۴۶۶۲۷۶
۴۰ نظر
۵۰۰۱
۴۰ نظر
۵۰۰۱
پ

مایلی‌کهن: اینجا خائن دارد، کی‌روش برود آفریقا

سرمربی تیم ملوان انزلی انتقادهای تندی را علیه کارلوس کی‌روش بر زبان آورد؛ او می‌گوید اگر کی‌روش از شرایط ایران ناراضی است، به آفریقا جنوبی برود.

ورزش‌سه: محمد مایلی کهن همواره نسبت به رفتارهای کارلوس کی روش اعتراض داشته است؛ سرمربی ملوان حالا که بار دیگر اختلاف میان او و برانکو ایوانکوویچ بالا گرفته است، لب به سخن گشوده و به انتقاد از سرمربی تیم ملی می پردازد. مایلی کهن در گفت و گو با رادیو جوان صحبت هایی را درباره شرایط ملوان و بیانیه های اخیر کارلوس کی روش انجام داده که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

تسلیت برای پلاسکو

حادثه تلخ و ناگوار ساختمان پلاسکو را به هموطنان عزیزم و خانواده آن عزیزان تسلیت می گویم. آنها باید ما را در غم خود شریک بدانند و امیدوارم خداوند به آنها صبر بدهد.

همیشه نباید نالید

با هیات مدیره خوبی که ملوان دارد و تلاش های دنیامالی به عنوان رییس هیات مدیره بر اساس قراردادهایی که منعقد شده، به قول و قرارها عمل شده است. برخی مسائل هم وجود داشت که با همکاری برطرف شد. همیشه نباید نالید؛ باید از از کار خوب تشکر کرد. ما از نیروی دریایی، هیات مدیره و هواداران خوب ملوان تشکر می کنیم. خوشبختانه چالش ها در انزلی نیز کم شده است.

بازی با سپیدرود نباید حساس شود

ما در دور رفت هم با سپیدرود رشت بازی کردیم؛ تا دقیقه ۶۰، ۷۰ مسابقه هم اتفاقی نیفتاد. بعد از آن به خاطر یکسری مسائل که نیاز به بازگو کردنش نیست، مشکلاتی ایجاد شد؛ اما در مجموع همه عزیزانی که دستی بر آتش دارند، گفتند که این مسابقه به مراتب آرام تر از مسابقات سابق برگزار شد. همه ایران سرای من است و در استان گیلان باید رقابت وجود داشته باشد. فوتبال جنگ نیست، یک ورزش است. در تمام دنیا حتی از باخت فوتبال هم لذت می برند. متاسفانه ما بعضا به خاطر منافع شخصی خودمان به جنگ تشبیه می کنیم. مثل دور رفت که مشکلی درون زمین نبود، الان هم خدمت هم استانی هایمان می رویم و نگرانی نداریم. هر تیمی هم توانایی داشت پیروز شود، مبارکش باشد.

بیانیه های کی روش با بیانیه های من متفاوت است

ماجراهای کی روش با فوتبال ایران مثنوی هفتاد من کاغذ شده است! در مقطعی که سرمربی تیم ملی بودم، یکی دو بیانیه دادم و بعد از آن هم از تیم ملی رفتم. اینطور نبود که سرمربی تیم ملی باشم و بیانیه بدهم. بعد از آن هم دیگر برنگشتم. کی روش در حالی بیانیه می دهد که سرمربی تیم ملی است. این موضوع با بیانیه های من متفاوت است.

هیچ کس نمی تواند به کی روش بگوید بالای چشمت ابروست

کی روش کلا ایران نیست، هر زمانی که به ایران می آید، شروع به بیانیه دادن می کند و وقتی خارج از کشور است هم بیانیه می دهد! به نظر من مقصر کی روش نیست. مقصر متولیان فوتبال کشور هستند که کی روش را برتر از خودشان می دانند. آنها نمی توانند به کی روش بگویند بالای چشمت ابروست! از مسئولان فوتبال باید دلیل این مساله را پرسید. الان رسیدیم به اینجا که هدف وسیله را توجیه می کند. برای اینکه به جام جهانی برسیم، باید همه ارزش ها را زیر پا بگذاریم. کی روش کارمند ما یعنی فدراسیون فوتبال ایران است و باید تابع یکسری ضوابط باشد. اگر نمی تواند تابع ضوابط باشد، پس خداحافظ! دو ضربدر دو می شود ۴.

با این همه مرخصی ماهیانه دو میلیارد حقوق می‎‌گیرد!

کی روش قرار نبوده مربی پروازی باشد. شما تعدادروزهایی که در کشور حضور دارد را بشمارید؛ مبالغ دریافتی اش را هم در بیاورید، ببینید آیا کی روش ماهیانه بیش از دو میلیارد دریافت می کند یا خیر؟! به فرموده مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی- اقدام و عمل قرار داریم اما در فوتبال اینطور نیست. ما در این زمینه کارمندی که ۱۵ ساعت اضافه کاری می گرفته را حذف کردیم. کی‌روش هم یکی از موارد است. حتی به خودش زحمت نمی دهد که بیاید و چند بازی لیگ برتر را تماشا کند. حتی معلوم نیست دستیارانش هم بازی ها را ببینند. کی روش موظف است بازی ها را ببیند اما متاسفانه متولیان فوتبال در سال های اخیر کی روش را بزرگ تر از خودشان دیدند. حالا او خودش را تافته جدابافته می داند و این مشکلات را برای فوتبال ایران به وجود آورده است.

اگر اینجا این همه خائن وجود دارد، خب برود!

زمانی که در سال ها پیش سرمربی تیم ملی شدم، بنده فینال امیدهای تهران بین امید بهمن و امید پاس را دیدم. فرهاد مجیدی و علی موسوی را دیدم و از آن مسابقه دعوت کردم. کی روش تافته جدابافته است و یک گروه قوی هم حمایتش می کند. اخیرا گفته اند بار دیگر آفریقای جنوبی برای جذب کی روش درخواست داده است؛ خب اشکالی ندارد، تشریف ببرند. وقتی اینجا به او سخت می گذرد و خائن وجود دارد، وقتی نمی خواهند موفق شود خب می تواند برود!

موی کی روش کج می شود، از بیمه خسارت می گیرد!

این ها همه اش بهانه است. پولی که کی روش اینجا دریافت می کند، قابل قیاس با هیچ جا نیست. با وجود اینکه در مسائل مالی مردم کشور ما مشکلات زیادی دارند، او به راحتی در اکثر ایام سال اینجا نیست و وقتی هم می آید، به خودش اجازه نمی دهد یک مسابقه را تماشا کند. حتی موی سر کی روش هم در ایران بیمه است. مو، دندان و ... . اگر مویش کمی کج شود، می تواند از بیمه خسارت دریافت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر شرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قشنگ فرهنگ فوتبالی با کمک رسانه ها مردم رو گذاشتن سر کار...

    • بدون نام

      کی روش باغیرت و باشخصیته لج مثلا مربی های داخلی در اومده
      وقتی مایلی اینو میگفت گریه هم میکرد ؟

    • ناصر

      رسانه ها خواهشا اين مزخرفات رو نشر ندن و اينقدر به اين قضيه دامن نزنيد
      با اين فضا سازي ها اينقدر تيم ملي رو تو حاشيه نبريد
      آقاي كيروش بره كي بياد؟ مايلي كهن؟ همين آقا تيم ملي رو يك آسيا كرده
      تيم مايلي كهن كجاي جدوله؟
      اصا اين صحبت ها ارزش نشر دادن نداره
      خواهشا پاك كن پستو...

    • ایرانی

      آقای مایلی کهن کاملا درست می گویند
      کی روش رو پرتش کنید بیرون
      باندبازی و خیانت در حق فوتبال ما دیگه بسه!

    • وحید

      احترام به بغضیها بی احترامی به خودمونه ...قابل توجه اقای مایل کهن تیم امید نابود کردی حالا گیر دادی به تیم ملی ....فقط کی روش میتونه جلوی اینجوری بجنگه حقوقشم بر مبنای تفاهم بوده نوش جونش ابروی ما ایرانی ها را در شبی تاریخی در محرم خرید و برای ارمانش که موفقیت تیم ملی ایرانه میجنگه خداوند موفقش کنه

    • فیروز طهماسبی

      یکی نیست به این اقابگه لطفا هیزم روی اتش نگذارید ما همه طرفدار تیم ملی وکیروش هستیم بااینکه قرمزم اما تیم ملی درالویت اولم میباشد کیروش باعث سرافرازی پرچم کشورم شده اما شما حکایت همان دوست نادانید

    • بدون نام

      اصلا چطوره تو سرمربی تیم ملی بشی ...!!

    • مهاجر

      گل گفتی . کو گوش شنوا ....

    • مهیار

      همه دشمنا به خاطر کیروش دوست هم شدن. این یعنی کار کیروش درست بوده و هست. هدف این جماعت رفتن کیروشه. به خوبی میتونم درک کنم وجود کیروش باعث شده بود دست این دلالها از منافع کثیفشون کوتاه بشه و حالا رسیدن به منافع خودشونو در برانکو میبینن که البته درست هم میبینن. کیروش کجا به این جماعت باج میداد.

    • کورش

      احسنت بر اقای مایلی کهن یک نفر پیدا شد و حرف حق را گفت متاسفانه همه مسئولین ساکتند و حرفهای مربی تیم ملی را نه تایید میکنند و نه تکذیب . حیف بیت المال که جیب این اجنبی می رود

    • آرش

      حرف دل ما رو زدی کی‌روش مربی خوبی هست ولی اخلاقش افتضاحه البته اگه فدراسیون امکانات سخت‌افزاری و بازیهای دوستانه فراهم می‌کرد کمتر بهانه می‌گرفت با این حال باید بعد از مسابقات مقدماتی جام‌جهانی ردش‌کنن بره به‌جاش یه مربی خوب آلمانی یا ایتالیایی بیارن

    • بدون نام

      شاید بهتر باشه تو از این مملکت بری،شاید یه نفسی کشیدیم،کیروش بره کیو بزارن جاش؟؟؟ حتما تو رو !!!! کاش دایی رضایت نمیداد

    • آرش

      زمانی که آقای کی‌روش اومد ایران و قرارداد بست فدراسیون و آقای فردوسی‌پور گفتن قرار هست تمام تیم‌ها از جمله تیم‌های پایه زیر نظر کی‌روش فعالیت کنن و دستیاران کی‌روش مربی تیم‌های پایه بشن پس چرا آقای کی‌روش انقدر ایران نیست و میره پرتغال؟ خوب وایسه برای تیم‌های نوجوانان و جوانان اردو برگزار کنه و استعدادیابی کنه

    • یاران

      آقای مایلی کهن بس کن، تیم بهت دادن دیگه چی میخواهی

    • بدون نام

      چقد حرف میزنی تو،بابا بس کن،دلیل همه این مشکلات تو و امثال تو هستین،کره جنوبی با اون لژیونر که تو تیم های اروپایی بازی میکنن جلو ایران هیچ حرفی برا گفتن نداشت،یه شوت نتونست به سمت دروازه ایران بزنه،دلیلش فقط دانش و هنر مربیگری کارلوس کیروش بود

    • بدون نام

      شما تبم ملی امید رو دادن دستت،چکا کردی؟؟؟ آقای هیچ چی از فوتبال و مربیگری بلد نیستی،اگه پاتو از ایران بزاری بیرون حتی بعنوان توپ جمع کن تیم های درجه هزارم اروپایی هم استخدامت نمیکنن

    • خاسر

      حرفهای مایلی کهن ازبس که ازروی حسادت است که همه مردم خصوصا اقای کی روش هم فهمیدن ودیگراینکه اگرازنظرعلم مربی گری چیزی درچنته هماننداقای برانکو داشته وتهدیدی برای اقای کیروش بودی مطمئنن اقای کی روش جوابت را میداد،راستی خسته نشدی .

    • رضا

      مایلی کهن . برو دنبال کارت .تو کجا کیروش کجا . واقعا الان تیم ملی کلاس و سبکی واسه خودش داره . در زمان شما و قبل تر با هرکی بازی داشتیم تا گل نخوریم ولی الان فقط دروازه بان توی دروازه هست و خدا توی قلب دروازه بان . این یعنی سبک و کلاس فوتبال . یه لطفی بکن .از فوتبال برو . جان خودت برو .

    • بدون نام

      این آقا به شدت به دنبال جلب توجه کردنه،تیم امیدو دادن بهت،چکا کردی؟؟؟ تیم ملوانو به کجا رسوندی؟بیرون از ایران هم بهت تیم میدن؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      کیروش به کسی باج نمیده و دست مفت خورها و دلال ها را از تیم ملی کوتاه کرده. منتقدین کیروش کسایی هستند که عاشق بی نظمی ، هرج و مرج و دلال بازی اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    • علی

      مایلی کهن کاملا درست میگه ..الکی از کی روش بی اخلاق دفاع نکنید !! اصلا بدرد نمیخوره

    • بدون نام

      اینجا آدم های حسود و نادان مث شما زیاد دارد،دستتون از تیم ملی و دلالی دور مونده ناراحتین

    • بدون نام

      آقای مایلی کهن شما تیم ملی امید رو دادن بهت،امکانات بهت دادن،همه چیز برات مهیا کردن،چه نتیجه ای گرفتی؟؟؟ رفتی همه بازیا رو باختی آخر سر وقتی ازت پرسیدن چرا اینقد بد نتیجه گرفتی گفتی منو آوردین تو برنامه زنده نشوندین ازم سوال میپرسین اگه کیروش بود نمی اومد !!!!!!

    • بدون نام

      تو چرا دست از سر تیم ملی برنمیداری؟؟؟؟ بابا ول کن دیگه،تو چکاره ای؟ ساکت شو،تو هیچی تو این فوتبال به حساب نمیای،ملوانم نابود میکنی مث تیم ملی امید! آدم اینقد پرحرف

    • بدون نام

      تو کاره ای نیستی که بگی کیروش بره یا بمونه !

    • بدون نام

      کیروش خاری در چشم مربیهای بیسواد و موتورگازی ایرانی که چیزی جز بکش زیرش و فوتبال علی اصغری بلد نیستن

    • محسن

      جالبه کی روش هم آدم حسابت نمیکنه ک بخواد جوابتو بده از همین میسوزی حسود

    • بدون نام

      هیس !

    • ملاحی

      کی روش کارش درسته فضولی موقوف

    • بدون نام

      دیدید اقای کی روش اصلا به حرفهای مایلی کهن اهمیت نمیده ،انهم مایلی کهن راشناخته که تمام زورش تواروارهایشه. بالاترازان تهیست بخاطرهم جوابش رانمیده .

    • علی

      متاسفم واقعا متاسف
      اول واسه این سایت که میدونم حامی کیروشه و حرف حق رو نمایش نمیده و دوم واسه اون تعداد از عزیزانی که به شدت از کیروش و حقوقش و... کورکورانه حمایت میکنن

      عزیزان حامی کیروش یا یادشون نیست یا خودشونو به خواب زدن زمان شیش تایی شدن کره جنوبی جلو ایران رو یا سعود به جام جهانی ۹۸ که استرالیای تا دندان مسلح از لژیونرهای زیاد در تیمهای مطرح اروپا ، یادشون رفته شکست آمریکا مقابل ایران رو یادشون رفته تساوی با دانمارک و بازی با آلمان که چندین موقعیت گل داشتیم
      یادشون رفته زمانی رتبه هفده رنکینگ فیفا بودیم و بالاتر از پرتغال

      متاسفم کسانی که میگن کیروش شخصیت رو به فوتبال ما برگردونده چون فوتبال ایران همیشه تو آسیا حرف اول رو زده و میزنه چون ایرانیها غیرت دارند و خودشونو وابسته به هیچکس نمیدونند چه برسه که کیروش بخواد به فوتبال ما شخصیت بده

      اوج افتخار کیروش حذف در مرحله یک چهارم نهایی توسط عراق است که لیگ نداره و یک کشور جنگ زده است یا تساوی با نیجریه با یک فوتبال سراسر دفاعی
      اگه مایلی کهن حرفی میزنه باید دید چی میگه نه اینکه احساساتی بشیم و حمایت یا انتقاد کنیم
      ای کاش واقع بین بودیم و به دور از احساس نظر میدادیم نه مغرضانه
      انشااله که فوتبال ایران سربلند باشه که بزرگتر از اسمهاست

    • بدون نام

      کیروش بزرگ و محبوب موفق باهوش اگ ایران نیست ازتو که کلن توتیم ملی هستی مفیدتر کیفیتش خیلی بالاس ایشالا که ازملوانم میدازنت بیرون کوچیک نکن خودت نفرت مردم پشتت خودت خوب کن

    • بدون نام

      دمتون گرم خوب ازکیروش بزرگ بحق حمایت کردید و حق مایلی کهن گذاشتید کف دستش اگه شخصیت داشته باش دیگه درمورد کیروش محبوب ۹۸درصدایرانی صحبت نمیکنه

    • امیر

      کیروش بره که شماها گند بزنین به فوتبال ایران و دلال بازیهاتون شروع بشه

    • ابوذر

      ...
      یکی نیست تو که هر ساعت یه بیانیه با اشک تمساح میدی هیچیم که از فوتبال روز سر در نمیاری ...

    • ابوذر

      علی اقا مثل اینکه خودت یادت رفته تیم ملی با درجه سه اسیا هم با استرس بازی میکرد خدایی کلاس الان ایران و نمیبینی ...

    • محمد د

      درود آقای مایلی کهن

    • ایران

      مایلی کهن،بابا سرم درد گرفت با گوشهام، اینقدر فک نزن،
      یه کم دیگه گریه کنی و زجه بزنی و البته حرف بی منطق،فکر کنم بجای برانکو میزارنند مربی پرسپولیس تا استقلالی ها، به قهرمانی در هر فصل امیدوار بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج