جاباما
۴۶۵۲۱۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خط و نشان نامزد برزیلی نیمار: مهمانی بی‌مهمانی!

باشگاه بارسلونا نتوانسته رویه زندگی نیمار را تغییر بدهد، اما نامزد سابق او موفق به انجام این کار شد.

آی اسپورت: باشگاه بارسلونا نتوانسته رویه زندگی نیمار را تغییر بدهد، اما نامزد سابق او موفق به انجام این کار شد. مدتي است كه نيمار با برونو ماركزين، نامزد سابقش آشتي كرده و حالا برونو از نامزدش چيزي را خواسته كه خواسته مسئولان باشگاه بارسا نيز هست. بازيگر جوان برزيلي بعد از آشتي كردن با نيمار، از او درخواست كرده كه از رفتن به مهماني‌هاي شبانه دست بكشد و نيمار جاي اين مهماني‌هاي شبانه، به بازي‌هاي كامپيوتري در خانه مي‌پردازد.

اين در حالي است كه از زمان انتقال نيمار به باشگاه بارسلونا، سران باشگاه از حضورهاي پررنگ اين بازيكن تواناي برزيلي در مهماني‌هاي شبانه و همچنين حضور گسترده‌‌اش در شبكه‌هاي اجتماعي به شدت ناراحت و دلخور بودند.

نيمار هيچ يك از مناسبت‌ها را از دست نمي‌داد و آنها را با دوستانش جشن مي‌گرفت و بلافاصله عكس‌هايش را هم در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌كرد. او حتي لحظاتي قبل از شروع بازي‌هاي بارسلونا يا تيم ملي برزيل، پست‌هايي را در اينستاگرام مي‌گذاشت كه موجب دلخوري مديرانش مي‌شد. مديران بارسا بارها اين موضوع را به نيمار متذكر شده بودند و از اينكه تعدادي از دوستان نيمار در اكثر ماه‌هاي سال در خانه او در بارسلونا مستقر بودند هم رضايت نداشتند اما به نظر مي‌رسد كه حالا كاري كه سران باشگاه كاتالان در انجامش ناكام مانده بودند، انجام شده و اوضاع كاملاً تغيير كرده.

اما اين مدیران بارسلونا نبودند كه توانستند رويه زندگي نيمار را تغيير دهند. گويا از زماني كه نيمار با نامزدش برونا ماركزين آشتي كرده، شرايط كاملاً فرق كرده است. يكي از دوستان مشترك نيمار و برونا در اين رابطه اعلام كرده كه گويا نيمار ذهنيتش را كاملاً عوض كرده و حالا مهماني دادن و مهماني رفتن با دوستان، ديگر براي او، اولويت اول نيست.

اين دو چند سال پيش با هم نامزد بودند ولي ارتباط آنها قطع شد تا اينكه چند ماه پيش با هم آشتي كردند و حالا رابطه‌شان جدي‌تر شده و هر دو اين را تأييد كرده‌اند. يكي از دوستان مشترك نيمار و برونا در اين رابطه گفته: «نيمار قصد دارد تا رابطه‌شان را رسمي كند ولي فعلاً برونا از او خواسته تا كمي صبر كند.»

در طول اين هفته لوئيس انريكه يك روز به شاگردانش استراحت داد و جالب اينجا بود كه نيمار ترجيح داد تا در خانه تمريناتش را زير نظر ريكاردو رودا دنبال كند و در عين حال زيرنظر رافائل مارتيني هم به فيزيوتراپي پرداخت. گويا برونا هم براي خودش كاري در بارسلونا پيدا كرده و بدين ترتيب نيمار را بيش از پيش زير نظر خواهد داشت. بايد ببينيم كه نيمار چه زماني به اين سبك زندگي تازه عادت خواهد كرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج