۴۶۶۹۱۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ابرقهرمان‌های روس هم از راه رسیدند!

از یک سوی پدیده‌ی فراگیر ابرقهرمان‌ها داریم و از سوی دیگر بازار سینمای روسیه که روز به روز در حال گسترش است؛ حال در یک فیلم شاهد تلاقی این دو مسیر هستیم: «نگهبانان» اولین فیلم ابرقهرمانی روسی!

دنیای تصویر آنلاین: از یک سوی پدیده‌ی فراگیر ابرقهرمان‌ها داریم و از سوی دیگر بازار سینمای روسیه که روز به روز در حال گسترش است؛ حال در یک فیلم شاهد تلاقی این دو مسیر هستیم: «نگهبانان» اولین فیلم ابرقهرمانی روسی!
ابرقهرمان‌های روس هم از راه رسیدند!

روسیه در چند سال اخیر با الگو گرفتن از سینمای آسیای شرقی و چین به بازاری مهم در عرصه بین‌المللی تبدیل شده و در حال سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های بزرگ چند ملیتی است.

حدود ده سال پیش بود که اقتباس سینمایی تیمور بکمامبتوف از رمان‌های فانتزی سرگئی لوکیاننکو در قالب دو فیلم «نگهبان شب» و «نگهبان روز» به موفقیتی بین‌المللی دست پیدا کرد و بکمامبتوف را هم به هالیوود رساند. در سال ۲۰۱۳ هم فیلم عظیم و سه بعدی «استالین‌گراد» با بودجه‌ای ۳۰ میلیون دلاری در روسیه ساخته شد و در بازارهای بین‌المللی به ویژه چین مورد توجه قرار گرفت.

این بار نوبت به ساریک آندریاسیان ۳۲ ساله و ارمنی رسیده تا موج فیلم‌های ابرقهرمانی را به زبان روسی ترجمه کند. آندریاسیان که پروژه‌های بزرگ و موفقی چون «سرقت آمریکایی»، «مافیا: بازی بقا» و «زمین لرزه» را در کارنامه‌اش دارد، «نگهبانان» را بر اساس فیلمنامه‌ای که خودش نوشته و با بودجه‌ای ۵ میلیون دلاری ساخته است. (تقریبا برابر بودجه تولید با یک اپیزود از سریال‌های آمریکایی)

داستان در دوران جنگ سرد اتفاق می‌افتد که سازمانی مخفی در اتحاد جماهیر شوروی گروهی از افراد برگزیده‌ی ملل مختلف را جمع می‌کند و با انجام آزمایشات ژنتیکی و ایجاد قدرت‌های فرابشری در آنها یک تیم ابرقهرمانی را برای مقابله با تهدیدهای داخلی و خارجی شکل می‌دهد.

یکی از اعضا می‌تواند عناصر طبیعی را کنترل کند، یکی متخصص کار کردن با سلاح‌های سرد است، یکی نامرئی می‌شود و آخری هم تبدیل می‌شود به یک خرس بزرگ و خطرناک! این تیم عجیب و غریب باید جلوی شروری را بگیرند که با استفاده از یک ابزار پیشرفته می‌تواند تمام تجهیزات مکانیکی را کنترل کند و هدفش تسخیر موسکو برای حکمرانی بر کل جهان است.

خیلی از فرمول‌ها و ایده‌های موفق فیلم‌های ابرقهرمانی مارول و دی‌سی به «نگهبانان» هم راه پیدا کرده و با دیدن شخصیت‌های اصلی داستان به یاد کاراکترهای فیلم‌های ابرقهرمانی معروف، از «اونجرها» و «نگهبانان کهکشان» گرفته تا «فنتاستیک فور» و «اکس-من» می‌افتید. اما نکته‌ی مهم لهجه و حس متفاوت فیلم است.

«نگهبانان» اواخر زمستان امسال در سینماها به نمایش در خواهد آمد و انتشار تریلرهای آن توجه خیلی از علاقه‌مندان سینما در نقاط مختلف دنیا را به خود جلب کرده و نمایش محدود آن در آمریکای شمالی هم چندان دور از ذهن نیست. فیلمی که قسمت دوم آن هم از حالا وارد مرحله پیش تولید شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این هم شد خبر؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج