۴۶۵۵۵۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تیم‌ کوک باعث یکنواختی اپل شده است

یکی از مهندسان سابق اپل بوده در گفتگو با خبرگزاری CNBC گفته که تیم کوک این شرکت را از شرکتی که تغییرات اساسی در دنیا به موجود می‌آورد به شرکتی کاملا عملیاتی و کسل کننده تبدیل کرده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در حالی که «تیم کوک» (Tim Cook) اپل را به پولدارترین شرکت دنیا تبدیل کرد؛ اما خیلی‌ها می‌گویند که این شرکت دیگر آن خلاقیت گذشته‌ی خودش را ندارد. اپل در حال حاضر به شرکتی تبدیل شده که تمام سودش را از فروش آیفون به دست می‌آورد و در حالی که فروش این گوشی در سال ۲۰۱۵ به بالاترین میزان خودش رسید، در سال‌های بعد با کاهش فروش مواجه شد.
تیم‌ کوک باعث یکنواختی اپل شده است
خیلی‌ها می‌گویند که جای نوآوری در دنیا تلفن‌های همراه هوشمند بسیار کم است و به همین دلیل دیگر نمی‌شود محصول شگفت‌انگیزی راهی بازار کرد. از طرف دیگر هم تمرکز زیادی روی سیستم عامل و محصولات سخت افزاری دیگر خودش ندارد.

به‌تازگی «باب بروگ»‌(Bog Burrough) که یکی از مهندسان سابق اپل بوده در گفتگو با خبرگزاری CNBC گفته که تیم کوک این شرکت را از شرکتی که تغییرات اساسی در دنیا به موجود می‌آورد به شرکتی کاملا عملیاتی و کسل کننده تبدیل کرده است. او گفت زمانی که اولین آیفون عرضه شد، اپل در آشوب بزرگی قرار داشت، اما در آخر این شرکت یکی از بزرگ‌ترین اختراع‌های دنیا را به وجود آورد.

البته از این موارد زیاد اتفاق افتاده است. برخی از تحلیل گران شرایط اپل را با شرایط دیگر شرکت‌ها هم مقایسه می‌کنند. به طور مثال زمانی که استیو بالمر در مایکروسافت جایگزین بیل گیتس شد، فروش این شرکت سه برابر افزایش پیدا کرد، اما این شرکت به راحتی بازار موبایل را از دست داد. حالا خیلی‌ها می‌گویند که اپل هم به سرنوشت مایکروسافت در زمان مدیریت بالمر دچار شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج