۴۶۶۵۷۱
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

توصیه عارف به حضور افراد متخصص در شوراها

جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با حضور اکثریت اعضاء و به ریاست محمدرضا عارف تشکیل شد .

خبرگزاری ایسنا: جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با حضور اکثریت اعضاء و به ریاست محمدرضا عارف تشکیل شد .

در ابتدای این جلسه محمد رضا عارف ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ایشان را محور تفاهم و همدلی نیروهای داخل انقلاب و محور وحدت دلسوزان نظام دانست و ضایعه درگذشت ایشان را برای کشور جبران ناپذیر قلمداد کرد.

وی همچنین در خصوص حادثه جانسوز و تاسف بار تخریب ساختمان پلاسکو و عواقب جبران ناپذیر آن ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای آتش نشان و درگذشتگان این حادثه گفت: آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو یک هشدار جدی بود که تهران در چه وضعیت خاص و بحرانی به سر می‌برد و این مهم نشان می‌دهد که برای مدیریت شهری توجه خاصی به تخصص‌ها و تجارب بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل در انتخابات آینده شوراها حضور افراد متخصص و مجرب در لیست گروه‌ها که منجر به انتخاب مدیر شهری متخصص و متعهد و همه جانبه نگر شود حائز اهمیت است.

در ادامه این جلسه گزارش کارگروه تعامل ارائه و مقرر شد تعامل با احزاب اصلاح‌طلب و همسو ادامه یابد تا در تعامل بتوان اقدامات خوبی در ارائه لیست‌های تخصصی با حضور افراد مجرب و متعهد صورت بگیرد. همچنین درباره اعلام نظر شورای عالی درخصوص کاندیدای ریاست جمهوری مقرر شد تا زمان مشخص شدن کاندیدای واحد مذاکرات لازم در این خصوص صورت بگیرد .

همچنین کارگروه استان‌ها نیز گزارشی مبسوط از نحوه تشکیل شورای اصلاح طلب استان‌ها ارائه کرد.

کارگروه تدوین برنامه‌ها نیز کلیات طرح تعیین شاخص‌های انتخاب نامزدهای شورای شهر و برنامه‌های مورد نظر با رویکرد تخصصی و مهارت‌های مورد نیاز را ارائه و مقرر شد جزئیات طرح در جلسه بعد مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ami

      سخنان آقای عارف در رابطه با انتخابات شورای شهر بسیار متین و بجا است ٬ اگر نیاز به قانون در مجلس است یا اصلاح قانون اساسی خواهشمند است زودتر انجام شود تا بساط این شوراها چه شورای شهر چه شورایاری های محلات را برچینند چون قراربود تشکیل این شوراها به بنفع شهر و شهروندان باشد ولی متاسفانه تبدیل شده به کانون باند و باند بازی و رانت٬ سود آن به جیب آقایان و دود آن به چشم مردم. از صبح تا شب در دفتر شهرداران و نواحی شهرداری ها به دنبال دلال بازی یا برای خودشان یا برای نزدیکان و اگر هم شهرداران با آقایان همکاری نکنند تهدید به بر کناری میشوند حالا شما خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل

    • روح ک ش

      جناب عارف چرا حرص میخوری؟این ملت حزب بادن تا ظهر مدافع یزیدن بعدظهر شیپور زن امام حسین.

      تا چند تا آرتیست و ورزشکار از رده خارج هستن چرا متخصص بیاد شورا؟؟

    • بدون نام

      تو را به خدا در شورا شهر از متخصصین معماری، عمران، شهرسازی و تکنسینهای با تجربه و در عین حال چشم و دل سیر استفاده کنید.هنرپیشه ها، ورزشکاران، ارتشی، سیاستمداران عزیز می توانند در جایگاه واقعی خود بسیار بسیار سودمند و قابل احترامند.

    • شورا

      اقای عارف صبح بخیراقاماتوشورا گریه بنداز سرمایدارسرمایه ببر کشتیگیرحریف بسازبگیرودلال بازاری لازم داریم نه متخصص اصلاتخصص لازم نداردکه فقط کافی هست شعار خوب بلد باشیم وراه بله قربان راخوب بازی کنیم شوراهاتحمیل هزینه به ملت بودوگره بیکاری راحل کردیم اقای عارف لطفااشفته نشویدمسکن ارزون تحصیل رایگان ماشین خوب و ارزان نداریم که داریم مشکل بیکاری جوانان حل شده مشکل نداریم جوسازی نکنیداقا بابک دانیال وخاوری .....درست کنید

    • بدون نام

      دوست عزیز افراد غیر متخصص خودشون باید وجدان داشته باشن کاندید نشن. ولی کو وجدان توی این مملکت.که اگر به اندازه یک جو وجدان بود وضع مملکت این نبود. این همه کشته تصادفات.قتل. اتیش سوزی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج