جاباما
۴۶۶۷۹۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مجری برنامه شوی شبانه آمریکا:

پوتین به عروسک خیمه شب بازی دستور می‌دهد

در برنامه «پخش زنده شنبه شب» این هفته، ولادیمیر پوتین و انتخابات آمریکا دوباره در مرکز توجه بودند و عزیز انصاری کمدین آمریکایی-هندی مسئولیت مجری گری را بر عهده داشت.

روزنامه بانی فیلم: در برنامه «پخش زنده شنبه شب» این هفته، ولادیمیر پوتین و انتخابات آمریکا دوباره در مرکز توجه بودند و عزیز انصاری کمدین آمریکایی-هندی مسئولیت مجری گری را بر عهده داشت.

به نقل از گاردین، با توجه به اینکه هفته ای که گذشت تا چه حد پر از اتفاقات مختلف بود، برنامه «پخش زنده شنبه شب» یا «اس ان ال» انتخاب های زیادی برای نخستین اپیزودش تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ داشت. آن ها انتخابی هوشمندانه کردند و بک بنت در نقش ولادیمیر پوتین «پیغامی پرداخت شده از توسط فدراسیون روسیه» را به مخاطبان ارایه کرد.
پوتین به عروسک خیمه شب بازی دستور می‌دهد

برداشت این مجموعه از رابطه بین پوتین و ترامپ - یعنی رابطه بین یک دیکتاتور حقه باز و عروسک خیمه شب بازی - بسیار نسبت به دید آنها در دیگر مواضع مرتبط با ترامپ واضح تر است.

پوتین که مثل همیشه سینه عریان بود، گفت ممکن است آمریکایی‌ها نگران باشند که چهار سال یک رییس جمهور غیرقابل پیش بینی مسئولیت هدایت آن‌ها را بر عهده دارد، اما به آن ها قول داد که همه چیز خوب خواهد بود چون روسیه عاشق آمریکاست: «گران‌ترین چیزی است که تا به حال خریدیم.»

البته این نسخه از پوتین آنقدرها هم عاشق ترامپ نبود و نسبت به سخنرانی او در سازمان سی آی ای، تعداد کسانی که در مراسم تحلیف او شرکت کردند در مقابل تعداد کسانی که در «راهپیمایی زنان» شرکت کردند و لباس مراسم تحلیف میهن پرستانه کلی آن کانوی، مشاور ارشد او با هجو انتقاد کرد.

از طرف دیگر مثل همیشه، وقتی کیت مک کینون در نقش یک زن کلیشه ای روسی در تصویر ظاهر شد، تمام توجه ها را به خود جلب کرد. او از پوتین دفاع کرد تا در نهایت از او یک ماهی دریافت کند که بعد از اینکه آن را گرفت هیجان زده شد و گفت «مستمری ام!». مدتی بعد هم او در پنجره پشت سر پوتین که در پس زمینه اش کاخ کرملین هم دیده می شد ظاهر شد و کلاهی صورتی را به سر گذاشت که زنان حاضر در «راهپیمایی زنان» واشنگتن آن را به سر می کنند و به این ترتیب همبستگی خود را با آن‌ها نشان داد.

این بخش پیش از شروع برنامه و تیتراژ آن بود که بعد از آن، میزبان این هفته یعنی عزیز انصاری با کت و شلوار و میکروفن دستی روی صحنه آمد و آماده مونولوگ صحنه‌ای خود شد. همانطور که تعجبی نداشت، استندآپ ها بهترین مونولوگ های «اس ان ال» را دارند و در حالیکه ممکن است این بخش از برنامه خیلی از بازیگران دیگر را بترساند، استندآپ ها معمولا به راحتی این کار را جلوی تماشاچیان حاضر در این برنامه زنده انجام می دهند.

انصاری به سرعت بحث را معطوف تارامپ کرد و گفت «خیلی باحال است که احتمالا همین الان نشسته در خانه و دارد یک مرد قهوه ای پوست را در حالی که مسخره‌اش هم می‌کند، تماشا می کند.» او به یاد اتفاق‌های دردناک یازده سپتامبر و درخواست برای برادری با مسلمانان پس از آن افتاد که باعث شد متوجه شود: «حالا اینجا نشستم و با حسرت دارم سخنرانی های جورج دبلیو بوش را نگاه می‌کنم؟ شانزده سال پیش مطمئن بودم که یارو احمق است.»

این برنامه اخیرا بیشتر روی ویدیوهای از پیش ضبط شده تکیه کرده و نسخه این هفته که در آن کلی آن کانوِی مشاور ترامپ در قالب یک زن تشنه شهرت به تصویر کشیده می‌شود، عالی بود. کیت مک کینون در نقش کانوی می گوید «زنی که همه جایزه ها را می گیره کانوِی اه! کی میگه دروغ گفتن هنر نیست؟». در برنامه های قبلی، «اس ان ال» تا حدودی به کانوی آسان تر گرفته بود، اما این قسمت از برنامه این هفته اش را در حالی به پایان برد که کانوی می گوید «وقتی هم که دنیا آتش بگیرد، حداقل فعلا اسمم را می دانند!»

قسمت «آپدیت هفتگی» برنامه چند جوک خوب داشت که جوک‌های مایکل چه بیشتر در مورد عکسی از میشل اوباما در مراسم تحلیف ترامپ بود. در مراسم روز بیستم ژانویه، در چند تصویر کاملا واضح است که بانوی اول نمی تواند چهره اش را ثابت نگه دارد و نگاهی چپ چپ به ترامپ می اندازد. کالین جاست هم گفت که کنسرت مراسم تحلیف روز جمعه که در تالار یادبود آبراهام لینکلن برگزار شد، «دومین نمایش بدی بود که لینکلن در آن حضور داشت.» این جوک او به این نکته اشاره داشت که لینکلن در سالن تئاتر و در حال تماشای یک نمایش کشته شد.

در کل اپیزود خیلی خوبی بود و در حد اپیزودهای گذشته تام هنکس بود. این نکته هم خیلی کمک کرد که انصاری توانست با استعدادهای کمدی اش بعضی از قسمت‌های برنامه را پیش ببرد و توانست بخشی از بار کاری نویسندگان را کم کند و کارهای خودش را تهیه کند. نکته ای که ماجرا را خیلی هم بهتر کرد این بود که اگر قصد او تبلیغ برای چیزی بود، اصلا به چشم نمی آمد و او فقط یک مرد بامزه بود که داشت یک برنامه بامزه می‌ساخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج