جاباما
۴۶۶۱۴۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«تبدیل شوندگان» به زودی ساخته نخواهد شد

بعد از اکران ناموفق G.I. Joe: Rise of the Cobra «جی.ای جو: ظهور کبرا»، کمپانی پارامونت (paramount) تصمیم گرفت تا تغییری در فیلم به وجود آورد؛ آن‌ها چنینگ تاتوم (Channing Tatum) را با دواین جانسون (Dwayne Johnson) جایگزین کردند.

وب سایت سینما گیمفا: بعد از اکران ناموفق G.I. Joe: Rise of the Cobra «جی.ای جو: ظهور کبرا»، کمپانی پارامونت (paramount) تصمیم گرفت تا تغییری در فیلم به وجود آورد؛ آن‌ها چنینگ تاتوم (Channing Tatum) را با دواین جانسون (Dwayne Johnson) جایگزین کردند و بودجه‌ی ساخت فیلم را نیز به ۴۵ میلیون دلار کاهش دادند؛ با این وجود نتیجه‌ی این کار فیلمی بهتر بود. با این که G.I. Joe: Retaliation «جی.ای جو: تلافی» تمامی انتظارات را برآورده نکرد، ولی تهیه کنندگان تصمیم گرفتند تا قسمت سوم این فرانچایز را نیز تولید کنند.
«تبدیل شوندگان» به زودی ساخته نخواهد شد
وظیفه‌ی کارگردانی G.I. Joe 3 بر عهده‌ی دی جی. کاروسو (D.J. Caruso) است و تیمی از نویسندگان وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه‌ی آن را بر عهده دارند. هرچند که نظر می‌رسد به دلیل مشلغه‌ی زیاد دواین جانسون، فیلمبرداری هنوز شروع نشده است، در یک مقطع قرار بود که بین دو فرانچایز G.I. Joe و Transformers «تبدیل شوندگان» کراس‌اور صورت گیرد.

سایت Collider با دی جی. کاروسو درباره‌ی فیلم جدیدش، xXx: The Return of Xander Cage، مصاحبه‌ای داشت و در آن از کاروسو درباره‌ی کراس‌اور با Transformers «تبدیل شوندگان» سوال پرسیده شد

آن‌ها هنوز آماده‌ کراس‌اور بین دو فرانچایز G.I. Joe و Transformers «تبدیل شوندگان» نیستند. این کاری هست که آن‌ها باید انجام دهند، ولی آماده‌ی آن نیستند. در واقع در نمایشنامه‌ی من جهان دو فیلم در انتها به هم متصل می‌شدند. به هم پیوستن این دو جهان در نهایت رخ خواهد داد، ولی زمانی خواهد بود که آقای بِی (Bay) کارش با Transformers تمام شده باشد.

کراس‌اور بین دو فرانچایز G.I. Joe و Transformers «تبدیل شوندگان» چیزی بود که طرفداران به آن امیدوار بودند؛ با وجود این که هر دو فرانایز توانسته‌اند به تنهایی به موفقیت‌هایی دست پیدا کنند، ولی این کراس‌اور می‌توانست به هر دو فیلم کمک زیادی کند. از آن جایی که مایکل بی می‌گوید فیلم The Last Knight «آخرین شوالیه» اخرین فیلم او در فرانچایز خواهد بود، پس دی جی. کاروسو در آینده‌ی نزدیک موفق خواهد شد ایده‌های خودش را پیاده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج