هم رها سازی نشده است.

دکتر پیرحسین کولیوند اظهار کرد: شرایط امدادرسانی بسیار سخت و دشوار شده است. عملیات امداد رسانی و آواربرداری از همه بخش‌های ساختمان پلاسکو در حال انجام است اما دود غلیظ که از ساختمان برخاسته است مشکلات جدی را در مسیر امدادرسانی ایجاد می‌کند.

وی افزود: هنوز تعداد افرادی که در زیر آوار گیر افتاده‌اند روشن نیست و تا کنون حتی یک‌نفر هم رها سازی نشده تا از وضعیت همکاران آتش‌نشان محبوس در آوار اطلاع پیدا کنیم.

کولیوند گفت: نیروهای امدادرسانی در حال تونل‌زنی در ساختمان پلاسکو هستند. بیمارستان‌ها نیز همچنان در حالت آماده باش قرار دارند. همچنین دو تیم حمایت روانی در محل حادثه و در محلی که خانواده‌های آتش‌نشانان حضور دارند، مستقر شده است.

سرپرست اورژانس کشور گفت: تیم‌های فوریت‌پزشکی، جراحی عمومی و متخصصین در منطقه مستقر هستند تا در صورت نیاز ارائه خدمات دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی میرصادقی

      این فاجعه درسی باشد برای تمام سطوح مملکتی در همه موارد احتیاط و ایمنی قبل از وقوع حادثه و اخطار اجباری و عملی به همه اماکن اعم از دولتی و بخش خصوصی

    • بدون نام

      دو تصویر دیدم که نشان می داد مردمی که آن جا جمع شده بودند برای آمبولانس راه باز نمی کردند. افراد حاضر در آن جا هم، تا حدی در اخلال کمک به آسیب دیدگان مقصرند.

    • محمود حبیب کاظمی

      بنام خدا و با سلام . عرض تسلیت به مناسبت شهادت پرسنل محترم شهرداری در حادثه ساختمان پلا سکو به خانوادهای محترم انان .هر سانحه عامل و علتی دارد . بی توجهی به اخطار شهر داری محترم باعث ریزش ساختمان گردیده است و امسال این ساختمانها ی با اخطارو بی توجه بسیار است و همچنان مشقول فعالیت هستند.دو لت محترم با ید هرچه سریعتر دست بکار شود.ساختمان باید تخلیه شود و بنای ان باید برداشته شود. پلمپ ان هم نمیتواند مانع ریزش ساختمان گردد . انشا الله درس عبرتی باشد برای همگان .در چنین مواردی به چند نکته باید توجه شود.هماهنگی لازم سازمان صدا و سیما . پلیس ناجا. ارٰژانس . مردم برای بازنمودن مسیرهای امداد رسان و خروج ساکنین مجاور و حضور فوریتی نیروهای متخصص و کارامد به محل حادثه.دوم مردم از حضور بی فایده و گرفتن عگسهای سلفی در محل حادثه خوداری نمایند. در صورت لزوم دولت برای کمک نیروهای مردمی اعلام نماید. سوم اینکه احداث شهر پوشاک و تولید ان مانند شهر افتاب نمایشگاه کتاب . و چهارم اینکه دیگر زیرزمین و پناهگاه هم جای امن نیست چون انسان در انجا مبحوس میشود . انشا الله ساختمان پلاسکو درس عبرتی باشد برای همگان. ومن الله و توفیق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج