جاباما
۴۶۶۳۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بیت‌سعید: پیشنهاد سپاهان تأثیری روی بازی‌ام نمی‌گذارد

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید پیشنهادی که در نیم فصل از سپاهانی‌ها دریافت کرده روی عملکرد او تأثیری نمی‌گذارد.

خبرگزاری تسنیم: حسن بیت‌سعید در مورد میزان آمادگی استقلال خوزستان برای مصاف با سپاهان پس از پیروزی روحیه‌بخش مقابل استقلال تهران اظهار داشت: پس از مشکلات مالی‌مان که برای همه آشکار بود و باعث شد چند بازیکن اصلی‌مان را از دست بدهیم، با پیگیری‌های استاندار محترم بودجه کمی به تیم تزریق شد که همین مسئله آرامش نسبی را در تیم ایجاد کرد. با این حال ما در نیم‌فصل دوم دو بازی سخت انجام دادیم که با وجود شکست مقابل تراکتورسازی، نمایش خیلی خوبی داشتیم و در یک بازی خوب هم توانستیم استقلال را شکست بدهیم.

وی افزود: نیاز مبرمی به پیروزی مقابل استقلال داشتیم و اگر در آن بازی شکست می‌خوردیم، وضعیت‌مان سخت‌تر می‌شد و دیگر نمی‌شد تیم را جمع کرد. به این دلیل که ما فصل گذشته قهرمان شدیم و انتظارات از ما بیشتر است، اما خوشبختانه پیروز شدیم که هم در جدول به وضعیت‌مان سر و سامان دادیم و هم روحیه خوبی برای بازی با سپاهان گرفتیم. در بازی رفت مقابل سپاهان شکست خوردیم و در این بازی فقط سه امتیاز را می‌خواهیم، اما نگاه‌مان هم انتقام‌جویی نیست و فقط به پیروزی خودمان فکر می‌کنیم.

مهاجم استقلال خوزستان که در نیم‌فصل از سپاهان پیشنهاد داشت در خصوص اینکه آیا این موضوع حساسیتی ایجاد می‌کند و روی عملکردش تأثیرگذار خواهد بود یا نه، گفت: فوتبال حرفه‌ای شده و این پیشنهادها طبیعی است. شرایط ما طوری بود که همه بازیکنان می‌توانستند از تیم جدا شوند، اما بچه‌ها چه ‌آنهایی که ماندند و چه آنهایی که جدا شدند، دل‌شان با تیم بود. ای کاش مشکلات مالی نبود و آن چند نفر هم جدا نمی‌شدند، اما هیچ مشکل و حساسیتی وجود ندارد. من هم در نیم‌فصل از سپاهان، فولاد و چند تیم دیگر که اسم نمی‌برم پیشنهاد داشتم و نظرشان روی من مثبت بود که از آنها تشکر می‌کنم، اما خواستم در استان خودم و در استقلال خوزستان بمانم تا کمک کنم. امیدوارم که بتوانیم در آسیا هم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم. در خصوص رویارویی با سپاهان در این شرایط هم باید بگویم دنبال حساس کردن مسائل نیستم. من به شخص عبدالله ویسی علاقه خاصی دارم و حساسیت خاصی هم وجود ندارد و این‌طور نیست که چون سپاهان به من پیشنهاد داده، روی بازی‌ام تأثیرگذار باشد و من مثل بازی‌های قبل بازی خودم را انجام می‌دهم.

بیت‌سعید در خصوص اینکه ویسی هفته گذشته با فشار دیدار مقابل نفت تهران در اواسط بازی روانه بیمارستان شد و فکر می‌کند در بازی با استقلال خوزستان هم این شرایط برای سرمربی سابقش ایجاد شود یا نه، گفت: من یک سال با عبدالله کار کردم. او خیلی به تیم‌هایی که در آن کار می‌کند، تعهد دارد و کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد. هنگام بازی با نفت فکر می‌کنم علیه او شعار می‌دادند و فشاری را تحمل می‌کرد که بعد از آن‌گونه شادی کرد و حالش خراب شد. واقعاً این کار درست نیست و سپاهان در سال اول مربیگری ویسی در این تیم چیزی را از دست نمی‌دهد. همان‌طور که او با استقلال خوزستان تا آستانه سقوط رفت، اما سال سوم تیمش را قهرمان کرد در سپاهان هم می‌تواند موفق شود. به نظرم مسئولان باشگاه و هواداران سپاهان باید به او فرصت بدهند تا به نحو احسن کارش را انجام دهد. با این حال ما دنبال سه امتیاز بازی با سپاهان هستیم و خدا نکند فشاری روی ویسی باشد که اتفاقی بیفتد و او بخواهد به مرز سکته برسد. فکر می‌کنم شادی ویسی در بازی با نفت هم به خاطر شعارهایی بود که علیه او می‌دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج