۴۶۶۲۷۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۳۹)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (39)

پس از کارگردانی فیلم سینمایی "وُلورین" در سال ۲۰۱۳، جیمز منگولد این بار سکان کارگردانی فیلم "لوگان" (Logan) را به دست گرفته است. این فیلم که قرار است سوم مارس به اکران عمومی در بیاید، بار دیگر هیو جکمن را در نقش ولورین به تصویر می کشد که حالا پیرتر شده و نیروهای شفابخش او روی بدنش جای زخم باقی گذاشته اند. پاتریک استوارت دوباره در نقش چارلز اگزاویر و استیون مرچنت در نقش کالیبان جهش یافته بازی خواهند کرد. بوید هالبروک در نقش دونالد پیرس و ریچارد ای. گرنت در نقش دکتر زاندر رایس بازی می کنند. دافنی کین هم نقش دختر جوانی را ایفا خواهد کرد که ممکن است بعضی از نیروهای ولورین را داشته باشد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (39)

فیلم "پاور رنجرز" (Power Rangers) که روز 24 مارس 2017 قرار است اکران شود، داستان پنج نوجوان عادی را روایت می کند که باید قدرت های ویژه خود را بپذیرند زیرا دهکده کوچک انجل گرو را نیروهای بیگانه تهدید می کنند. دین ایزرائلیت این فیلم را کارگردانی کرده و نائومی اسکات، بکی جی.، لودی لین، آر. جی. کایلر و داکر مونت‌گومری در نقش رنجرها و برایان کرنستون در نقش زوردون بازی کرده اند و بیل هیدر صداپیشگی آلفا 5 را انجام داده و الیزابت بنکس در نقش ریتا ریپولسا ظاهر شده است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (39)

در فیلم جدید اران کریوی (نویسنده/کارگردان) نیکولاس هولت نقش کیسی را بازی می کند، مردی که پس از یک عمر زندگی در جرم و جنایت، به زندگی واقعی برمی گردد تا جان عشق زندگی اش، جولیت (فلیسیتی جونز) را نجات دهد. کارفرمای سابقش جران (بن کینگزلی) که خود قاچاقچی مواد مخدر است، نیز در این کار به او کمک می کند. دشمن آنها هیگن نام دارد (با بازی آنتونی هاپکینز) که رئیس بی رحم دار و دسته ای است. فیلم سینمایی "تصادم" (Collide) قرار از بیست و چهارم فوریه ۲۰۱۷ به نمایش عمومی درآید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (39)

فیلم "ویلسون" (Wilson) که بر اساس رمان مصوری از دنیل کلاوز ساخته شده، وودی هارلسون را در نقش مرد میانسال روانی و انسان گریزی به تصویر می کشد که با همسر سابقش (لائورا درن) دوباره ملاقات می کند و می فهمد که دختر نوجوانی (با بازی ایزابلا آمارا) دارد که تابحال او را ندیده است. این فیلم که نوبت اکران 3 مارس 2017 دارد، توسط کریگ جانسون کارگردانی شده و دیگر بازیگرانش جودی گریر، مارگو مارتیندیل و شریل هاینز هستند و قرار است برای اولین بار در ساندنس به نمایش درآید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (39)

"آزمایش بِلکو" (The Belko Experiment) نام فیلمی به نویسندگی جیمز گان و کارگردانی گرگ مک‌لین و با هنرنمایی جان گالاگر جی. آر.، تونی گلدوین، آدریا آرجونا، جان سی. مک‌گینلی، ملونی دیاز، شان گان، جاش برنر، دیوید دستمالچیان و مایکل روکر در نقش کارگردان آمریکایی در کلمبیا است که داخل ساختمان خود محبوس شده اند و به آنها دستور داده شده تا در یک بازی به شدت مرگبار کشتن یا کشته شدن شرکت کنند. این فیلم که قرار است ۱۷ مارس ۲۰۱۷ به نمایش عمومی درآید، نقدهای اولیه مختلفی دریافت کرده است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (39)

ریکی جرویس در فیلم سینمایی "دیوید برنت: زندگی در جاده" (David Brent: Life on the Road) شخصیت دیوید برنت را از سریال "آفیس" احیا کرده است. برنت که حالا فروشنده سیار شده، به دنبال تحقق بخشیدن به رویای ستاره راک شدن است و می خواهد با پول خودش توری برای گروهش که Forgone Conclusion نام دارد راه بیندازد. طبق آنچه منتقدین گفته اند، این فیلم با نوبت اکران 10 فوریه 2017 محصول نتفلیکس، به پای جذابیت برنت اصلی نمی رسد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (39)

فیلم انیمیشن "عملیات آجیلی" که در سال ۲۰۱۴ ساخته شد نقدهای ضعیفی از منتقدین گرفت و در گیشه هم چندان موفق عمل نکرد، به خصوص اینکه این انیمیشن فیلمی خانوادگی بود. حالا دنباله ای بر آن با عنوان "عملیات آجیلی ۲: دیوانه ذاتی" (The Nut Job ۲: Nutty by Nature) ساخته شده که قرار است ۱۸ اوت ۲۰۱۷ روی پرده برود. ویل آرنت با صدای سنجاب سورلی باز می گردد و دوستانش را برای مبارزه برای نجات پارک لیبرتی از نقشه های شرورانه شهردار اوکتون، همراهی می کند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (39)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلمهایی که قرار است ساخته شوند:

• استرلینگ کی. براون در حال مذاکره برای پیوستن به بوید هالبروک، تروانت رودز، کیگان-مایکل کی و اولیویا مان در فیلم "غارتگر" (Predator) ساخته شین بلک است. (منبع: THR)

• آن هاتاوی به ربل ویلسون در "زنان بدجنس" (Nasty Women) پیوست که نسخه باز خلق شده ای از فیلم "رذل های فاسد کثیف" است. (منبع: Deadline)

• کنیا باریس قرار است فیلمنامه نسخه بازسازی شده از فیلم "مردان سفیدپوست نمی توانند بپرند" را نوشته و تولید آن را انجام دهد. (منبع: THR)

• فیلم "ثابت کالج بوستون" (Boston College Fix) داستانی واقعی از یک رسوایی در بسکتبال یک کالج را به تصویر می کشد و سث گوردون آن را کارگردانی کرده و رابرت کارلاک فیلمنامه اش را می نویسد. (منبع: Deadline)

• جولیان نیکولسون برای بازی در فیلم "من، تونیا" (I, Tonya) به مارگو رابی پیوست. وی قرار است نقش اولین مربی هاردینگ را ایفا کند. (منبع: Variety)

• دواین جانسون قرار است در فیلم شزم! (Shazam!) نقش بلک آدام، یک ضد قهرمان در دنیای دی سی، را ایفا کند و وی در فیلم مستقلی درباره بلک آدام نیز نقش آفرینی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• استیون گاهان قرار است فیلمی اقتباسی از روی بازی ویدئویی The Division محصول یوبیسافت، بسازد که جیک جیلنهال و جسیکا چستین در آن ایفای نقش خواهند کرد. (منبع: Variety)

• جسی پلمونس در حال مذاکره برای پیوستن به جیسون بیتمن و ریچل مک‌آدامز در کمدی "شب بازی" (Game Night) است. (منبع: Variety)

• عالیه شوکت به بن دیکی در فیلم "بلیز" (Blaze) به کارگردانی ایتان هاوک پیوست که فیلمی زندگی نامه ای درباره بلیز فولی، ترانه سرای سبک کانتری، است. (منبع: THR)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج