جاباما
۴۶۶۴۸۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ادامه روزهای تکراری در تالار شیشه ای

شاخص بورس اوراق بهادار در سومین روز بهمن ماه سال ۹۵، با افزایش ۱۱ واحدی در پله ۷۹ هزار و ۲۱۸ واحد و شاخص فرابورس با کاهش بیش از ۴ واحدی به پله ۸۳۸ واحدی سقوط کرد.

خبرگزاری میزان: شاخص بورس اوراق بهادار در سومین روز بهمن ماه سال ۹۵، با افزایش ۱۱ واحدی در پله ۷۹ هزار و ۲۱۸ واحد و شاخص فرابورس با کاهش بیش از ۴ واحدی به پله ۸۳۸ واحدی سقوط کرد.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۱ واحد رشد به پله ۷۹ هزار و ۲۱۸ واحدی سقوط کرد.

در معاملات امروز تعداد ۸۰۲ هزار و ۲۹۶ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۸۳۶ میلیون و ۶۴۱ هزار ریال در بیش از ۴۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص‌ قیمت (وزنی-ارزشی) ۳ واحد، شاخص بازار اول ۲۹ واحد رشد و شاخص کل(هم‌وزن) ۱۶ واحد شاخص قیمت(هم‌وزن) ۱۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۹۵ واحد، شاخص بازار دوم ۹۷ واحد کاهش را تجربه کردند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز آسان پرداخت پرشین، ایران خودرو، زامیاد، پارس خودرو با روند منفی و نمادهای سایپا، سرامیک های صنعتی اردکان، پالایش نفت بندرعباس با روند صعودی در معاملات امروز بوده است.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با کاهش بیش از ۴ واحدی به پله ۸۳۸ واحدی رسید.

در معاملات بازار فرا‌بورس تعداد ۲۳۱ هزار و ۶۰۳ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۹۸۸ هزار ریال در بیش از ۳۸ هزار نوبت معاملاتی داد وستد شد.

در معاملات بازار فرابورس پاکدیس، ریل سیر کوثر، پالایش نفت لاوان، توکا رنگ فولاد سپاهان با روند منفی و نمادهای شرکت مواد ویژه لیا، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، س.توسعه و عمران استان کرمان با روند منفی به کار خود پایان دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج