جاباما
۴۶۵۵۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

باتار: جام تختی در سطح بالایی برگزار شد

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در رقابت‌های جام تختی گفت: این مسابقات بین‌المللی در مشهد از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون کشتی، تیمور باتار اظهار داشت: رقابت‌های جام تختی در مشهد به‌گونه‌ای برگزار شد که باید گزارش مثبتی از این رقابت‌ها را به مسئولان اتحادیه جهانی منعکس کنم.

وی ادامه داد: من چند سال پیش هم به ایران سفر کردم، در آن زمان هم وضعیت برگزاری مسابقات کشتی در ایران رضایت‌بخش بود اما این رقابت‌ها از نظر کیفیت به مراتب از تورنمنت گذشته شرایط بهتری داشت.

باتار تصریح کرد: مشخص است که کشتی ایران با برنامه حرکت می‌کند و با توجه به حضور خادم در هیئت رئیسه uww به نظر می‌رسد در آینده شاهد اتفاقات مثبت قابل توجهی در کشتی دنیا باشیم.

نماینده مغولی اتحادیه جهانی کشتی در جام تختی خاطرنشان کرد: سبک جدید برگزاری مسابقات به صورت تیم به تیم هم در نوع خودش جالب بود و فکر می‌کنم این مدل برگزاری مورد استقبال اعضای اتحادیه جهانی هم قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: مسابقات جام تختی با نظم بسیار خوبی برگزار شد و نحوه برگزاری رقابت‌ها و همچنین مراسم افتتاحیه و همچنین اختتامیه و توزیع جوایز مناسب بود. در همین جا درگذشت تعدادی از آتشنشانان ایران را به خانواده محترم آنها و مردم ایران نیز تسلیت می‌گویم و حرکت کشتی گیران ایرانی در ادای احترام به آنها جالب توجه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج