۴۶۶۹۵۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ویدئویی جالب از شنا کردن با شیرهای دریایی

در کنار شیرهای دریایی شنا خواهیم کرد و متوجه جالب بودن زندگی این حیوانات می شویم. شیرهای دریایی که بیشتر در آب های شمالی سیاره ی زمین زندگی می کنند موجوداتی شگفت انگیز و در حین حال بامزه هستند. با چشمانی بزرگ و گرد گویی مانند کودکی معصوم به شما نگاه می کنند.

وبسایت کارناوال - یزدان مرشدزاده: در کنار شیرهای دریایی شنا خواهیم کرد و متوجه جالب بودن زندگی این حیوانات می شویم. در آب هایی به رنگ سبز و آبی در کنار شیرهای دریایی بودن تجربه ی جالبی خواهد بود.

شیرهای دریایی که بیشتر در آب های شمالی سیاره ی زمین زندگی می کنند موجوداتی شگفت انگیز و در حین حال بامزه هستند. با چشمانی بزرگ و گرد گویی مانند کودکی معصوم به شما نگاه می کنند.
بدنشان به شکلی تکامل یافته که بتوانند همچون پادشاهان در آب ها شنا کرده و به زندگی خود در کنار دیگر هم نوعانشان ادامه بدهند. حیات وحش همانطور که می دانید به هیچ عنوان رحمی نمی شناسد و به راحتی می تواند در نهایت زیبایی جان حیوانی را برای حیات دیگری بگیرد.

تصور کنید در آب های سرد شمال اروپا و حتی قسمت هایی از کشور آمریکا شیرهای دریایی در حال شنا کردن هستند که ناگهان مورد هجوم دشمن قدیمی خود یعنی کوسه ها قرار می گیرند.
در این جا دیگر مهارت در شنا و فرار حرف اول را می زند. به نظر شما شیر دریایی چقدر شانس زنده ماندن دارد؟ از آن جایی که مطمئنا شما نیز در جریان هستید کوسه ها شکارچیانی ماهر و درنده هستند، در نتیجه شانس شیر دریایی برای نجات چندان زیاد نیست.

شیرهای بامزه دریایی با انسان ها رفتار دوستانه ای از خود نشان می دهند تا جایی که اگر به غواصی بروید و این موجودات شما را ببینند فرار نمی کنند بلکه به نزدیک شما می آیند با انجام حرکاتی موزون در کنار شما شنا می کنند.

در این ویدیو شاهد شیرجه و شنا کردن چند غواص هستیم که قصد دارند برای فیلمبرداری از شیرهای دریایی وارد آب ها شوند.

شاید برای ما عجیب باشد که چگونه چنین حیوانی که کاملا در حیات وحش زندگی می کند می تواند رابطه ی خوبی با انسان ها بر قرار کند. این نیز یکی دیگر از رازهای این جهان شگفت انگیز می باشد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
ویدئویی جالب از شنا کردن با شیرهای دریایی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج