۴۶۵۹۱۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

توئیت بازی مجری مناظره های ۸۸ و صادقی

رضا پور حسین از جمله مدیران صدا و سیما و مجری مناظره‌های جنجالی سال۸۸ به توئیت محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس و نماینده تهران در مورد حادثه پلاسکو، واکنش نشان داد.

فرارو: رضا پور حسین از جمله مدیران صدا و سیما و مجری مناظره‌های جنجالی سال۸۸ به توئیت محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس و نماینده تهران در مورد حادثه پلاسکو، واکنش نشان داد.

گفتنی است محمود صادقی بار دیگر و پس از بازدید از عملیات آوار برداری در پلاسکو و این بار در یادداشتی در اینستاگرام نوشت: هرچند ممکن است به مذاق بعضی خوش نیاید، اما به نظر من حادثه ساختمان پلاسکو نمادی از آشفتگی و نابسامانی در نظام مدیریت کلان کشور از یک سو و مدیریت کلانشهر تهران از سوی دیگر است. ایجاد نظام مدیریت جامع و یکپارچه شهری که لایحه آن تهیه شده، می‌تواند موجب سامان‌یابی امور در شهر شود. اگرچه با وضع موجود چشم‌انداز روشنی برای اجرای آن نمی‌توان پیش‌بینی کرد.
توئیت بازی مجری مناظره های 88 و صادقی

در ادامه متن کامل یادداشت محمود صادقی را می خوانیم:

به نام خدا

عصر امروز از نزدیک شاهد تلاش هماهنگ و تحسین‌برانگیز تیم امداد و نجات و دستگاه‌های ذیربط در محل ساختمان پلاسکو بودم. فضا هنوز تحت تأثیر فداکاری، رشادت، وظیفه‌شناسی، ایمان و نوع‌دوستی آتش‌نشانان عزیز است. آنها با عملیات امدادی فداکارانه شمار قابل توجهی از مردم و کسبه حاضر را از محل خارج کردند و متأسفانه خود در زیر آوار مدفون شدند. در وانفسای خودخواهی‌ها، منفعت‌طلبی‌ها و منیت‌های رایج، این ازخودگذشتگی‌ها برای جامعه ما بسیار الهام‌بخش است و مردم قدرشناس ما در سراسر کشور به آنها ادای احترام می‌کنند.

خوشبختانه بعد از گذشت دو روز به نظر می‌رسد هماهنگی و مدیریت خوبی بین دستگاه‌ها ایجادشده است و کار آواربرداری از ۱۷ طبقه فشرده شده و جستجوی اجساد، در شرایطی که هنوز دود و آتش از زیر آوارها زبانه می‌کشد، بی‌وقفه در حال انجام است. آوارها بطور منظم از محل خارج می‌شود و ظاهراً برای تفکیک و شناسایی و بازگردندان اموال به صاحبانشان با نظارت حراست شهرداری در محل مخصوصی دپو می‌شود.

هرچند در این شرایط باید بیش و پیش از هرچیز در فکر امداد ونجات و همکاری و همدلی برای کاستن از آسیب‌ها و رتق و فتق پیامدهای آن بود، اما باید از این حادثه به مثابه هشداری و زنگ خطری جدی برای چاره‌اندیشی و تدبیر جهت جلوگیری از حوادث مشابه استفاده کرد و فارغ از صف‌بندی‌های سیاسی و جناحی، ضعف‌ها و آسیب‌ها و علل وقوع این حوادث را واکاوی کرد.

هرچند ممکن است به مذاق بعضی خوش نیاید، اما به نظر من حادثه ساختمان پلاسکو نمادی از آشفتگی و نابسامانی در نظام مدیریت کلان کشور از یک سو و مدیریت کلانشهر تهران از سوی دیگر است. ایجاد نظام مدیریت جامع و یکپارچه شهری که لایحه آن تهیه شده، می‌تواند موجب سامان‌یابی امور در شهر شود. اگرچه با وضع موجود چشم‌انداز روشنی برای اجرای آن نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

حضور مستقیم دادستان کل کشور و دادستان تهران در صحنه نیز امیدبخش بود. رسیدگی قضایی منصفانه و عادلانه برای تعیین مسببان و میزان مسئولیت مدنی و احتمالا کیفری آنان می‌تواند علاوه بر سزادهی به مسئولان ذیربط، نقشی بازدارنده برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه داشته باشد.

مجلس نیز باید ضمن بررسی علل وقوع این حادثه نقش خود را در دو بعد قانونگذاری برای اصلاح و رفع خلأهای قانونی و نظارت بر اجرای صحیح قانون ایفا کند.

۲ بهمن ۱۳۹۵»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید جعفرزاده

      بله ما یک عمر وقت داریم یک عمر وقت هم تلف کردیم کلا وقت تنها چیز و بی ارزش ترین چیزیه که داریم حالا ولش کن تا بعد بهترین مثل همه نابسامانیهای ماست علاج واقعه بعد از وفات علاج فاجعه بعد از موات در قاموس ما ایرانیهاست چون وقت برای همه چیز هست مشکل از وقت نیست

    • بدون نام

      امثال محمود صادقی منتظرند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند. واقعا شرم آور است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس کی باید حرف زد؟؟ وقتی آبها از آسیاب افتاد و فراموش شد؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج