۴۶۵۸۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروزی دشوار دورتموند در خانه شاگردان نوری

دورتموند موفق شد در دیداری دشوار در خانه برمن با نتیحه ۱-۲ از سد این تیم گذر کند.

ورزش سه: دورتموند در شرایطی در خانه وردربرمن به میدان رفت که برای نزدیک شدن به صدر به امتیازات این بازی نیاز مبرمی داشت.
بازی با برتری زنبورها آغاز شد و این تیم بازی را هجومی آغاز کرد و در نهایت در همان ۵ دیقه ابتدایی به گل رسید. پاس دیدنی رویس در عمق مدافعان وردربرمن به شورله رسید و این مهاجم نیز با جاگذاشتن سنگربان حریف گل اول را وارد دروازه میزبان کرد.
دقایقی بعد باز هم دورتومد توسط کاگاوا این فرصت را داشت که به گل برسد که این اتفاق رخ نداد. در دقیقه ۱۷ وردربرمن دروازه دورتموند را تهدید کرد. کروس موقعیت خوبی را برای بارتلز فراهم کرد اما ضربه این بازیکن توسط وایدنفلر مهار شد تا بازی با برتری دورتموند ادامه پیدا کند.
در اواسط نیمه اول باز هم وردربرمن می توانست دروازه دورتموند را باز کند. با ارسال یک ضربه ایستگاهی، دنالی صاحب موقعیت شد اما باز هم سنگربان دورتموند واکنش نشان داد. در دقیقه ۳۹، روبنی از وردبرمن از زمین بازی اخراج شد تا کار آنها دشوارتر از قبل شود. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با تک گل شورله به پایان برسد.
در شروع نیمه دوم، دورتموند حملاتی را روی دروازه وردربرمن ترتیب داد که به نتیجه نرسید. در دقیقه ۵۹، رویس با همکاری کاگاوا می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او توسط سنگربان وردربرمن مهار شد تا بازی با همان برتری تک گله شاگردان توخل پیگیری شود.
اما بر خلاف جریان بازی این وردربرمن بود که موفق شد در دقیقه ۶۰ گلزنی کند. روی پاس فریتز، بارتلز با حرکتی دیدنی از میانه میدان موفق شد دروازه دورتموند را باز کند تا این تیم ۱۰ نفره بازی را به تساوی بکشاند.
اما نتیجه تساوی پایدار نبود و این دورتموند بود که باز هم گل دوم را به ثمر رساند. ضربه عثمان دمبله به مدافعان برخورد کرد و پیزچک در موقعیت آسان در دهانه دروازه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا باز هم دورتموند از حریف پیش افتد.
دو دقیقه بعد باز هم دورتموند می توانست توسط پولیسیچ گلزنی کند که او موقعیت بسیار خوبی را از دست داد. در ادامه و علیرغم تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی با برتری دورتموند به پایان برسد.

در دیگر بازی‌های امشب بوندس‌لیگا نتایج به شرح زیر رقم خورد:

آگزبورگ صفر - هوفنهایم 2
دارمشتات صفر - بورسیا مونشن‌گلادباخ صفر
شالکه یک - اینگولشتات صفر
ولفسبورگ یک - هامبورگ صفر

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۱، لایپزیگ میزبان اینتراخت اینتراخت فرانکفورت خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج