۴۶۷۰۲۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت

زمانی که «ادوارد اسنودن» (Edward Snowden) در سال ۲۰۱۳ بزرگ‌ترین برنامه‌های جاسوسی NSA به نام PRISM را لو داد، از سرویس ایمیل «لاوابیت»‌(Lavabit)‌ استفاده می‌کرد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: زمانی که «ادوارد اسنودن» (Edward Snowden) در سال ۲۰۱۳ بزرگ‌ترین برنامه‌های جاسوسی NSA به نام PRISM را لو داد، از سرویس ایمیل «لاوابیت»‌(Lavabit)‌ استفاده می‌کرد. این سرویس ایمیل در تابستان همان سال به دستور دولت تعطیل شد و تمام اطلاعات آن در اختیار سازمان‌های دولتی قرار گرفت. اکنون پس از چهار سال این سرویس ایمیل بار دیگر فعالیت خودش را شروع کرده است.
امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت

چند روز پیش «لدر لویژن» (Ladar Levision) بنیانگذار این سرویس ایمیل گفت که لاوابیت دوباره فعالیت خودش را از سر گرفته است. او گفت که این سرویس با تغییرات زیادی همراه شده است. براساس اطلاعات منتشر شده، کاربرانی که قبلا از این سرویس استفاده می‌کردند، می‌توانند به اطلاعات قبلی خودشان دسترسی داشته باشند و حتی می‌توانند این اطلاعات را با ایمیل جدیدتر خودشان ترکیب دهند. البته این سرویس رایگان نخواهد بود. اگر الان در سایت ثبت نام کنید از تخقیق برخوردار خواهید شد. قیمت ثبت نام در این سایت به شکل معمول ۳۰ دلار برای ۵ گیگابایت فضا و ۶۰ دلار برای ۲۰ گیگابایت فضا خواهد بود.

در ادامه مشخص شده که دیگر پروژه‌ی لدر لویژن که در سال ۲۰۱۳ برای تامین منابع مالی روی سایت Kickstarter قرار گرفته بود هم به شکل عمومی منتشر شده است. سرویسی به نام DIME و یک سرویس ایمیل دیگر به نام Magma که به شکل متن باز ساخته شده‌اند و تمام عملیاتی که در آن صورت می‌گرفت رمزگزاری شده است.

سرویس لاوابیت برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۴ راه افتاد. هدف از راه اندازی آن هم رقابت با Gmail و مشکلات امنیتی آن اعلام شده بود. در آن زمان ۴۱۰ هزار کاربر می‌توانستند ایمیل‌های خودشان را به شکل رمزگذاری شده ارسال کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج