۴۶۵۶۴۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پیام تسلیت سپاه در پی حادثه پلاسکو

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت شماری از آتش‌نشانان را در حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تسلیت گفت.

خبرگزاری فارس: روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت جمعی از آتش نشانان غیور و ایثارگر کشورمان در حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو را تبریک و تسلیت گفت.

در بخشی از پیام آمده است: حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو در مرکز تهران منجر به شهادت جمعی از آتش نشانان غیور کشورمان که برای نجات جان هموطنان خود، ایثارگرانه پای در میدان گذاشته و از جان گذشتند، موجب تأثر و اندوه فراوان و در عین حال تحسین و تقویت ملت ایران گردید.

این پیام می افزاید: این قشر فداکار و از جان گذشته، با کمترین ادعا، بالاترین مراتب انسانی یعنی "ایثار" را به نمایش گذاشته و با نثار جان خود در قبال نجات جان هموطنان "عمل مجاهدانه" را بار دیگر معنی کردند.
این پیام با تاکید بر ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم برای ارتقای ایمنی ابنیه و سازه های شهری و پیش گیری از وقوع حوادث مشابه تصریح کرده است: بی تردید فداکاری و ایثار آتش نشانان قهرمان که در صحنه های مختلف با شراره های نوع دوستی به مصاف دود و آتش رفته و صحنه های زیبایی از انسانیت را خلق کرده اند در حافظه ملت ایران باقی خواهد ماند.

روابط عمومی کل سپاه در پایان این پیام ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و قهرمان و آرزوی صبر و اجر برای خانواده های این بزرگمردان عرصه ایثار تاکید کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامیدر کنار سایر دستگاهها، سازمانها و نهادهای اجرایی، انتظامی و امدادی با بکارگیری تمامی ظرفیتهای لازم تا آواربرداری کامل و یافتن پیکرهای شهدا و گرفتارماندگان احتمالی از هیچ مساعدتی و کمکی دریغ نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج