۴۶۶۸۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ بخش دوم نامه به مردم آمریکا

گاد بلیس یو
مردم آمریکا سلام. هی گایز.
دیروز در نامه اول برای شما نوشتم که دلیلی برای سکته‌کردن وجود ندارد. امروزه پزشکی پیشرفت زیادی کرده و هر نوع غده سرطانی را می‌توان درمان کرد، حتی ترامپ. اما آدم باید منصف باشد. آقای ترامپ شاید‌ هزارویک عیب داشته باشد، اما یک حُسن بزرگ خواهد داشت؛ مطمئن باشید دوره آقای ترامپ برای هرکی بد باشد، برای طنزپردازان شما عالی است. آنها این‌قدر سوژه خواهند داشت که نصفی از آن را به بیرون از آمریکا صادر خواهند کرد. اما حسن دیگر آقای ترامپ این است که شما این‌قدر هرروز حرص خواهید خورد که دیگر چاق نمی‌شوید. خود ما مردم ایران قبل از آقای احمدی‌‌نژاد نفری شصت‌وچندکیلو اضافه‌وزن داشتیم. باورتان نمی‌شود ولی آخرین روزی که او از دفتر ریاست‌جمهوری رفت، ما نه‌تنها اضافه‌وزن نداشتیم، بلکه بیشترمان ناپدید شده بودیم.
البته شما اگر شانس بیاورید کشورتان هم مثل خودتان کاهش وزن پیدا خواهد کرد؛ مثلا کشور ما بعد از ایشان چند هزار‌ میلیارد تومان و دلار لاغرتر و چند دکل نفتی و تریلی طلا و ارز سبک‌تر شد. حتی میلیون‌ها تن چربی از شکم مملکت با آب‌شدن چندین ساختمان و بنا و جنگل و دریاچه کم شد. راستی شعارهای آقای ترامپ شبیه آقای احمدی‌نژاد است و دائم به کارگران قول می‌دهد. من به شما توصیه می‌کنم هر شغلی که دارید،‌ هزار دلار همیشه در بالشت قایم کنید، چون این سیاست‌مداران وقتی می‌گویند می‌خواهند به‌نفع ما کاری کنند، در قدم اول کار ما را از ما می‌‌گیرند. واقعیت این است که من جای شما باشم، همه دلارهایم را به ریال تبدیل می‌کنم.
چرا؟ چون اگر همان‌کاری که آقای احمدی‌نژاد توی اقتصاد ما کرد، آقای ترامپ توی اقتصاد شما بکند، یکهو با‌ هزاردلارتان فقط می‌توانید یک پپسی بخرید. بعد هم شما چرا نگران حرف‌های ضدزن آقای ترامپ هستید؟ به‌هرحال شما آقای کلینتون را فراموش نکنید که به همسرش و البته به شما خیانت کرد. روان‌شناسان می‌گویند افرادی که ظاهر خوبی از خودشان می‌سازند احتمال بیشتری دارد که توی خانه و خانه سفید کارهای بدبد بکنند. امیدوار باشید کلینتون که اصلا حرفش را نمی‌زد آن‌طوری کرد، ترامپ که حرفش را می‌زند بخواهد عمل کند باید نگران گربه‌ها و پرندگان کاخ سفید هم بود.

به‌هر‌حال به قول آمریکایی‌ها، گاد بليس یو.

به قول ما ایرانی‌ها خدا به شما واقعا صبر بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج