۴۶۵۶۵۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

تشکیل کمیته دخالت‌های ایران در اتحادیه عرب!

وزیر خارجه بحرین ادعا کرد: کشورهای جنوب خلیج فارس با تهدیدات زیادی روبرو هستند اما ایران نخستین تهدید برای امنیت این کشورها به شمار می‌آید.

عصر ایران: وزیر خارجه بحرین ادعا کرد: کشورهای جنوب خلیج فارس با تهدیدات زیادی روبرو هستند اما ایران نخستین تهدید برای امنیت این کشورها به شمار می‌آید.

روزنامه مصری الیوم السابع نوشت:"خالد بن أحمد آل خلیفه" وزیر خارجه بحرین گفت: کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس علاوه بر تهدید امنیتی مستقیم از سوی مرزهای یمن و عراق با تهدیدات پیچیده و فراوانی روبرو هستند.

وی در ادامه مدعی شد: اما ایران در جایگاه نخست تهدید امنیت کشورهای عضو شورای همکاری قرار دارند.

شیخ خالد از تشکیل "کمیته دائمی" در اتحادیه عرب برای مقابله با ایران خبر داد و گفت: کمیته‌ای دائمی تحت عنوان کمیته "دخالت‌های ایران در کشورهای عربی" با عضویت بحرین، مصر، امارات و عربستان سعودی در اتحادیه عرب تشکیل شده است.

وی با اتهام زنی علیه ایران ادعا کرد: اگر ایران حسن نیت خود را نشان ندهد و به دخالت‌های نامشروع خود در مسائل داخلی بحرین و سایر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس ادامه دهد، در این صورت بحرین امیدوار به عملی شدن ابزار پیشنهادی شورا برای مقابله با ایران با همکاری کشورهای دوست و جامعه بین‌الملل برای به حاشیه راندن ایران در منطقه و جهان خواهد بود.

وزیر خارجه بحرین در توضیح ابزار پیشنهادی شورا در برابر ایران خاطرنشان کرد: این ابزار شامل چند حوزه و رویکرد برای مقابله با دخالت‌های نامشروع ایران می‌باشد که عبارتند از: رویکرد ملی کشورهای عضو شورا، رویکرد کلی کشورهای عضو شورا، رویکرد سیاسی و دیپلماتیک، رویکرد اقتصادی و تجاری، رویکرد فرهنگی و رسانه‌ای.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردم ایران

      اینا هم دم درآووردن واسه ما

    • علوی

      این حیله گران و چاپلوسان عرب برای دور کردن خطر ترامپ از خودشان در ظاهر متحد می شوند تا توجه این دیوانه را به سوی ایران جلب کنند و آمادگی خود را برای نوکری بیش از پیش به امریکا نشان دهنند. لذا باید با حمله این نامردها مقابله ی شایسته نمود...

    • سید

      موندم این کشور های عربی کی میخوان آدم بشن.....واقعا نمیدونم چرا خدا ثروت دنیا رو آورده به یه مشت جاهل و حیوان که بجای مغز گوشت خالی تو کله شونه....خدایا خودت شفای این جاهل هارو بده......

    • مصطفی

      پولشون زیاده همینجوری یه کمیته تشکیل دادن تا فامیلای بیکارشونو بیارن سرکار جدی نگیرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج