۴۶۶۹۶۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازیگران نامدار در Green Lantern Corps

آن‌طور که به نظر می‌رسد، فیلم سینمایی Green Lantern Corps که برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است، قرار است در خود بازیگران نام‌دار و بزرگی را داشته باشد.

وب سایت تک شات: آن‌طور که به نظر می‌رسد، فیلم سینمایی Green Lantern Corps که برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است، قرار است در خود بازیگران نام‌دار و بزرگی را داشته باشد.
بازیگران نامدار در Green Lantern Corps

Green Lantern Corps فیلم سینمایی جدید دنیای DC Comics است و به عنوان یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های چند سال آینده شناخته می‌شود؛ این فیلم که قرار است در ۲۰۲۰ عرضه شود، توسط کمپانی برادران وارنر ساخته می‌شود و به نظر می‌رسد که برای نقش Hal Jordan قرار است از بازیگر نام‌داری استفاده کند. به تازگی با خبر شده‌ایم که کمپانی مذکور لیستی کوتاه منتشر کرده است و در آن گفته، به احتمال زیاد نقش شخصیت Hal Jordan در این فیلم، به رایان رینولدز، تام کروز، جوئل مک‌هیل، بردلی کوپر، آرمی همر یا جیک جیلنهال داده خواهد شد. نکته جالب توجه، حضور رایان رینولدز در این لیست است؛ چرا که می‌دانیم او قبلا در فیلم Green Lantern محصول سال ۲۰۱۱ که حسابی توسط منتقدان کوبیده شد، در نقش Hal Jordan قرار گرفته است.

وب‌سایت The Wrap در گزارش خودش در این مورد، آورده است:

فرآیند انتخاب بازیگران فیلم Green Lantern Corps هم‌اکنون در مراحل ابتدایی خودش است و تا کنون هیچ‌گونه صحبتی با هیچ‌یک از این بازیگران صورت نگرفته است.

سال‌ها پیش وقتی که پروژه ساخت این فیلم توسط استودیویی دیگر دنبال می‌شد، تام کروز، بازیگر مجموعه‌فیلم‌های ماموریت غیر ممکن (Mission Impossible)، برای ایفای نقش مرد آهنی به فیلم پیوسته بود. کروز هم‌ اکنون در دو مجموعه فیلم (Mission: Impossible و دنیای Universal Monsters) به ایفای نقش می‌پردازد. فعالیت تام کروز در دنیای Universal Monsters تابستان سال ۲۰۱۷ و به دنبال اکران فیلم مورد انتظار مومیایی (The Mummy) آغاز خواهد شد. بردلی کوپر جزو بازیگرانی است که در سال ۲۰۱۱ برای ایفای نقش Hal Jordan تست داده است. همچنین جالب است بدانید که جیک جیلنهال در بازه‌ای زمانی، قرار بود جای توبی مگوایر را در فیلم Spider-Man ۲ بگیرد. نکته قابل ذکر این است که فیلمنامه فیلم سینمایی Green Lantern Corps قرار است توسط دیوید گویر و جاستین رودز نوشته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج