جاباما
۴۶۷۱۵۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری به منشا و عصبانیت جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید یکی از باشگاه‌ها به مهاجم خارجی تیمش پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری داده است.

خبرگزاری ایسنا: مجید جلالی درباره شکست پیکان مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: من واقعا از عملکرد بازیکنانم به طور کامل راضی هستم. آن‌ها با خلوص کامل تمام تلاش‌شان را انجام دادند تا تیم ما به موفقیت برسد و نتیجه بگیرد اما وقتی تیم نتیجه نگیرد، کسی زحمات آن‌ها را نمی‌بیند. متاسفانه روز گذشته هم چنین اتفاقی رخ داد و ما مقابل تیم بزرگی چون تراکتورسازی که یکی از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شود، شکست خوردیم.

وی افزود: باید بپذیریم تیم ما ظرفیت لازم را برای رسیدن به قهرمانی ندارد. ما روز گذشته در ترکیب تیم‌مان دو بازیکن زیر ۲۰ سال را بازی دادیم و از سایر بازیکنان هم ۴ بازیکن زیر ۲۳ سال بودند. یعنی از مجموع ۱۱ بازیکنی که درون زمین بازی می‌کردند ۶ بازیکن زیر ۲۳ سال بودند. به این فکر می‌کنیم که تیم جوانی را روانه میدان کنیم تا آینده باشگاه پیکان در ادامه تامین شود.

او اضافه کرد: در بازی‌های دور رفت از مجموع ۶ بازی ابتدایی فقط ۵ امتیاز گرفته بودیم و مقابل همین تراکتورسازی یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایمان را انجام دادیم. این در حالی است که روز گذشته یکی از بهترین بازی‌هایمان مقابل تراکتورسازی انجام شد. به هر حال تیم ما مسیر پیشرفت را به خوبی طی می‌کند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا گادوین منشا در ترکیب تیم‌تان قرار نگرفت، گفت: منشا در یکی، دو بازی آخر عملکرد خوبی نداشت. البته او علاوه بر این دو بازی، در چند روز اخیر هم در تمرین‌ها خوب ظاهر نشد. فکر می‌کنم مذاکراتی که با این بازیکن برخی تیم‌ها انجام دادند روی ذهنش تاثیرگذاشته است. در حالی که قرارداد ما با منشا برای یک فصل ۱۱۰ هزار دلار است، یکی از باشگاه‌ها پیشنهاد قراردادی ۳۰۰ هزار دلاری را برای یک نیم فصل داده بود و عنوان کرده برای فصل بعد هم حاضر است قراردادی ۶۰۰ هزار دلاری با منشا ببندد. این یعنی این بازیکن که برای یک فصل ۱۱۰ هزار دلار از باشگاه پیکان دریافت می‌کند، پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری دریافت کرده است. همین مسائل روی ذهن او تاثیر می‌گذارد.

جلالی در ادامه درباره جذب بازیکن فرانسوی هم گفت: ما از عملکرد این بازیکن رضایت داریم. قرارداد این بازیکن فرانسوی با باشگاه پیکان ۳۵ هزار دلار است و در صورتی که بتواند کیفیت لازم را نشان دهد قراردادش تا ۸۰ هزار دلار افزایش پیدا می‌کند.

او در پایان درباره حمایت‌های محمود شیعی از مجموعه تیم پیکان گفت: همان طور که گفتم از ۶ بازی ابتدایی فصل فقط ۵ امتیاز گرفتیم ولی آقای شیعی با مصاحبه‌های مثبتی که انجام داد، روحیه مثبتی به تیم القا کرد. من فکر می‌کنم او در موفقیت ما، مدیریت باشگاه سهم زیادی دارد زیرا تا به حال توانسته تمام امکانات مورد نیاز ما را فراهم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تابلو که لنگ پیشنهاد داده.فعلا از همه طرف هوا لنگ را دارن تا قهرمان بشه .اونطرف قضیه هم استقلال مشکل مالی داره وبازیکناش هرروز دم از جدایی میزنن

    • mmk

      این آقای که میگه لنگ. اصلا میدونه لنگ چن بخشه که نظر میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج