جاباما
۴۶۴۸۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیت‌ سعید: مشکلات مالی ما هنوز برطرف نشده

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی سختی مقابل سپاهان داریم، اما محکوم به برد هستیم.

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی سختی مقابل سپاهان داریم، اما محکوم به برد هستیم.

حسن بیت‌سعید درخصوص برد ۲ بر یک تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: نمایش درخشانی داشتیم و خوشحالم که مردم خوزستان با این برد مهم شاد شدند. استقلال تیم کوچکی نیست، اما آنها را در ورزشگاه آزادی تحت تأثیر قرار دادیم. در این بازی چند فرصت خوب دیگر داشتیم و البته یک گل سالم ما هم مردود اعلام شد. اعتقاد من این است که کاملا مستحق برد بودیم.

وی در خصوص گلی که در این بازی به‌ثمر رساند، تصریح کرد: در بازی رفت دو گل زدم و خوشحالم که در این بازی هم دوباره گل زدم. گلی که زدم را به آرش افشین تقدیم می‌کنم و برد استقلال خوزستان را به رحیم زهیوی که واقعا جایش در تیم ما خالیست. در دو سال اخیر و در هفت بازی سه گل به استقلال زدم و دو گل به پرسپولیس که فکر می‌کنم این آمار راضی‌کننده باشد.

بیت‌سعید درمورد مشکلات مالی استقلال خوزستان اظهار داشت: این مشکلات هنوز برطرف نشده و باید مسئولان هرچه زودتر به فکر بازیکنان باشند. به ما قول داده‌اند هفته آینده دوباره به بازیکنان پول خواهند داد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. در این مدت آقای پورموسوی پیگیر کار بچه‌ها بودند و باید از او تشکر کنیم.

مهاجم استقلال خوزستان در خصوص بازی روز دوشنبه مقابل سپاهان در هفته هجدهم گفت: بازی سختی داریم و محکوم به برد هستیم، چون باید این روند را ادامه دهیم. تیم‌های ویسی فوتبال سرعتی را به نمایش می‌گذارند و بازی مقابل تیم‌های این مربی سخت است. امیدوارم در اهواز سه امتیاز را بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج