۴۶۵۳۲۷
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

منشا سوژه اختلاف پیکان و پرسپولیس

تماس‌های یکی از معاونین باشگاه پرسپولیس با گادوین منشا و پیشنهاد نجومی به این بازیکن باعث شده مسئولان باشگاه پیکان نسبت به این قضیه واکنش تندی نشان دهند.

هفت صبح: تماس‌های یکی از معاونین باشگاه پرسپولیس با گادوین منشا و پیشنهاد نجومی به این بازیکن باعث شده مسئولان باشگاه پیکان نسبت به این قضیه واکنش تندی نشان دهند. البته در بیانیه باشگاه پیکان که صبح دیروز از سوی این باشگاه منتشر شد، آنها نامی از فرد یا باشگاهی نبردند اما تهدید کردند اگر این تماس‌ها با بازیکن تیم‌شان ادامه پیدا کند مجبورند در بیانیه دیگر خود افشاگری کنند.
جریان از این قرار است که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب منشا با مدیربرنامه‌های این بازیکن تماس می‌گیرند اما او اعلام می‌کند این بازیکن تحت قرارداد باشگاه پیکان است و اگر تیمی خواهان جذب اوست باید به این باشگاه نامه رسمی بزند. بعد از این قضیه یک واسطه با حضور در باشگاه پرسپولیس مدعی می‌شود که می‌تواند منشا را راضی کند به این که در نیم فصل از باشگاه پیکان رضایت نامه گرفته و راهی پرسپولیس شود. موردی که با استقبال مسئولان باشگاه پرسپولیس همراه می‌شود.
واسطه نامبرده چند روزی با منشا به بهانه‌های مختلف بیرون رفته و با ارائه پیشنهاد نجومی به این بازیکن او را وسوسه می‌کند که قید بازی در پیکان را زده و راهی پرسپولیس شود. تقریبا دو روز قبل از بازی پیکان و صبای قم بود که منشا به مسئولان باشگاه پیکان اعلام می‌کند رضایت‌نامه‌‌اش را بدهند تا راهی تیم دیگری شود.
منشا ضعف فنی تیم پیکان و یکسری مشکلات شخصی‌اش را مطرح کرده و تاکید می‌کند که دیگر انگیزه‌ای برای بازی در تیمش ندارد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مجید جلالی از نحوه تمرین کردن منشا نیز ایراد گرفته و به دستیارانش اعلام می‌کند چرا مهاجم تیمش این قدر بی‌انگیزه و دلسرد شده است.
پیکانی‌ها برای اینکه تکلیف منشا را یکسره کنند به او پیشنهاد تمدید قرارداد را می‌دهند و به وی اعلام می‌کنند مبلغ قراداد این فصلش را دو برابر خواهند کرد. منشا با قراردادی ۱۱۰ هزار دلاری به پیکان آمد اما در حال حاضر با پیشنهاد ۴۰۰ هزار دلاری از سوی چند باشگاه لیگ برتری از جمله پرسپولیس مواجه شده است. با توجه به این قضیه طبیعی است که مهاجم نیجریه‌ای چشم بسته پیشنهاد پیکانی‌ها را برای تمدید قرارداد رد کند.

هم اکنون اختلاف بین پیکانی‌ها با مهاجم سیه‌چرده تیم‌شان بالا گرفته و دلیل عدم نتیجه‌گیری تیم جلالی در نیم فصل دوم هم همین مورد بوده است. منشا خواهان جدایی از تیمش است و در آنسو پیکانی‌ها قصد حفظ این بازیکن و تمدید قراردادش را دارند. در این گیر‌وداد پرسپولیسی‌ها هم سعی می‌کنند به هر طریقی که هست این بازیکن نیجریه‌ای را به خدمت بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کار اولشون نیست که باپولای دولابی!!!!
      هودارای متعصب قرمز اینم از اخلاق مداری باشگاهتون

    • سحر

      ببخشید تراکتور از وسط نیم فصل اول بازیکن های مارو مجبور کرد دفترچه خدمتو پر کنن چرا کسی حرفی نزد یا استقلال با بازیکن تیم های دیگه از 4 بازی قبل نبم فصل قرار میذاره چیزی نیست فقط ما اشتباه میکنیم؟ بی اخلاقی از اینا بیشتر؟

    • علی

      کاش استقلالیا دم از اخلاق مداری نمیزدند کسانی که کنعانی زاده که هنوز با پرسپولیس قرارداد داشت رو با پیشنهاد بیشتر بردند البته بهتر که رفت ولی کسانی دم از اخلاق مداری بزنند که خودشون اخلاق مدار باشند نه استقلالیا

    • بدون نام

      حالا از کجا معلوم که پرسپولیس بوده؟؟؟؟؟شاید تراکتور بوده.یا استقلال ..چون اونا هم دنبال جذب مهاجم هستن
      بعدم پرسپولیس دیگه مهاجم نمیخواد دفاع میخواد
      و لطفا کیسه کشا و سوراختوری ها از اخلاق مداری حرف نزنن...اون از کنعانی زادگان اول فصل که بازیکن پرسپولیس رو هوایی کردن
      اینم از سوراختور وسط فصل چجوری به بازیکنامون فشار آوردن و با دغل بازی جذبشون کردن

    • من تاجی ام تا چشت دراد

      اولا که کنعانی زادگان با پرسپولیس قرار داد نداشته اینو سازمان لیگ هم تایید کرده مثل سروش رفیعی که فولاد میگفت با ما قرار داد داره سازمان لیگ هم گفت قرار داد نداره
      حتما شما هم سروش رفیعی رو وسوسه کردی تا قید قرار دادش با فولاد رو بزن
      دوما تراکتور بازیکن های شما رو به زور نبر خدمت خودشون رفتن چون سال بعد تراکتور حق گرفتن سرباز نداره و اون ها هم چون بتونن تو لیگ بازی نکن و سال بعد مجبور نشن بر لیگ 1 برن واسه خدمت ، امسال رفتن تراکتور
      سوما بازیکن های شما رو به زور نبودن خدمت بازیکن های ما رو میخواستن ببرن (امید نورافکن ، یعقوب کریمی) که قبول نکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج