۴۶۵۷۳۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

قاتلان زن سالخورده به دام افتادند

۲ جوان که با انگیزه سرقت زیورآلات یک زن سالخورده واقع در لالجین از توابع شهرستان بهار وی را به قتل رسانده بودند در کمتر از یک هفته دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا: ۲ جوان که با انگیزه سرقت زیورآلات یک زن سالخورده واقع در لالجین از توابع شهرستان بهار وی را به قتل رسانده بودند در کمتر از یک هفته دستگیر شدند.
سرهنگ بزرگعلی نوری روز شنبه بیان کرد: ۲ جوان از تنها بودن یک پیرزن در منزل مسکونی و وجود طلاجات و پول نقد در منزلش مطلع بودند، اقدام به کشیدن نقشه سرقت می کنند.
وی اضافه کرد: سارقان نقابدار شب هنگام وارد منزل این پیرزن شده و با استفاده از قیچی قصد بریدن النگو و زیورآلات وی را داشتند که با مقاومت مقتول مواجه می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت پیرزن با تلاش و مقاومت، نقاب یکی از سارقان را از چهره وی برداشته و هویت سارق مشخص می شود.
سرهنگ نوری افزود: پس از فاش شدن هویت یکی از سارقان، آنها برای اینکه به دام پلیس قرار نگیرند اقدام به قتل این پیرزن کرده سپس متواری می شوند.
وی اضافه کرد: سارقان بر این باور بودند که پلیس در تحقیقات به قتل پیرزن پی نبرده و فکر می کنند که مقتول به علت کهولت سن و تنها بودن در منزل به مرگ طبیعی جان باخته است.
فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: یکی از شهروندان لالجین از غیبت پیرزن مطلع شده و موضوع را به عوامل فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی می کند.
سرهنگ نوری افزود: پس از حضور عوامل پلیس در محل ، آنها با جسد پیرزن مواجه شده و با دستور قاضی جسد در اختیار پزشکی قانونی قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: نظر پزشکی قانونی مبنی بر قتل پیرزن با یک جسم منعطف، زمینه را برای ورود پلیس آگاهی و تحقیق برای رمز گشایی از پرونده باز می کند.
وی اظهارکرد: عوامل پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای خاص مظنون که دارای سابقه سرقت بوده را دستگیر کرده و متهم در بازجویی های تخصصی به قتل این پیرزن به همراه همدستش اعتراف می کند. هفته گذشته یک فقره قتل در بهار رخ داد که در جریان این موضوع مرد جوانی همسر سابق خود را با چاقو به قتل رساند.

امسال تاکنون ۲ قتل در شهرستان بهار رخ داده است.شهرستان بهار در ۱۵ کیلومتری مرکز استان و در مسیر استانهای غربی کردستان و کرمانشاه قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوتا مرد جوان ؟؟؟!!!
      قاتل یه پیرزن ؟؟!!
      اگه اینا مردن نامردا کجا برن .

    • roze

      هه واقعا برای تین پسرا متاسفم ولی خب ی جورایی هم مقصر هستیم چون کسی ک سابقه دار باشه رو واس کار نمیگیریم و این باعث میشه دوباره ب این کار ادامه بده

    • بدون نام

      حتما صلاح دانستند این کار را کرده اند؟

    • مریم ب

      چقدر پست فطرت...
      مام یه همسایه داریم که همیشه کلی طلا ازش آویزونه و اصلا احتیاط نمیکرد با گردن باز میومد تو کوچه مینشست تا اینکه پارسال3تا افغانی نقاب زده بودن وشبونه رفتن خونه اش، هم چندمیلیون طلاشو بردن هم کلی وسیله همم به بنده خدا تجاوز کردن، ولی نتونسته نقابشونو برداره، تهدید به قتلشم کردن بنده خدا میترسه شکایت کنه، واقعا ما هنوز بعد یه سال هیچکدوممون تو محل احساس آرامش نداریم
      خانما تراخدا احتیاط کنین پولتونو در دید عموم نذارید تو کیفتون، مخصوصا زیاد، طلاتونو یجوری تو کوچه خیابون بپوشونین که اینطور افراد به طمع نیافتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج