۴۶۶۰۲۷
۵۰۵۱
۵۰۵۱
پ

رپورتاژ آگهی

تأثیر عملکرد اپراتور در نتیجه ی لیزر

لیزر موهای زائد از بی عارضه ترین و کم دردسر ترین لیزرها هم برای پزشک و هم برای بیمار است بعد از لیزر هم هیچ زخمی روی پوست بیمار ایجاد نمی شود فقط در تعدادی در پوست قرمزی متوسطی ایجاد می شود که ان قرمزی هم طی چند دقیقه تا حداکثر ۲ ساعت خوب می شود.

تأثیر عملکرد اپراتور در نتیجه ی لیزر

لیزر موهای زائد از بی عارضه ترین و کم دردسر ترین لیزرها هم برای پزشک و هم برای بیمار است بعد از لیزر هم هیچ زخمی روی پوست بیمار ایجاد نمی شود فقط در تعدادی در پوست قرمزی متوسطی ایجاد می شود که ان قرمزی هم طی چند دقیقه تا حداکثر ۲ ساعت خوب می شود بطوریکه هیچ لک یا اسکاری برجا نمی گذارد البته موارد نادری تاول یا لک قهوه ای بعد از لیزر دیده شده که اغلب علت آن انرژی بالایی است که پزشک بکار برده لذا دقت پزشک خصوصاً در جلسه اول لیزر برای تعیین انرژی بسیار مهم است چرا که پوست بعضی از بیماران بسیار حساس است که البته اگر هم این موارد بر اثر بی دقتی پزشک یا پوست حساس ایجاد شود طی ۲ تا ۳ هفته بهبود پیدا می کند.

تأثیر عملکرد اپراتور در نتیجه ی لیزر

دوره های پوستی باید توسط متخصصين پوست به شکل کاملا تفهیمی صورت گیرد.

در این دوره ها باید مسائلی از قبیل:

تأثیر عملکرد اپراتور در نتیجه ی لیزر یادگیری مسائل مختلف پیرامون جنس و ساختار پوست و مراقبت های پوستی حین کار لیزر برای رفع موهای زائد
تأثیر عملکرد اپراتور در نتیجه ی لیزر آشنایی کامل با طیف های مختلف پوستی و نحوه واکنش هر طیف پوستی به کارهای لیزری
تأثیر عملکرد اپراتور در نتیجه ی لیزر آشنایی کامل با جنس، نوع و ساختار مو و اینکه چه جنسی از مو مناسب انجام کارهای لیزری می باشد
تأثیر عملکرد اپراتور در نتیجه ی لیزر یادگیری کامل پیرامون مواردی که با انجام کار لیزر مغایرت دارد مواردی از قبیل آفتاب گرفتن و یا انجام سولار
در صورت رعایت این موارد بسیار مهم و اساسی در کار لیزر موهای زائد و تربیت اپراتورهای مجرب و کاردان مسلما تأثیر مثبت و کارآمدی در از بین بردن موهای زائد همراه با کمترین آسیب پوستی خواهد داشت.

موفقیت درمان موهای زائد به چه عواملی بستگی دارد؟

موهای بلوند و بور نیز ملانین کمتری داشته و نسبت به موهای تیره میزان جذب انرژی کمتری دارند و کمتر به درمان پاسخ می دهند. به همین دلیل هر قدر مو ضخیم تر و مشکی تر باشند، ملانین بیشتری دارند که نور لیزر را بهتر جذب کرده و راحت تر از بین می روند و در عین حال چون ملانین در خود پوست هم وجود دارد، هر چقدر مقدار آن بیشتر باشد یعنی پوست تیره تر باشد احتمال جذب لیزر توسط پوست هم بیشتر می شود و احتمال سوختگی بالا می رود بنابراین بهتر است قبل از لیزر پوست را با دارو روشن کرد.


تأثیر عملکرد اپراتور در نتیجه ی لیزر

نکته بعدی: در مورد درمان خانم های مبتلا به اختلالات هورمونی، همزمان به درمان پرمویی آن ها با لیزر اقدام کرد و وجود این اختلالات مانع درمان افراد مبتلا با لیزر نمی شود.

از طرفی بعضی از مراجعین از لیزر به دلایل مختلف خصوصاً عدم اطلاع و آگاهی از ماهیت لیزر می ترسند و فکر می کنند شاید لیزر برای بدنشان بعداً عارضه ایجاد کند، باید گفت که لیزر در واقع طیف خاصی از نور است که تقویت شده و مثلا در لیزر موهای زائد طیف مخصوص فقط ۲ تا ۳ میلی متر به زیر پوست نفوذ می کند و آن هم فقط به ریشه برخورد می کند و ریشه مو را تخریب می کند و به بافت های مجاور آسیبی نمی رساند. در سال هاى اخير، میزان تقاضاى عمومى جهت انجام ليزر موهاى زائد افزايش بسیار زیادی داشته است. اما لیزر مو نیز مانند هر تكنولوژى جديدی كمتر شناخته شده است.

تأثیر عملکرد اپراتور در نتیجه ی لیزر

امروزه شاهد سو استفاده از لیزر مو توسط افرادی که بدون مطالعه قبلى و صرفاً بر اساس تبليغات يا قيمت ارزان تر، اقدام به انجام ليزر مو های زائد در يک مركز می کنند، هستیم. بهتر است متخصص پوست لیزر موهای زائد انجام دهد زیرا دستگاه‌ها و پوست‌های مختلف را می‌شناسد و کار را صحیح انجام می‌دهد. اگر فردی که از لیزر استفاده می‌کند تبحر کافی نداشته باشد و شرایط دستگاه را براساس رنگ پوست بیمار درست تنظیم نکند، ممکن است منجر به ایجاد زخم، لک و تاول شود. در این بین مجرب بودن اپراتور و داشتن اطلاعات کافی پس از گذراندن دوره های ویژه برای آشنایی با نکات مختلف در مورد پوست و مراقبت های پوستی و همچنین آشنایی کامل با دستگاه های به روز لیزر موهای زائد ضروری و حائز اهمیت است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج