جاباما
۴۶۵۹۵۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

قیمت بنزین در سال آینده افزایش نمی‌یابد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ مجلس در تشریح مصوبات صبح دیروز این کمیسیون گفت: در سال آینده ۵ درصد از قیمت فروش فرآورده‌های نفتی بدون افزایش قیمت بنزین برای مصرف‌کنندگان، به توسعه پالایشگاه‌ها اختصاص داده می‌شود.

خبرگزاری خانه ملت: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ مجلس در تشریح مصوبات صبح دیروز این کمیسیون گفت: در سال آینده ۵ درصد از قیمت فروش فرآورده‌های نفتی بدون افزایش قیمت بنزین برای مصرف‌کنندگان، به توسعه پالایشگاه‌ها اختصاص داده می‌شود.
محمدمهدی مفتح با اشاره به حضور وزیر نفت جلسه دیروز کمیسیون تلفیق گفت: موضوعات پیش‌بینی قیمت نفت و دلار و تاثیرات آن در بودجه در جلسه دیروز کمیسیون تلفیق بودجه مورد بررسی قرار گرفت. وی افزود: در لایحه دولت مقرر شده بود ۲۰ درصد از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی اختصاص یابد، اما براساس مصوبه دیروز ۳۰ درصد از این درآمدها به صندوق توسعه ملی اختصاص یافت. همچنین کمیسیون براساس سیاست‌های کلی ۵/ ۱۴درصد از درآمدهای نفتی را به شرکت نفت، ۳ درصد از درآمدهای نفتی را به مناطق محروم، نفت‌خیز و گازخیز اختصاص داد.
مفتح ادامه داد: صد هزار میلیارد تومان از کل درآمد نفت بعد از کسر موارد مذکور در بودجه عمومی لحاظ می‌شود؛ بنابراین قیمت نفت در بازار به هر صورتی تعیین و اگر در مجموع درآمد نفت بیش از پیش‌بینی‌ها باشد، مازاد این درآمد باید به حساب ذخیره ارزی اختصاص یابد که بیانگر این است دولت نمی‌تواند کاهش درآمد مالیاتی را از افزایش درآمدهای نفتی جبران کند. وی گفت: علاوه‌بر موارد مذکور مقرر شد ۵ درصد از قیمت فروش فرآورده‌های نفتی بدون افزایش قیمت بنزین برای مصرف‌کننده به توسعه پالایشگاه‌ها اختصاص داده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیدموسی

      تو را بخدا گرونش کنید دلمون لک زده برای گرانی و تورم!! شرکت با چه بهانه ای جنسای بنجلشون را گرون کنند.

    • بدون نام

      سیاست بازی شروع شد
      کم کم دارن زمینه گرانی بنزین فراهم میکنن

    • بدون نام

      عجب خبر مسرت بخشی .روحانی مچکریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج