جاباما
۴۶۴۷۴۹
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش حاجی‌ بابایی به کاندیداتوری‌ در انتخابات

عضو هیات موسس جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که بازگشت به خط امام (ره) از اهداف این جبهه است، گفت: هر کسی که مردم دوست داشتند و به ما القاء کردند، نامزد نهایی است.

خبرگزاری ایلنا: عضو هیات موسس جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که بازگشت به خط امام (ره) از اهداف این جبهه است، گفت: هر کسی که مردم دوست داشتند و به ما القاء کردند، نامزد نهایی است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به فعالیت گسترده جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی، در واکنش به احتمال کاندیداتوری خود به‌عنوان نامزد نهایی این جریان، اعلام کرد: جبهه نیروهای مردمی، یک جبهه گسترده و وسیع است که شبکه‌های خود را در تمام شهرها، شهرستان‌ها و روستاها گسترش داده و تقریباً اکثر جریان‌های ارزش‌گرا را در خود جا داده است.

بازگشت به خط امام (ره) از اهداف جبهه نیروهای انقلاب است

او یکی از ویژگی‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب را رویکرد فراجناحی دانست و گفت: یکی از اهداف جبهه نیروهای انقلاب این است که چگونه می‌توانیم به خط امام (ره) بازگردیم و نکات مثبت را تقویت، و نقاط منفی را برطرف کرده و برادری و اخوت را در جهت رفع مشکلات مردم ایجاد کنیم.

باید متن اصلی اسلام را در انقلاب جایگزین کنیم

نماینده اصولگرای همدان در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد کشور را به‌سمت کارآمدی پیش برده و با رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی، حاشیه‌ها را کنار زده و متن اصلی اسلام را در انقلاب جاگزین کنیم.

او یادآور شد: تفاوت حرکت این جبهه با جریان‌های پیشین این است که این‌بار قصد داریم در جریان انتخاب نامزدها بجای رویکرد بالا به پایین همیشگی، از پایین به بالا اقدام کنیم.

عضو هیات موسس جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی یادآور شد: بر این اساس، درمورد هیچ گزینه‌ای بحثی مطرح نشده و قرار است بنشینیم، صحبت کنیم، بحث کنیم و به جمع‌بندی نهایی برسیم.

هر کسی که مردم دوست داشتند و به ما القاء کردند، نامزد جبهه نیروهای انقلاب است

وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: بنابر این همه باید به‌سمتی حرکت کنیم که آن حرکت عظیم به‌راه بیافتد و هر کسی که مردم آن فرد را محبوب می‌دانند و هرکسی که مردم دوستش داشتند و فکر می‌کنند آن فرد می‌تواند مشکل‌شان را مرتفع کند، و مردم به ما القاء کردند که آن فرد می‌تواند مشکل‌شان را حل کند، همان فرد انتخاب شود.

حضور نمایندگان فعلی و ادوار مجلس در فهرست ۵۵۰ نفره معنای خاصی ندارد

حاجی‌بابایی در پاسخ به این سوال که باتوجه به حضور تعداد قابل‌توجهی از نمایندگان فعلی و ادوار اصولگرا در فهرست ۵۵۰ نفره حامیان جبهه نیروهای انقلاب، آیا احتمال دارد گزینه موردنظر این جبهه برای کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری یکی از نمایندگان مجلس باشد، گفت: به هرحال نمایندگان چه ادواری و چه نمایندگان فعلی، نماد دموکراسی کشور هستند اما حضورشان در این فهرست لزوماً نمی‌تواند معنای خاصی داشته باشد.

نماینده اصولگرای همدان در مجلس دهم اضافه کرد: با این حال حضور نمایندگان در فهرست حامیان جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی می‌تواند این معنا را القاء کند که همه حضور یافتند تا آن هدف بزرگ شکل بگیرد.

عضو هیات موسس جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی همچنین یادآور شد: مهم نیست که چه نامی به این جریان بدهیم، بلکه مهم این است که این حرکت به‌نام جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی برای این آمده که یک سر و گردن بالاتر از این‌که چه کسی اصولگرا است یا اصلاح‌طلب، به‌سمتی حرکت کنیم که نظام و مردم در آن جهت مشکل دارند. به‌عنوان مثال درصورتی که خواست مردم رونق اقتصادی یا مقابله با اشرافی‌گری باشد، باید در جهت این خواست حرکت کنیم.

دلیل شباهت اعضای هیات موسسه جبهه نیروهای انقلاب به کابینه

او همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره این‌که باتوجه به حضور افرادی با تخصص‌های مختلف در میان گروهی که به‌عنوان اعضای هیات موسس جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی آغاز فعالیت این جبهه را اعلام کردند، آیا می‌توان حدس زد که این افراد می‌توانند اعضای کابینه دولت موردنظر این جبهه را تشکیل دهند، گفت: هیچ ایرادی به این مسئله وارد نیست؛ در واقع این مسئله به‌خاطر تاکید جبهه به کارآمدی بود و ما به‌جای این‌که افراد را صرفاً از یک جریان سیاسی خاص گزینش کنیم، با نگاه به نیازها در گزینش افراد اقدام کردیم.

نماینده اصولگرای همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باتوجه به این‌که نگاه جناحی تا پیش از این بارها آزموده شده و به نتیجه نیز نرسیده، سعی داریم یک سر و گردن بالاتر از رویکرد جناحی، به‌سمت گمشده‌های نظام، راه امام و مقام‌ معظم رهبری برویم تا ببینیم آیا بالاخره این رویکرد می‌تواند مشکل مردم را حل کند یا خیر.

حاجی‌بابایی در پایان تصریح کرد: با این حال حرف و نظر نهایی با مردم خواهد بود و آن‌ها هستند که درنهایت تصمیم‌ می‌گیرند، جبهه نیروهای مردمی انقلاب چگونه باید عمل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک معلم

      تو رو هر که دوست داری به قول ما قمیا (نیا)

    • بدون نام

      شعار تو حرفاش موج میزنه

    • بدون نام

      شما اگر بتوانید نیروی را شناسایی کنید موفق می شوید

    • بدون نام

      اولا وجود فله ای اسامی حاکی از جای دادن خودسرانه اسامی است وچه بسا که فرد از بودن نامش در لیست خبری ندارد.
      دوما اقای حاجی بابایی خود از اصولگرایان است و مصداقش بودن وی در دولت احمدی نژاد است.
      سوما اقای حاج بابایی شما در مدتی که وزیر آموزش و پرورش بودین حتی نتومستین کوچکترین گرهی از مشکلات این وزارتخانه را باز کنین حالا میخاین مثلا با رییس یه گروه شدن و حتی با کاندیداتوری ریاست جمهوری کوهی ازمشکلات را برا عامه ی مردم بوجود بیارین.
      خدا پدرت و برادرشهیدتو بیامرزه همون بهتر که با نمایندگی مجلس کنار بیایی و مردم را به حال خود بذاری و بیشتر ازاین موجب ....... نشی.

      پاسخ ها

      • امين

        ميشه شما بفرماييد از كجا به اين جمع بندي هاي مضحك دست يافتيد .اگه يه پرس وجوي ساده از معلمان داشته باشيد بسياري از اونها از عملكرد دكتر حاجي بابايي تاحد زيادي رضايت دارند لطفا درخصوص اسامي فله اي هم توضيح دهيدضمنا كينه و عصبانيت از حرفاتون فوران مي كند

    • بدون نام

      فراجناحی بودن را خوب اومدی ، قابل باور ، حسابی، صحیح، عقلانی ، بویژه خنده دار

    • بدون نام

      این آدم آموزش و پرورش را به ۱۰۰سال عقبتر برد حال میخواد ایران رو ویران کنه

    • بدون نام

      تو دیگه بشین سرجات تو اموزش و پرورش چیکار کردی ک الان بخوای...

    • بدون نام

      این تعداد حزب و جمعیت منو کشته خدایا مردم از خوشی ممنون این همه خدمتکار برام فرستادی.
      اصلا اینجا خوبه

    • فرهنگیان مضلوم ومحروم از همه چیز

      شما برای معلمان چه گلی کاشتی که حالا. میخواهی برای کل ایران گل بکاری. گرفتاری مردم را بیشتر نکن جان هرکسی که دوست داری قسمت. میدهم. برو دنبال. نمایندگیت

    • عرفان

      آقای حاج بابایی شما اول یه آماری از فرهنگیانی که زمانی وزیرشان بودی بگیر تا میزان طرفدارانت درآموزش وپرورش معلوم بشه بعدا ادعای ریاست جمهوری بکن!! یقینا اگه آماربگیری ازنمایندگی مجلس هم کنارمیری.ماشاالله به این اعتمادبنفس!! ضربه ای که شما به ساختارآموزش وپرورش زدی از جنایت جنگی بدتره

    • بدون نام

      خیلی خیلی خیلی خندیدم فراجناحی بازهم خندیدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج