۴۶۶۹۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مطهری: مقابل استقلال بازی سنگینی خواهیم داشت

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: منشا در نیم‌فصل اول جزو بازیکنان تأثیرگذار ما بود اما با مذاکراتی که با او صورت گرفت، تمرکزش را از دست داد و کیفیت همیشگی‌اش را ندارد.

حمید مطهری درباره شکست پیکان مقابل تراکتورسازی و اینکه مجید جلالی سرمربی پیکان روز گذشته اعلام کرده بود که از عملکرد بازیکنانش رضایت کامل دارد، گفت: نه تنها دیروز بلکه ما جلوی صبا هم خوب بودیم. البته مقابل این تیم قبول دارم که فوتبال همیشگی خودمان را بازی نکردیم اما باخت حق ما نبود. دیروز هم مقابل تراکتورسازی فوتبال روان، جنگنده و تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم و معتقدم کمترین حق ما تساوی بود. زمانی که یک تیم خوب بازی نکند و نتیجه نگیرد جای نگرانی است اما ما روز گذشته مقابل تراکتورسازی که مدعی قهرمانی است، این‌طور خوب بازی کردیم. این حرف را نه به خاطر اینکه خودم در تیم پیکان هستم بگویم، بلکه همه کسانی که بازی دیروز را دیده باشند به این حرف من اذعان دارند.

مربی تیم پیکان درباره بیانیه این باشگاه که در آن مدعی شده بودند برخی باشگاه‌ها با مذاکرات، تمرکز بازیکنان پیکان را بهم می‌زنند، افزود: بیانیه ما یک بحث کلی بود. در فوتبال حرفه‌ای وقتی باشگاهی بازیکنی را می‌خواهد که تحت قرارداد است، باید با آن باشگاه مکاتبه کند و به جمع‌بندی برسد. اما اینکه با خود بازیکن مذاکره صورت بگیرد، این کار درست نیست. این موضوع باعث می‌شود که یک بازیکن تحت تأثیر قرار گرفته و کارایی همیشگی‌اش را نداشته باشد.

وی درمورد اینکه گادوین منشا مهاجم تیم پیکان در ۳ بازی اخیر این تیم عملکرد مؤثری نداشته و آیا این موضوع و بحث مذاکراتی که با او صورت گرفته در روند منشا تأثیرگذار بوده، اظهار داشت: منشا در نیم فصل اول از تأثیرگذارترین بازیکنان ما بود اما از وقتی این مذاکرات و این بحث‌ها پیش آمد باعث شد تا او در این ۳ بازی آخر توانایی همیشگی‌اش را نداشته باشد و این موضوع به عدم تمرکز برمی‌گردد. البته این مسئله فقط مربوط به منشا نیست و هر بازیکنی که باشد، کیفیتش را از دست خواهد داد.

مطهری در پاسخ به این سؤال که با این حساب از نظر شما مذاکراتی که با منشا صورت گرفته فقط باعث ناکامی این بازیکن بوده، گفت: شک نکنید که همین مسئله است. من خودم بازیکنی بودم که در بالاترین سطح فوتبال بازی کردم و خصوصیات و روحیات بازیکنان را می‌شناسم. البته هیچ بازیکنی از قصد نمی‌خواهد این اتفاق بیفتد اما ناخودآگاه این مذاکرات روح و روان بازیکنان را بهم می‌زند و باعث می‌شود که تمرکز بازیکن به جای دیگری برود؛ حتی وقتی فردی در زندگی شخصی‌ خود به مشکل می‌خورد نمی‌تواند در کارش تمرکز لازم را داشته باشد.

مربی تیم پیکان در مورد دیدار هفته نوزدهم این تیم در لیگ برتر مقابل استقلال خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها به خصوص در نیم‌فصل دوم سخت می‌شود. بازی با استقلال هم برای ما یک بازی سنگین خواهد بود اما مهم این است که از نظر بدنی و ذهنی به شرایط خوب برگردیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف و خودمان کار کنیم.

وی درباره اینکه بیشتر بازیکنان پیکان، بازیکنان جوانی هستند که برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی خواهند کرد و آیا این موضوع نگرانی برای پیکانی‌ها ایجاد نخواهد کرد، ادامه داد: ما در کنار بازیکنان جوانی که داریم، ۳، ۴ بازیکن باتجربه هم داریم. قطعاً یک تیمی که صرفاً جوانگرایی کند یا فقط با بازیکنان باتجربه بسته شود شکل خوبی نخواهد داشت و تیمی موفق است که تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان باشد. البته این را هم بگویم که بازیکنان جوان ما در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشتند و تجربه کافی را به دست آورده‌اند. خواهید دید که مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی فوتبال روانی به اجرا می‌گذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج