جاباما
۴۶۵۵۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تغییرات عظیم در طراحی لینکدین

از لحاظ کارایی و سرعت رابط کاربری، لینکدین همواره به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های کاربران معرفی می‌شده است، اما تجربه‌ی کاربری نه چندان جذاب این وب سایت معمولا باعث می‌شود که کاربران تنها چند دقیقه داخل آن بمانند و آنهایی هم که فعالیت مرتبی ندارند، تنها هر چند روز یا هر چند هفته یک بار به آن مراجعه کنند.

وب سایت گجت نیوز - رضا آقامحمدی: اکثر کاربرانی که به طور حرفه‌ای در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و مشاغل و رزومه‌ی خود را به صورت آنلاین نگه‌داری می‌کنند، مطمئنا برای یک بار هم که شده از شبکه‌ی اجتماعی لینکدین (LinkedIn) بهره برده‌اند. این شبکه که دارای محیطی تخصصی است و افراد با مشاغل خود در آن شرکت می‌کنند، به تازگی طراحی جدیدی را به خود می‌بیند که آن را بیشتر به فرم طراحی فیسبوک نزدیک کرده است.
تغییرات عظیم در طراحی لینکدین

از لحاظ کارایی و سرعت رابط کاربری، لینکدین همواره به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های کاربران معرفی می‌شده است، اما تجربه‌ی کاربری نه چندان جذاب این وب سایت معمولا باعث می‌شود که کاربران تنها چند دقیقه داخل آن بمانند و آنهایی هم که فعالیت مرتبی ندارند، تنها هر چند روز یا هر چند هفته یک بار به آن مراجعه کنند.

حالا توسعه‌دهندگان این شبکه‌ی اجتماعی دقیقا بر روی همین موضوع دست گذاشته‌اند و طراحی جدیدی را برای نسخه‌ی دسکتاپ لینکدین ارائه داده‌اند. این تغییر که آنها لقب «بزرگترین تغییر طراحی در نسخه‌ی دسکتاپ» از ابتدای تاسیس لینکدین تا به اینجا را برایش انتخاب کرده‌اند، ظاهر مدرن‌تر، خلوت‌تر و گیراتری را برای این شبکه‌ی اجتماعی به ارمغان می‌آورد تا دیگر لینکدین شبیه شبکه‌های قدیمی متعلق به دهه‌ی قبلی نباشد و به جذابیت نسخه‌ی اپلیکیشن موبایل خود نزدیک‌تر شود.

مدیران لینکدین می‌گویند که هدف اصلی این شبکه‌ی اجتماعی این است که شما بتوانید به مرتبط‌ترین محتوای حرفه‌ای، گفت و گوها و موقعیت‌های کاری به سرعت و با راحتی کامل دسترسی داشته باشید؛ بدون تفاوت در این که از نسخه‌ی موبایل استفاده می‌کنید و یا به سایت لینکدین مراجعه کرده‌اید. علاوه بر تغییر رنگ المان‌های اصلی که در همان نگاه اول، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، این طراحی جدید دارای ویژگی‌های مهم دیگری نیز خواهد بود تا این هدف بزرگ سریع‌تر محقق شود.

برخی از تغییرات طراحی لینکدین در نسخه‌ی دسکتاپ

تغییرات عظیم در طراحی لینکدین
  • آیکون‌های بزرگتر در منوی بالایی سایت برای دسترسی و جابه‌جایی آسان‌تر بین بخش‌های مختلف
  • بخش مکالمات به طور کامل و با الهام از محیط چت‌های فیسبوک تغییر طراحی داده شده است تا صرف نظر از این که در کدام بخش از لینکدین قرار دارید، بتوانید به تمام آنها دسترسی داشته باشید.
  • محیط هوشمند لینکدین کاربران را با پیشنهاد مکالمه با دیگر اعضای کمپانی و گروه‌ کاری و تخصصیشان، به چت با یکدیگر تشویق خواهد کرد.
تغییرات عظیم در طراحی لینکدین
  • بخش فیدها و مطالبی که به طور روزانه برای کاربران به نمایش در‌می‌آیند، از این پس توسط گروهی شامل انسان و ربات‌های دارای هوش مصنوعی تکمیل خواهد شد تا همواره مطالبی که برای کاربران جذاب‌تر و به حرفه‌ی آنها مربوط‌تر است، برایشان انتخاب شود.
  • بخش نوار جستجو در طراحی جدید لینکدین به طور یک‌پارچه درآمده است و برخلاف نسخه‌ی قبلی که برای هر موضوع، جستجوی جداگانه‌ای وجود داشت، حالا شما می‌توانید تمام آیتم‌ها، مطالب و افراد داخل لینکدین را از طریق همان نوار واحد جستجو و پیدا کنید.
  • از این پس اطلاعات بیشتری درباره‌ی افرادی که مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط شما را می‌خوانند، به شما نمایش داده خواهد شد.
  • پیشنهادهای هوشمندی برای مرتب‌ کردن و ایجاد یک ظاهر مدرن برای پروفایل کاربران به آنها ارائه خواهد شد.
علاوه بر تغییرات بالا، این ظاهر جدید لینکدین به طور کامل از المان‌های محبوب داخل شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک تشکیل شده است و این موضوع به خصوص برای کاربران تازه‌وارد، باعث می‌شود که احساس راحتی و نزدیکی بیشتری هنگام حرکت در رابط کاربری داشته باشند.
همچنین در این طراحی جدید، تمام تلاش توسعه‌دهندگان برای آسانی و افزایش سرعت یافتن آیتم‌های مربوط و فرصت‌های کاری ارزشمند فراهم شده است تا کاربران قدیمی‌تر نیز بتوانند بهره‌وری این شبکه‌ی اجتماعی را برای خود افزایش دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج